@Mom2011 je kan urine wel bewaren in de koelkast alleen dan moet het er ruim van te voren uit zodat de urine weer op kamertemp is. Persoonlijk zou ik het niet doen, maar kan wel.
middagurine is gewoon prima want bij beide zwangerschappen had ik gewoon dikke positief in de middag getest hahaha
Ahh okee. Dan lekker 's middags testen. En even een poos niet drinken en plassen. Bij de 1e had ik ook 's middags getest & en knaller! Ook een tijd niet naar de wc geweest
Na douchen gaat het een beetje beter met hoofdpijn. (Bijna) geen zeurende gevoel in mijn onderbuik en 3x in me onderrug gevoeld verder ben ik best wel een beetje moe, doorgedraaid en zenuwachtig tegelijk rare combinatie he haha omdat ik me gek heb gemaakt omdat ik nogal onzeker ben of ik zwanger ben of mijn lichaam mij lekker voor gek heeft gehouden. Hoop echt dat het echt gelukt is dit keer want dan wil ik echt van het dak gaan schreeuwen; HET IS GELUKT. Pfff wat mankeert mij nou hahaha
@Lovebunny : gefeliciteerd!! Die cb digitaal vind ik dan toch het mooiste om te laten zien. Mijn vriend vond het bij de eerste ook toen pas “echt”
Opgeblazen buik (formaat PLOF) en pijn in liezen. Verder geen gekkigheidjes naast de standaard pijnlijke borsten.
Jaaa die had ik ook na vermoedelijke innestelingsbloed (18 oktober) maar het is inmiddels gestopt behalve zeurende gevoel in me rug en buik en gevoelige borsten maar nu voel ik steeds minder/geen zeurende pijn raar alleen nu hoofdpijn nog.
Ohh meiden wat ben ik blij voor degene die op Roze mogen..maar heb ook een beetje wat pitaa zegt. Ik weet niet of ik volgende ronde echt actief mee ga doen. Ik merk dat ik er nu wel erg veel mee bezig was... Ik ook...
Ik ook niet hoor.. ik merk dat zodra nod zich aankondigd dat ik er toch wel weer veel mee bezig ben. Ik snap je helemaal.
Hier 4 dagen voor nod 2 streepjes!!!!!! Ik kon me niet inhouden, al twee dagen ziek thuis van het werk. Zo beroerd en ja hoor, nu weten we waardoor <3