Nodlijst 23 oktober tot 29 oktober 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pln, 23 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw

2. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Welkom op het wachtbankje! We duimen mee voor een mooi Testje :)

Jolo vindt dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oeh spannend zeg! Ga heel hard voor je duimen!

Wat goed van je, dat je terug gaat naar je contract uren. Nee stress lijkt mij ook niet goed.

Spannend zeg! Ben heel eg benieuwd.

Welkom op het wachtbankje! Je hebt je best iig gedaan.

HarleyQuinn vindt dit leuk.
  4. Gretel

Gretel Niet meer actief

Ik probeer met je mee te rekken, liefst tot zaterdag

5. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Al zal het wel een moeilijke opgave worden :p

6. Gretel

Gretel Niet meer actief

Haha hou maar op, maar ik heb twee kv testen en eigenlijk mag ik van mezelf het alleen met die doen en niet extra kopen tenzij ze positief zijn. Dus ik moet er slim mee omgaan haha, zaterdag een, en als die negatief is dan dinsdagmorgen mocht ik dan nog niet ongi zijn... Ik verwacht er deze maand weinig van, misschien net niet genoeg geklust maargoed, manlief beweert heel nuchter, als t allemaal n beetje normaal werkt kan t maar zo raak zijn. Mannen.....

7. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Mijn vriend dacht dat ik 2 dagen na eisprong al kon testen. :p
    Nu zit hij echt op hete kolen. Hij wilt het zo snel mogelijk weten. Hij vroeg voor gisteren al te testen maar heb gezegd ten vroegste donderdag. Ma wil zelf wachten tot zaterdag of zondag.

Gretel vindt dit leuk.
  8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Haha die mannen :roflmao:
    Zowel met opmerkingen als het niet kunnen wachten!

Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar das best moeilijk. Vanmorgen lage temperatuur en wakker met pijn in mijn rug, nu is dat niet zo vreemd hoor, maar zit nu op een plek waar ik nooit pijn heb. Maar goed ik probeer maar niet te denken dat dat de innesteling zou kunnen zijn :D:cool:

9. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Dat kan natuurlijk wel zo een vroege innesteling. :)
    Dus stiekem hoop je er wel een beetje op:)

Ik had daarnet een topic geopend bij temperatuurkaartjes en degene die vorige keer zei dat mijn eis gesprongen was zegt nu dat ze helemaal geen eisprong ziet????
    Ja hallo... nu weet ik het niet meer zen :(

10. Gretel

Gretel Niet meer actief

@Wensmamma ik heb dus zondagavond steken/krampen onderin m'n buik gehad, en ook al twee dagen beetje lage rugpijn... Of t zit tussen m'n oren

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Hmm als ik naar het kaartje kijk lijkt FF hem te detecteren op de 10e klopt dat? Waarom denkt zij hem niet te zien?

12. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Omdat ze vind dat hem te hard schommelt. :(
    Maar volgens ovu testen en FF zou hem idd de 10 gesprongen zijn. Dag nadien wel ineens gevoelige borsten. 2 dagen later over

13. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja maar het nadeel van temperaturen is dat het idd nogal kan schommelen. Zo kan ik niet elke dag op hetzelfde tijdstip tempen dus mijne verschilt ook best wel. Deze maand helemaal want ik ben niet fit. Ik zou maar niet teveel luisteren is wel lastig uiteraard, maar blijf vooral bij je eigen gevoel!

14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja dat kan ook natuurlijk, bij mij ook hoor. Want zo vroeg een innesteling is volgens mij helemaal niet mogelijk haha. Zal vast gewoon een verkeerde beweging hebben gemaakt.

Zoontje is nu aan het wennen op een nieuwe kdv. Ik ga maar eens wat doen. Eerst kopje thee en serie kijken, dan koken.

15. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Naar mijn gevoel is hij geweest. Dus gewoon afwachten. Meer kan ik niet doen :)

16. Gretel

Gretel Niet meer actief

@Wensmamma dat klinkt heel relax, geniet ervan!

@HarleyQuinn je zult het nooit precies weten, maar je hebt neem ik aan geklust, meer kan je niet doen! Op hoop van zegen :)

17. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Jaja dat hebben we goed benut. :)

Gretel vindt dit leuk.
  18. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Normaal moet ik werken hoor, maar heb vrij moeten nemen voor vandaag ;)

19. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ja terecht. Het is ook erg zwaar in de zorg momenteel. Goed aan jezelf denken

Elena83 vindt dit leuk.
  20. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Hmm ik heb ineens iets geks. Ik vind melk echt vies en drink ik nooit. Alleen met chocolademelk of in de koffie. Maar nooit zo. Stond ik net ineens een glas melk te drinken. Nou ja het zal wel..

Even een vraag. Ik heb een paar maanden mijn temperatuur bij gehouden. Elke morgen op hetzelfde tijdstip, rectaal met een digitale thermometer. Echt een drama is met die onregelmatige diensten. Ik wordt er echt niet wijzer van. Het schommelt heel erg. En soms op de raarste moment stijgt hij 0,4 graden maar zakt dan ook weer. Daar ben ik dus mee gestopt, en alleen verder gegaan met ovulatie testen. Ik werd er veel te onzeker van en was er veel te veel mee bezig.
    Nu de vraag
    Vragen ze standaard om je temperatuur bij een eerste gesprek bij fertiliteitsarts?

Deel Deze Pagina