Ja klopt. En zag donderdag al heel licht streepje. Vandaar, of mijn ei was super vroeg of mijn lichaam maakt super snel hcg aan. Ben laatste keer ook maar drie dagen ongesteld geweest dus dat mijn ei eerder geweest zou zijn is niet uit te sluiten natuurlijk Morgen doe ik eerst kV en misschien daarna wel cb weken? Ik durf gewoon echt niet hahahaha..
Ja... vorige keer dacht ik ook dat ik niet zwanger was maar denk nu dat ik gelijk heb. Helaas.. volgende ronde maar weer.
Yep is ook zo! Had me voorgenomen deze maand niet zoveel mee bezig te houden, maar blijkt averechts. Ik voel overal zwangerschapssymptomen, mindfuck haha
Hmm ik ga denk ik toch wel testen vandaag maar heb nog geen test gehaald in huis dus ga straks kopen aangezien ik ook 8 dpo ben maar mijn cryo is wel 9 dagen oud geworden hihi
@Wasabi ik heb geen man hoor. Heb co-ouderschap met een homo. Maar dan nog is hij natuurlijk de 1e die het moet horen. Ik baal een beetje, zl komt in de leeftijd dat hij niet meer wilt slapen 's middags. Nu ook niet gelukt. Vind t altijd wel even lekker hihi.
@Wensmamma heerlijk is dat heh dat de kindjes smiddags nog even slapen hier worden de slaapjes ook al steeds korter
hihi testdrang word toch te groot? @Wensmamma hoe oud is je zoontje nu? vind dat middagslaapje ook nog erg lekker ja.
@Meisje93 en @Wasabi zoontje is nu 2 jaar en bijna 3 maanden. Het zat eraan te komen hoor. Ik hoop dat hij 's nachts dan misschien meer gaat slapen, maar denk eigenlijk van niet haha. En kortzichtig antwoord is het niet. Dat is niet het eerste waar je aan denkt , nogal logisch! Maar gaat heel erg goed al ruim 2 jaar.
Wat vervelend zeg! Wil je nog wel gaan testen? @Wensmamma ah, ja dat is wel een beetje de leeftijd heh. Zou wel mooi meegenomen zijn! Als de nachten beter gaan.
NOD-lijst 23 t/m 29 oktober 23 oktober (6) Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 4 mk) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde heel veel Wish01 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 na MK MMM Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5? Yassay - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 Rayna2010 -27 jaar - 2e kindje - ronde 18 24 oktober (6) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 vrauwke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Gretel - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Elena83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nicolette25 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Chantallcindy - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 25 oktober (4) Diana285 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lady1987- 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Ws91 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Palmpje - 32 jaar - 1e kindje- ronde 5 26 oktober (4) Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 Wensmamma - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 Wasabi - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 MilouR - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 27 oktober (3) Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 Hope01 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 met ICSI-1 MMM 28 oktober (3) Gewoonsamen- 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 Awvd- 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 29 oktober (3) Jolo - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 MissDee - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Mie88 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 (ronde 1&4 MK) Datumloos (0) Totaal: 29 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (2), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan.
Dankjullie wel. Hij is nog donkerder nu. Ik ga er straks nog een digitale tegenaan gooien om zeker te weten. Jeeutje wat spannend. Toch die dikke plofbuik he. Vond het al zo vaag dat ik al een week als een plofkip rondloop.