Het gaat wel voorlopig. Ik probeer mij zoveel mogelijk bezig te houden, maar de stille momenten zijn het ergst. Dan is het elke minuut nadenken over alles.. ik voel ook geen pijn ofzo, dus ik vrees dat het geen spontane miskraam gaat zijn en ik medicatie moet krijgen.. donderdagochtend wil mijn gynaecoloog mij zien voor verdere opvolging en bespreken wat we nu gaan doen.. ik weet dat het weg gaat moeten, maar toch kan ik het allemaal nog geen plaats geven totdat het echt allemaal uit mijn lichaam is.
@Pitaa91 dat is wel een goed teken! @Jolo klinkt volkomen logisch. Knap dat je je bezig houdt en je nog groot houdt. Ik zou het ook afschuwelijk vinden om dat op te moeten wekken..bedoel je wilt het gevoelsmatig houden zou ik me voor kunnen stellen...en dan moet je zoiets nemen zodat het weg gaat maar om er ruimte te laten zijn voor een gezonde plakbeeb kun je het (wanneer het 1000% zeker is) maar zo snel mogelijk achter de rug hebben. Houd je ons op de hoogte? We slepen je er doorheen hoor meid. Knuff
Hoezo denk je dat het wel een goed teken is? Miss kan het ook aan aankomende menstruatie liggen? Het voelt wel raar want heb verder geen zw symptomen iig.
Ja, ik hoop stiekem ook wel dat hij toch blijft plakken, maar dat gaat niet zo zijn. Bloed van vrijdag was 31 HCG en de dag erna 33 HCG. Dus das niet echt positief... @Wasabi je hebt het gevoel perfect verwoord ! Met medicatie voelt het zo raar... gewoon niet natuurlijk. Ik voel mij er slecht bij dat ik mijn eigen vruchtje ga kapot maken.. maar ik weet ook wel dat het moet. Als het daarmee niet weg gaat, dan moet het worden weggezogen/weggeschraapt en dat vind ik nog een gruwelijkere gedachte Ik heb ook vooral veel schrik, omdat het nu al 10 rondes heeft geduurd en ik weet niet of ik het mentaal aan kan om terug zo lang te moeten wachten. Het zal allesinds nooit meer hetzelfde zijn als ik volgende keer opnieuw een positieve test in handen heb. Heel deze periode gaat terug boven komen dan. Ik had echt nooit gedacht dat ik het zo moeilijk zou hebben terwijl het slechts een mini vruchtje is. Ik ben in ieder geval wel blij met het feit dat we nu weten dat we vruchtbaar zijn, want daar had ik nl ook enorm veel stress voor. Ooit gaat het goedkomen en dan ga ik een wondertje in mijn armen houden, aan die gedachte moet ik mij vast klampen. Jullie zijn trouwens schatten dat jullie er zijn voor mij. Dankjewel hiervoor !
@Jolo Dat geeft je idd wel een beetje zekerheid. Dat jullie iig zwanger mogen raken! Ik wil je heel veel sterkte wensen, in deze onzekere tijden. Wanneer moet je weer bloed gaan prikken?
Ik denk donderdagochtend, maar ik weet het niet goed eigenlijk. Mijn gynaecoloog wil mij dan nog eens zien voor opvolging, dus ik weet niet goed wat er dan gaat gebeuren. De gynaecologische assistente zei eerst dat ik vrijdag opnieuw bloed moet laten trekken bij de dokter en dan iets laat weten, maar ik ben terug opgebeld geweest en mijn echte gynaecoloog wil mij persé donderdagochtend zien. Waarschijnlijk omdat hij weet wat voor een zenuwpees ik ben
@Jolo wat is het allemaal ontzettend naar dit, hoop zo dat het gewoon goed zit. Wil je heel veel sterkte wensen
Dit is net mijn vierde test van net 3 min oud. Zag ik roze streepje of beeld ik het me in?????? Help me out hahaha!
Nu weet ik 99% zeker dat ik het me niet inbeeld want ik hoef het niet eens harder en dieper te turen! Dus durf het wel hardop te zeggen ben er echt heeeeel blij mee!!!
Wauwwww @Pitaa91 jaaa ik zie heel wazig maar ik weet dat als t op de foto wazig is dan zie je hem in het echt wel gewoon. Ik zeg Gefeliciteerd superblij voor je!
Ik heb het met die flitser gedaan want daardoor zien jullie misschien wat beter? Hahahhaa ik kan het niet opvatten misschien ben ik spontaan zwanger geworden (een late ei) of is dat het echt gewoon van cryo zelf maar dan wel met een late innesteling??
Of misschien is dat het vals? Of beelden wij het in??? Pff ik ben zoo geneigd om over 2 a 3 dagen opnieuw te testen of het oploopt?
Ik ben een enorm slechte tuurder en ik zie ook iets, dus ik heb er wel wat vertrouwen in. Mijn duimen maken overuren voor jou !!
Dat is een hele mooie en goede gedachte van je om zo deze lastige periode door te komen. Over een tijd zal je er niet eens meer echt veel overnadenken wanneer jij jouw baby in je armen hebt en ieder jaar met zijn/haar verjaardag terug gaat denken aan hoe je bevalling begon en hoe bijzonder toen het in je armen kwam. Deze tijd is nu zwaar, maar dat je zwanger kunt worden is een feit en het hele begin is bij iedereen zo cruciaal. Ik hoop echt dat je meteen weer zwanger bent. Je hoor het wel heel vaak. Hoe is deze dag gegaan?
@Pitaa91 nou action geeft volgens mij niet zo snel vals positief. Bij mij was dat een van de laatste testen die positief werd. Ik zou zelf lekker een kv2v5 kopen. Dan kun je hem mooi op de foto krijgen en anders door blijven testen voor de oploop