Hij is heel mooi voor hoe kort je zwanger bent hoor. Ik ben vandaag 4.5 wkn en dit is vandaag mijn moeders voor moeders test. Misschien vind je die zelfs niet knallen daar hij niet even dik is als de controllestreep haha
Wouw, wat een prachtige test heb jij seg ! Ik heb gisteren bloed laten trekken en mag overmorgen terug naar de dokter voor de uitslagen te bespreken (of ik vitaminen enzo tekort heb). Pas dan ga ik denk ik pas echt beseffen dat ik zwanger ben haha, want ik voel echt NIKS aan mijn lichaam en ik heb ook geen slijmverlies zoals de meesten. Maar ok, de testen liegen er niet om hé mijn dokteres had de eerste 20 weken ook geen symtomen zei ze. Jij veel last van kwaaltjes?
@Wasabi voor wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? Zit jij ergens in een zwangerschapsgroepje? Misschien kom ik jou dan nog wel verder tegen
hier nog steeds niks maar wel een beetje meer slijmvlies gehad vanochtend en daarna werd het weer minder.
Ahhh superlief, dank je wel! Wilde de dokter dat je dat deed of wilde je het graag voor je eigen bevestiging? Slik je vitamines? Ik ben sinds kort de Davitamon pillen voor zwangeren gaan slikken. Hiervoor nam ik alleen foliumzuur. Wat grappig dat je helemaal niks voelt...heb je een drukke baan? Vorige zwangerschappen echt mezelf heel zielig en ellendig gevonden hahaha toen werkte ik dus niet en nu heel hard en veel minder last dan toen...of ik juich te vroeg Ik heb ook geen slijmverlies trouwens. Jij had ook al van die super testen! Test je bu nog wel eens? Na 20 weken pas...dan heb je wel mazzel hoor Ik ben wel heel moe, erg zere tepels en af en toe licht misselijk. Eigenlijk voel ik me ook juist heel goed. Ik ben 6 juli uitgerekend en bij het clubje door @Samsoko en @Wensmamma heel lief uitgenodigd...weet zeker dat jij minstens net zo welkom bent zou ik ook erg leuk vinden! Wat is jouw datum?
@Wasabi ik heb me aangemeld in het groepje! Ik vind net dat ik niet echt knallers van testen heb als ik de jouwe bekijk hoor Ik slik voorlopig enkel foliumzuur en vrijdag weet ik meer over welke vitaminen ik nog te kort heb. Ik heb het zelf gevraagd aan de dokter om bloed te laten trekken. Ik dacht dat dat de eerste stap was altijd? Ik werk gewoon op kantoor dus zo druk ben ik nu ook niet in de weer om eerlijk te zijn Ik zou supergraag morgenvroeg nog eens testen maar het probleem is dat ik geen testjes in huis heb en het liever toch 's morgens doe aangezien mijn urine na het werk niet meer zo geconcentreerd is door al dat drinken... Vrijdag duurt zcht nog veel te lang.. al die onzekerheid
Superleuk!! Ik kom later vanavond naar dat clubje...moet nog even een beetje bijlezen daar . Maar hoeveel weken ben je nu? Mijn eerste test was echt amper op de foto te krijgen. Daarom ook niet gedeeld hier op het forum. Ik heb dat zelf nooit laten doen in het begin. Wel als je langer zwanger bent dan moet je weet ik veel hoeveel keer hoeveel buisjes af laten nemen Ik werk ook op kantoor maar al ben je geestelijk gezien maar heel druk...volgens mij leidt dat wel af van de kwaaltjes. Wat voor werk doe je? Ik snap het meid! Maar je testen zijn echt geen twijfelgevallen. Wel is het mooi en belangrijk om die oploop te zien indd. Bij mij was dat in 1 week een supergroot verschil. Deze urine met deze test van MvM was bijvoorbeeld van 3.5 uur niet te plassen en 1 kopje koffie. Het gaat vooral om het minimaal 3 (liefst 4) uur niet te plassen
Hahaha, ja, ik denk dat ik gewoon ook een dikke controlefreak ben en vandaar toch al maar naar de dokter gegaan ben.. zeker omdat het mijn eerste is. Als ik een normale gemiddelde cyclus neem, dan zou ik voor de 8ste juli zijn uitgerekend, maar mijn testjes van gisteren waren niet zo'n knallers als bij jou, dus mss dat het eitje toch wat later is gesprongen.. Ik ga morgenvroeg naar de apotheek en meteen terug testen met dezelfde testjes... het is dan weliswaar op het werk dus niet echt een fijne plaats, maar ik ga kapot van de spanning... Hopelijk morgen dan al een iets donkerder streepje te zien ! 3,5-4u kan ik het echt niet laten van niet te drinken, want ik heb megaveel dorst
Waren mijn vorige (natuurlijke) cyclussen van tussen 26 en 35 dagen. En een keer was het 41 dagen vanwege me lichaam verward raakte door de hormonen.
