Ja, maar geen goed nieuws... HCG is op 3 dagen tijd slechts van 19 naar 31 gegaan... dus ik moet nu contact opnemen met de gynaecoloog en echo laten maken om te kijken wat er is misgegaan en dan waarschijnlijk medicatie opstarten om een miskraam op te wekken Ik hoop stiekem nog op een wonder, maar ik ben mij er wel bewust van dat er niets meer aan te doen is.
Oh nee! Maar bij een miskraam stijgt je HCG toch niet? Hopelijk kan je zsm terecht voor een echo. Ik duim heel hard voor een wonder! Denk aan je. X
Ja, dat dacht ik dus ook dus ik snap het niet goed misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Maar zou ik dan geen pijn moeten hebben?
@Pitaa91: ik hoop dat je snel duidelijkheid mag hebben. Dit is helemaal geen leuke situatie... @Jolo: vreselijk moet dit voor jou zijn sterkte
Ach nee jolo wat een klote nieuws. Ik had een keer ergens iets gelezen over hcg maar dat was bij 4 a 5 weken helemaal niet zo hoog hoeft te zijn.Ik weet natuurlijk niet of dat klopt.. Maar goed dat je een echo laat maken. Dit vond ik op het internet zwangerschapsduur hoeveelheid IU/L niet zwanger minder dan 5 21 dagen 0-5 28 dagen 3-426 35 dagen 18 - 7.340 42 dagen 1.080 - 56.500 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 17 - 24 weken 4.060 - 65.400 25 weken - bevalling 3.640 - 117.000 Verder lees ik ook dat een lage hcg waarde niet altijd iets zegt of het fout gaat. Ik duim voor je meid! Ik hoop echt dat het goed gaat. Knuffel
Hoop dat het bij mij ook zo is. Misschien maakt mijn lichaam heel langzaam hcg aan? Bij me kids testte ik eindelijk pas na 6 weken licht positief waarop je duidelijk kon zien.
Ik ben net naar spoed geweest. Ik kon het echt niet langer houden van de stress en de emoties. Daar hebben ze een echo genomen. Zoals verwacht konden ze nog niets zien in de baarmoeder omdat het HCG veel te licht is en er te veel slijm in de weg zit. Mijn eierstokken zagen er wel goed uit, dus een bbz is hoogstwaarschijnlijk wel uitgesloten (gelukkig). Vrijdag moet ik opnieuw bij mijn huisarts bloed laten trekken. Als ik in tussentijd bloedverlies heb gekregen, hoeft dit natuurlijk niet. Ze zei dat ze op dit moment echt niets kon zeggen of het goed gaat gaan of niet, maar meestal loopt het wel slecht af. Maar dat had ik dus wel al verwacht... Ik blijf gewoon echt hopen op toch nog een mirakeltje ! Daarstraks terug voor de eerste keer sinds lange tijd vrij 'veel' slijmverlies gekregen. Of dit een goed of slecht teken is, dat weet ik niet... Wachten wachten wachten, ik word er echt zot van Ik ga maandag wel zoals gepland naar de huisarts. Ik hoop dat ze mij een weekje thuis zet, want ik ben echt nog veel te emotioneel en ik heb echt geen zin om een miskraam te krijgen op het werk @Pitaa91 Ik blijf hopen op positief resultaat bij jou !!!
@Jolo wat ontzettend balen & verdrietig dat je nog geen zekerheid hebt. Ik blijf hoop houden voor je. Wel fijn dat een bbz uitgesloten is! Heel veel sterkte meis.
Hoop dat het geen bbz is . Ik wist het nog bij me zoontje; de streepje was na 6wkn wel half positief hahaha en bij dochter; de streepje was wel heel licht positief maar zag je hem wel duidelijk genoeg iig. Ik was toen 6 a 7 wkn ver.
@Jolo hoe voel je je vandaag meid? @Pitaa91 nog steeds geen ongi? Vreemd dat je zo laat positief test. Hopelijk een kwestie van tijd.
Das inderdaad vreemd maar goed ik ben nu nog steeds niet ongi maar wel nog steeds menstruatiepijn en ik voel nu steeds meer pijnlijke tepels, (altijd sochtends).