@Elena83 he bah niet leuk! Goed dat je zo realistisch en nuchter blijft ondanks er een sprankje hoop blijft. Heftig als je de mmm in zou moeten.
Weetje ik zou het echt fantastisch vinden als ik het gesprek kan afbellen met de fertiliteitsarts. Maar ik ben gewoon bang dat er iets mis is. Anders was ik denk ik een aantal jaar geleden al wel zwanger geworden toen we net geprobeerd hebben. Er klopt iets niet. Maar wat? Soms denk ik, misschien is het alleen stress. Toen der tijd omdat we heel veel druk kregen vanuit mijn schoonfamilie en nu op het werk.. Maar aan de andere kant denk ik dat het dat niet is en dat er echt meer aan de hand is. Pfff stom lichaam.
Goedemorgen allemaal! Balen van die witte testen dames, grrrrr. Dat wil je gewoon niet. Gisteravond een wijntje genomen bij de Voice, maar smaakte niet echt. Weet nou niet of het aan de wijn lag of aan mij ... Straks met de oudste naar het zwembad, dan boodschappen en dan visite voor een verjaardag. Jullie nog leuke plannen? Mijn tepels zijn groter met wat meer van die puntjes eromheen. Kan een teken zijn van ongesteld worden offfff... Gevoelige borsten zijn er ook nog!
Nee ik wil vrijdag testen als ik nog niet ongesteld ben. Alleen moet het dan op het werk wat nogal omslachtig is, dus misschien maar wachten tot zaterdag idd.
Dat is een VIP dingetje geloof ik. Ja ik ben ook heel benieuwd. Voel helemaal niks nog en vorige maanden voelde ik rond deze tijd al vanalles. @MissDee hier geen plannen. Zoontje is gisteravond te logeren geweest bij opa en oma, zo kon ik naar een bbq en heerlijk uitslapen vandaag verder zoontje weer ophalen en heerlijk genieten van quality time met zl
@Mama1504 denk idd een vip dingetje, heb dat ook. @Elena83 wat vervelend van de witte test en dat je nu de mmm in moet ☹️ @MissDee hier ook geen plannen. Vanmiddag naar de gamma en boodschappen doen. Morgen wil ik voor de lunch samen croissants gaan maken. We gaan vast ook door plassen stampen. Heerlijk zo'n peuter in huis. Goede afleiding ook. Hier trouwens weer helemaal niets qua symptomen. Vind ik wel fijn, lekker rustig.
@Elena83 snap je meis! Je gaat toch aan je lichaam twijfelen. Maar het hoeft niet zo te zijn. Soms kunnen ze bepaalde dingen niet verklaren Ik hoop dat jullie snel een mooi wondertje mogen ontvangen. en jij ook @Nicolette25 ! Jullie wachten al zolang! @MissDee klinkt als een erg gezellige dag! Veel plezier! Hier niet veel plannen dit weekend. Spannend hoor bij jou! @Mama1504 hopelijk goed teken, dat je nu niets voelt.
@Wensmamma dan zal dat het zijn. Heerlijk weekendje dus voor de boeg @Meisje93 ja hopelijk idd goed teken. Alleen ga ik er niet van uit
Wat waardeloos die onzekerheid al al die teleurstellingen gaan niet in je koude kleren zitten. Zeker niet als familie het jullie ook nog eens moeilijk maken. Ik wil je een dikke knuffel geven <<< Hug >>>
@MissDee wat spannend die symptomen! @Wensmamma o ja dat ken ik...ook met ovu-testen. Maar ik heb maling...ik pak een koffiebekertje (check wel of niemand t ziet) en dan snel de wc in en testen. Alleen dat ik mijn tas meeneem valt gewoon op...grote tas en omdat ik flexibel werk vragen ze zich dan meteen af of ik alweer thuis verder ga met werken haha. Bij mij is het met zwangerschapstesten meer het punt...stel hij is positief...denk dat ik me dan niet meer kan concentreren dan of minder genieten van het moment waarop je er achter komt
Jeetje wat wordt er veel gekletst hier. Heb even bij gelezen. Jammer van alle witte testen deze morgen. Dames op rood, hopelijk volgende ronde op roze! Ik heb nog niet getest. Ik wacht dinsdag af en als er dan nog niks is, ga ik de knik woensdag testen. Alleen heeft vriendlief deze week vroege dienst en isndan al voor 5 uur weg. Hij wil er eigenlijk graag bij zijn, maar tot volgend weekend wachten vind ik wel heel lang.
Pff wilde deze ronde juist zo relaxed mogelijk zijn. Maar nee hoor, lichaam gaat weer gekke capriolen uithalen. Zojuist voor de 3e keer al naar het toilet geweest. Wat voor mij al veel is. Maar zodra ik druk zette om te gaan plassen kreeg ik een enorm felle steek in mijn onderbuik. En nu blijft het wat rommelen daar. Wat zal dit nou weer zijn?
Baaldag hier! Mijn gevoel zegt voor 200% dat het niet raak is deze ronde en mijn relaxte sfeer is weg. Kwam vandaag op mn werk aan en stond plots niet op mijn eigen afdeling.. ook nog overloop dus alle rotklusjes ben dr nu al klaar mee. 1 collega net bevallen de ander 25 weken zwanger daar gaat het al heel de dag over. En ik zit er maar stilletjes bij, hopend dat mijn gevoel niet klopt. Morgen weer zo'n dienst. Laat het maar gauw dinsdag zijn, dit humeur past helemaal bij mijn menstruaties.
@Pln heh wat vervelend van je gevoel! & dan ook nog eens zo'n werkdag. Heel begrijpelijk dat je dan een baaldag hebt! Succes & sterkte *dikke knuff*
He bah @Pln wat een naar gevoel! Ook al zijn er genoeg die met datzelfde gevoel hartstikke zwanger waren is het voor vandaag gwn een baaldag. Ik snap dat het gevoelig ligt als het steeds daarover gaat. Hopelijk gaat het heel snel ook zo over jou
Ja dat is voor mij ook een reden om het niet te doen op het werk. Die teleurstelling wil ik alleen verwerken en anders ben ik veel te hyper en raden ze het zo. De vaste collega's kennen me te goed
@Wensmamma hahaha zie het al gebeuren...weten ze het op je werk nog eerder dan je eigen man @Mom2011 ik heb echt het tegenovergestelde...mij moet je eerder tegenhouden haha...stuur een klein beetje van mijn ongeduld naar jou toe Hoelang is jouw LF normaal?
O haha @Mom2011 ik stel de vraag en jij geeft het antwoord al tegelijk haha. Oke dus dan ben je nu eigenlijk 5 dagen voor de Nod?