Ik kon het natuurlijk niet laten! Ook getest maar niet met ochtendurine, negatief. Vandaag 11 dpo, bij mijn mk 10 dpo een positieve test gehad. Bevestigd mijn gevoel ook wel. Ik denk dat mijn nod trouwens wel verschoven is naar 24 okt dat geeft mijn app ook aan. Op naar de volgende ronde, 3x scheepsrecht??
Haha nu krijg ik nog meer testdrang . Ook nog ineens jeukende borsten. Ik heb daar tijdens mijn vorige zwangerschap echt heel veel last van gehad. En normaal nooit last van. Misschien toch maar woensdag al testen, dan heb ik hoe dan ook zekerheid.
Ooo laat het me weten ik durf de digitale nog niet. Action geeft bij mij nu ook licht streepje hihi.. zo blij
@Pln kan nog he. Vergeet niet dat ik pas 11 dagen na nod positief testte bij mijn eerste spruitje. Sorry voor de dames die ongesteld zijn geworden Wooooo spannend he! Tril nog steeds hier. Manlief is nu gaan rijden om digitale testen te halen. hij is helemaal in de wolken.
Waaaaauwwwieee super!!! Gefeliciteerd meid! Ben benieuwd naar je cb digi ...ook al is de uitkomst geen verrassing..het is zooo leuk om te zien
Hmm 11 dagen na nod is wel zeldzaam. Ik voel gewoon dat het niet zo is. Ik zal ma of di nog eens testen. Ben benieuwd naar je digitale test.
Pff, ik werd door action tegengehouden omdat het om 17 uur dicht gaat maar toen heb ik wel ondertussen gevraagd of ik alleen test kon halen en dan zei hij nee sorry het is inmiddels 17uur... WAAAAAROOOOMMMM!???!!!?? Dus ja ik ga maandagochtend gelijk eentje halen en gelijk testen als ik tijd ervoor heb haha anders wel dinsdagochtend!
Wat super! Gefeliciteerd! Echt duidelijke strepen! Ik wacht tot donderdag, 1 dag voor nod, voor ik ga testen. Wat duurt wachten lang zeg!
Aaahhh, ik zag al wat lichte streepjes op testen voorbij komen. Alvast een (voorzichtige) gefeliciteerd, al bestaat er volgens mij geen valse positief en is een streep een streep . Leuk!! Voor de dames die er nog geen hebben: zucht Hier ben ik sinds dinsdag al misselijk en at ik vandaag mijn geliefde chili cheese nuggets, maar vond ik deze helemaal niet smaken. Toch heb ik nog geen enkel licht streepje op een test bespeurd... Pas donderdag/vrijdag mijn NOD, dus ben heul benieuwd wat er aan de hand is!