Hoi meiden, Er zijn al zoveel topics en ik heb er al heel wat gelezen maar nog niet de naam tegengekomen die man en ik leuk vinden. We hebben tot nu toe deze namen: 1. Sare of Zara 2. Femme of Famke 3. Annemay 4. Evi 5. Suze of Suzie Maar hierbij is geen naam die we beiden helemaal leuk vinden. Ik wil een naam die makkelijk uitspreekbaar is als je hem leest. En goed schrijfbaar is als je hem hoort. Ik wil een niet te populaire naam. Dus niet zoiets als Emma ofzo. Het liefst een beetje apart. Ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben...
Mamapatricia. Ik vind de namen die je noemt helaas ook niet echt ´je van het´. Maar super bedankt voor het meedenken!
1. Sare: Ik heb wat alternatieve namen want ik vind deze namen niet zo leuk vanwege schrijfwijze en stijl. - Suri - Saira Zara: Vind ik leuk. Andere alternatieve: - Zorah 2. Femme: Ik vind Fenne leuker Famke: Niet zo origineel als de andere. Leuke naam alhoewel niet mijn smaak. 3. Annemay: Dit vind ik geen leuke naam. Apart vind ik de namen wel leuk 4. Evi: Evi vind ik meer een bijnaam van mooie namen zoals Evelyn. 5. Suze of Suzie: Suze is prachtig. Een naam die ik heb leren kennen via deze site. Suzie vind ik een bijnaam. Mijn Ideetjes: Mila Lana Mia - Mea Zora Livia Mara Senna Fiene Juna
SarahLouise. Wij vinden Senna ook heel mooi. Maar ik vind het niet zo leuk omdat het een unisex naam is. Livia vind ik ook prachtig maar lijkt teveel op mijn eigen naam. Hailey. Ook bedankt voor jouw namen. Maar ook deze vind ik niet mooi genoeg. Sorry... Heeft iemand misschien goede sites waarop namen zijn te lezen? Of andere ideeen? Bedankt alvast!
Ik heb nog wat naampjes: Mena - Mina Maya - Moya Lily Een site waar ik altijd kijk: www.thinkbabynames.com. Hier als je een naam in tikt zie je meteen alternatieven namen, betekenis enz. Maar ik kijk eigenlijk altijd op engelse sites omdat ik engels klinkende namen mooier vind. Ik zit zo ook op een engelstalig forum.
Jint(h)e Jent(h)e Nint(h)e Eve Ana Fara(h) Kyara Senne Ivey Nena Lucie Lauren/Lorren Lize Lina Hieke Kaya Yara Linn Jade Mare Mara Julie Nyne Rosa Novi Juul
femme en famke hebben allebei de betekenis " meisje " in het fries ennnnn frans? Hier even een paar namen! Mae Amy/Amie/Ami/Emi Lucy/Lucie Chloe Grace Megan Evie Caithlin/Caithlinn Leah Bethany/Bethanie Sienna Lauren Laurie Sophia/Sofia Sophie/Sofie Katie Zoe Isabel/Isabelle/Isabella Elize/Elise Aimee Skye Eve/Eva Demi Eloise
Annemay vind ik persoonlijk niet zo leuk, maar ik ben helemaal verkikkerd op de naam Annemein.... Helaas vindt mijn vriend het niet mooi
Elif. We hebben het namenboek al heel vaak doorgespit. Maar nog niets naar ons zin gevonden. Sarah Louise. Ik zal die site eens doorspitten. Fay. Ik ga vanavond deze namen voorleggen aan man. Er staan wel wat mooie tussen. Elletjo. Lente vinden we ook erg mooi. Nanou is ook een goede tip. Vere vind ik ook heel mooi! Ga ik ook vanavond overleggen! Miffy. Annemein vind ik top! Helemaal leuk, net als Jasmijn, Jolijn e.d. Maar mijn man vind mijn of lijn te hard klinken.
Zara, Femme en Famke vind ik wel leuk Andere mogelijkheden: - Auke / Aukje - Cato / Kato - Elle / Ella / Emme - Fauve - Fran - Frauke - Geike - Imani - Jade - Lente - Lieke - Meike - Mila - Noa - Ona - Oone - Sterre
Hey meiden, Een hele rare vraag misschien... Wat vinden jullie van de naam: Libel of libelle? Ik zie de naam van libelle staan? Ik vind dat wel leuk klinken. Je hebt toch ook allemaal vogel en bloemennamen?