Ties Thies Siem thijs 3 weken voor de bevalling nog 1x een poll, stem allemaal en vertel ook even waarom je voor die naam kiest. We twijfelen nog zo erg. Voorkeur gaat uit naar Thies of Siem Groetjes en alvast bedankt
Dan Thijs, de andere naam zijn echt niet mijn smaak. Siem vind ik een beetje een vreemde naam. Ik woon in Friesland en Siementje is een friese meisjes naam dus vind dat net zo'n afkorting
Hier op Thijs gestemd, vind ik een mooie naam. Tis dat vriendlief het niets vind, want anders was deze ook op onze lijst gekomen.
ik heb voor Ties gestemd, leuke naam! Thies vind ik onlogischg met die H ik ken een paard dat Siem heet en Thijs vind ik niet zo
Ties en Siem. Thies vind ik te veel op Thijs lijken, soms maakt een h'tje de naam mooier, maar bij Thies vind ik het eigenlijk niet mooi en inderdaad overbodig, wat iemand al zei.
Ties, zonder h. Mooiste naam uit jouw rijtje. Thijs staat in de top 10 en zou ik om die reden niet kiezen.
Thies vind ik het mooist, stoerder als Siem en met een H er tussen weer wat anders hou ik wel van! Succes!!!