oh wat jammer dames.. hopelijk volgende ronde raak! Ik voel echt ontzettend met jullie mee. Heb de afgelopen maanden soms jankend op de wc gezeten. Zo oneerlijk leek het dan
Nog steeds roze en lichtbruin maar alleen inwendig zeg maar dus nog niet echt ongesteld. Had ik wel verwacht na de zware conditietraining van vanmorgen. Heb me goed boos kunnen maken en alles uit de training gehaald. Stiekem toch ergens weer een sprankje hoop en wilde gaan testen maar ik weet gewoon dat deze ronde klaar is.
Nee jij ook al sterkte meis. Ik heb het al 2 weken bloedheet maar sinds 2 dagen koud. Overigens heb ik een trage schildklier en ben ik over het algemeen een kpulleum dat past daarbij sinds vorig jaar geen medicatie meer omdat de waardes in het bloed stabiel waren maar ivm zwangerschapswens en afvallen slik ik nu naast mama compleet van davitamon ook selenium en magnesium op aanraden van een bekende die daarmee werkt. Allemaal natuurlijke producten. Gelijk een vraag aan de dames die al langer wachten, slikken jullie al die tijd foliumzuur??
Hi, ik heb geen goede gevoel nadat ik heb getest en eerst dacht ik ohhh yesssss ik zag ietssssssss maar niet dus.... wat zien jullie dan?
Balen voor de dames op rood! @Pln ik slikte in het begin alleen foliumzuur maar ben deze maand begonnen met de mama compleet van davitamon en nu alleen deze nog.
@Pitaa91 op de bovenste lijk ik wat vaag iets te zien. Maar ben een slechte tuurder en misschien is het een schaduwlijntje geen idee, Ik hoop voor je dat ie oploopt
@Pln Ik gebruik inderdaad al vanaf het begin davitamon mama compleet @Pitaa91 Ik ben zo'n slechte tuurder... Ik zie niets.. ohhh ik hoop zo dat het wel zo is!
Ja ik dacht het al maar ik heb mezelf voorgenomen; ik ga niet nog een keer testen als ik op mijn nod niet ongesteld wordt en ik ga mijn lichaam vanaf vandaag nooit meer vertrouwen. Ik had het wel veel verwacht dat ik weer geen 2e donkere streepje in me handen heb!!!
Maar je NOD is toch nog lang niet?.... Kan toch nog? 27 oktober (3) Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 Hope01 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 met ICSI-1 MMM
@Pitaa91 zo lang je niet echt ongesteld bent zo het nog kunnen. Maar ik snap je gevoel wel. Ik baal ook ontzettend. Ik zou gewoon graag weten wat er mis is. En ik hoop dat we daar snel achter komen. En dan hopen dat ze wat kunnen betekenen voor ons en dat het dan wel lukt..
Ik heb tot mijn mk davitamon geslikt en vanaf 4 weken na de curretage. Maar zat te denken dat het best wel wat kost als je al zo lang bezig bent. Heb nu 2doosjes gehaald, 2de was gratis bij de ah.