Ah zonde.. Had goede hoop voor je Ik heb gisteren niet getest en nu net lijkt de OVULATIE test naar positief te gaan.. Nu slapen (nachtdienst) en vanmiddag weer testen
Bij mij ook helaas bij jou is je nod ook de 27ste toch ik hoop ook dat het niet doorzet maar ben er bang voor
@deeerstekeer Ja mijn nod is ook morgen! Vandaag niet getest. Als ik zaterdag of zondag niet ongesteld ben ga ik dan weer testen. Maar ben bang dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden.. baal ervan.. had echt gehoopt dat t gelukt was.
Ik ken je gevoel innen ook al een tijdje bezig en bij mij lukt het ook niet... dacht ook dat het deze maand raak zou zijn
@deeerstekeer Ik zie dat je nog niet op de lijst staat. Misschien kan je jezelf ertussen zetten? @Palmpje Ja klopt, het kan nog. Maar de test was gisteren witter dan wit.. daardoor is de hoop wel voor 90% verdwenen.. maar idd er is nog hoop! Bij mij een kleine 10%
@Palmpje ik was denk ik 11 of 12 dpo. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was. Ik ben uitgegaan van mijn cyclus van vorige maand.
Niet zinvol nu nog op de lijst... zie wel of het morgen doorbreekt ik denk van wel... had gisteren ook getest en ook spierwit geen lijntje te zien... erg frustrerend
Ja ik heb ook op 11 of 12 dpo getest, en ook wit. Volgens mij kan het echt nog alle kanten op dan hoor
@Meisje93 heh wat balen knuff! Hopelijk zet t alsnog niet door. Geen bloed heeft moed. Dus mijn duimen draaien nog even door. @Mie88 hopelijk een knaller vanmiddag! @Hope01 spannend! Snap dat de hoop weg is. Duim voor je! @Palmpje voor jou ook spannend! Hopelijk wordt je niet ongesteld. Mijn duimen draaien ook voor jou. @hier nog steeds weinig kwaaltjes. Vorige maand voelde ik vanalles. Het enige wat nieuw is deze maand: is vreemd gevoel in mijn rechter lies, dinsdag felle steek rechts in de onderbuik, en ontdekte gister ineens witte puntjes op/tegen mijn tepels (niet tepelhof maar tegen de tepel zelf, ook nog nooit eerder opgevalle ). Ik wil zaterdag testen. Maar toch heb ik het idee dat ik ongi ga worden. Mijn temp is ook weer hoog na gisteren wachten het maar gewoon af.
@Mama1504 dankjewel! Dat witte op de tepel heb ik af en toe ook. Niet constant maar soms is de ‘tepelopening’ wit van kleur. Bedoel jij dat ook?
Nee er tegenaan. Dat heb ik ook wel maar dat is gebleven na de borstvoeding van L. Wat ik bedoel is net op het randje van de onderste gedeelte tepel en tepelhof. Echt stipjes zijn het.
Ja die bultjes heb ik ook... soort kleine puistjes zijn het hehe... Misschien is het bij jou wel raak, zo te horen! Spannend zeg!
Ja idd lijken net heel veel kleine puistjes. We gaan t zien. Ik trap niet in mijn lichaam. Die weet mij goed voor de gek te houden