Misschien heeft het zkh fout gemaakt? Ik zit zelfs aan de late eisprong te denken waardoor ik laat ongesteldheid zou krijgen? Die 13 okt had ik echometing met dokterassistent met leerling.
Ik zie er niets op indd maar ik ben (zoals je wrs weet) geen fan van action zwangerschapstesten...die hebben voor in het begin veel te veel nodig
Eventjes ook in dit groepje laten weten dat ik waarschijnlijk een mk ga krijgen 3 dagen geleden bloed laten trekken en slechts een HCG waarde van 19. Deze ochtend wat testjes gedaan, maar die waren nog steeds geen knallers. Weer bloed laten trekken en morgen krijg ik te horen of ik een mk ga krijgen of een kindje... maar ik denk dus het eerste. Als ik geen spontane mk krijg tegen maandag, dan moet ik zsm naar de gynaecoloog voor een echo en medicatie om een mk op gang te krijgen. Lukt dat niet, dan moet het worden weggezogen...
Nee, want 3 dagen geleden heb ik andere testen gedaan dan gisteren en vandaag.. eerste foto is van 3-dagen geleden. 2de foto is van deze morgen. 3de en 4de foto is van daarnet. Ik heb de foto hierop in het donker gehouden, omdat dit meer de kleur lijkt in realiteit. Maar het zijn dus allemaal geen goede testjes vrees ik.
Ik heb nu ook plots wat krampen, dus zal wel slecht nieuws betekenen.. ik ben al blij dat de dokteres compassie had met mij en morgen mij de uitslag al wil mailen ipv maandag op te bellen..
Ja ik vind ze niet persé afgenomen maar goed ze moeten wel toenemen indd. Bij mij was het ook niet in 3 dagen een knaller..daar is een goede week overheen gegaan. Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk en de enige die je uitsluitsel kan geven is je dokter met de uitslag. Maar is jouw bloed nou afgenomen voor je Nod of na?
Oh nee! ik hoop het niet voor jullie! Mag je eindelijk zwanger raken & nu dit. Ik hoop dat het loos alarm is. En dat dit kindje blijft plakken. Hou je taai meis!
@Pitaa91 jeetje wat een onzekerheid. Waarom zo lang wachten in t zh? Snap je toch niet? Vreemd dat ze zo makkelijk praten. @Jolo neeeee!!! Hoop dat t een plakkertje is. *Digi knuff*
@Pitaa91 wat een onzekerheid wat ontzettend naar voor je. @Jolo oh wat erg hoop echt dat het gewoon blijft zitten.
Ik weet niet exact wanneer mijn nod geweest zou zijn.. ik dacht verleden zaterdag, dus als dat klopt is er inderdaad iets niet goed pluis. Afwachten tot het mailtje van morgen maar
Inderdaad @Jolo zit niets anders op. Gelukkig krijg je snel duidelijkheid. Ik leef met je mee. Morgen kom ik zeker kijken hoe het met je gaat