Hey meiden, ik blijf ook duimen hoor. Jolo zo benieuwd naar je vervolg test! Hier een update van mijn kant. Ik ben net terug van de acupunctuur/fertiliteitsmassage. Wat een bijzondere ervaring. Ik heb een beetje verteld waar ik last van heb. Het nog niet zwanger zijn en stress op mijn werk. Dat ik veel te veel uren draai. Ze heeft me veel vragen gesteld en kon daar al het een en ander uit opmaken. Bv dat mijn baarmoeder wat naar achteren gekanteld ligt. Ze ging daarna mijn pols onderzoeken. Daar merkte ze dat er geen energie in mijn lichaam is, in mijn baarmoeder en eierstokken zit te weinig doorstroming. Mijn lever heeft problemen met alles te verwerken en mijn schildklier werkt ook niet optimaal. Ze vroeg of ik aangekomen was de laatste tijd... euhm ja afgelopen jaar 12 kg... Ze zei, het wordt tijd dat je beter voor jezelf gaat zorgen. Echt rustiger aandoen op je werk en meer me-time. Toen ik op de behandel tafel ging liggen ging ze eerst mijn buik onderzoeken. Ik sprong bijna van de tafel af.. dat deed pijn. de pijn zat voornamelijk bij mijn baarmoeder eneierstokken. Ze zei gelijk, ik kan je vandaag niet masseren.ik ga eerst wat anders doen. Ze pakte de acupunctuur naalden en begon ze te zetten. Ik dacht altijd dat dat pijn zou doen. Maar eigenlijk voel je er niets van. Het is een klein speldenprikje. Zo raar, toen de naalden erin zaten ging ze me nog een keer onderzoeken. De pijn was al 50%minder. Oké nog wat erbij. Toen mocht ik een tijdje blijven liggen en ontspannen. Ik kreeg een warmte lamp op mijn buik en op mijn benen.ik lag daar prima. Ik voelde mezelf rustiger worden. Meer ontspannen. Na een tijdje nog een keer gevoeld..en wat denk je geen pijn meer... Ik heb de tip gekregen mezelf warm te houden, geen koude dranken te drinken en de komende 7 dagen mijn baarmoeder te stomen met kruiden die ik mee gehad heb. Mijn lichaam moet opgewarmd worden. Oké voor mij klinkt dit niet onbekend, want had er al over gelezen. As dinsdag heb ik weer een afspraak. Of het helpt, geen idee. Ik geloof er wel in. En het is goed om te ontspannen. Ik voel me heerlijk nu, ontspannen, maar ook heel moe.
@Elena83 wouw, dat moet wel een erg unieke en bijzondere ervaring geweest zijn seg. Ik had er allesinds nog nooit over gehoord! Stress zou allesinds idd niet echt bevorderend zijn voor het zwanger geraken. Dat heeft mijn gynaecoloog ook tegen mij gezegd. Gek genoeg had ik nog nooit zoveel stress als deze ronde en toch is het prijs Maar het is goed dat je je nu al wat relaxter voelt. Hopelijk kan je dit gevoel blijven aanhouden Ik ben zonet bij de apotheek langs geweest voor opnieuw hetzelfde testje, maar ze zei ook dat ik geen schrik moest hebben als deze niet donkerder werd, want deze test wordt over het algemeen niet zo donker als het teststreepje