Ik weet het niet meer... gisteren roze afscheiding, rode puntjes in cervixslijm, gisterenavond al wat rode sliertjes... Vanmorgen nog steeds roze afscheiding. Twijfel over temp want thermometer zat niet echt juist. Baarmoedermond nog steeds hoog en gesloten... gisteren beetje gezakt en beetje open en zacht.... En nu geen bloed rond baarmoedermond... Dus ik kijk het nog aan vandaag... ben echt in twijfel. Dit heb ik nog nooit gehad.... borsten zijn wel terug “normaal” maar toch nog iets gevoeliger dan anders. Heb ook de krampen nog niet die anders gepaard gaan met mijn menstruatie.... nog steeds gewoon rust in mijn lijf....
Goedemorgen allemaal, Mijn nod is woensdag en heb testje gedaan wel alleen een foto van opgedroogde test... wat vinden jullie?
Ja vanaf het moment dat hij wakker is, heb je weinig rust. Al hoewel hij zichzelf ook wel kan vermaken hoor. Maar hij is erg nieuwsgierig, dus wil alles weten wat ik doe.
Ja helaas foto na afleestijd gemaakt.. dacht niet eerder aan een foto oepss maar is wel paars streepje niet grijs lijkt op de foto wel zo.
Nee en gisteren ook niet omdat ik er vanuit ging dat ik ongesteld ging worden. Ik wacht vandaag nog af en zie wat mijn temp doet... morgenvroeg geen bloed en hoge temp doe ik terug een test.... maar reken er niet meer op... Temp was vanmorgen 36,4 maar omdat ik gevoel had dat ie niet juist zat heb ik 30 minuten later weer getempt (ja was al uit bed en bezig geweest) maar dan was ie weer 36,8 (vond het raar dat ie zo snel al terug zoveel gestegen was) Mja mag daar niet op afgaan...
@lady1987 Ik durf eigenlijk niet meer... zo bang voor teleurstelling. Heb heel de tijd buikkrampen dus ik denk dat het vandaag toch door gaat breken. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben ga ik nogmaals testen. @Marielle31 spannend! Over 2 dagen nog een keer testen zou ik zeggen. Ik ga duimen voor je!
Ik vraag me toch wat af. Bij m'n zoontje testte ik op CD 26 licht positief, nu heb ik CD 25,26 en 27 (gister) allemaal negatief getest dus ik ga er vanuit dat m'n ongi komt. Maar zijn er ook meiden waarbij het per kind verschilde hoe snel ze positief testen?