Niet happy: - dit weer! - de schoonmaakster die op het laatste moment afbelt, terwijl het huis er net uitziet alsof er een tornado doorheen heeft geraasd. - overal kattenkots verassinkjes - dreumesdochter heeft haar gele muur blauwe strepen heeft gegeven - te weinig slaap - boodschappen die je steeds maar weer opnieuw moet doen - paraplu's die binnenste buiten waaien Happy: - Kinderen die samen ravotten en lol maken - lekkere en ongezonde dingen eten als kinderen op bso en kdv zijn - Koffie!! - vooruitzicht van zon (al dan niet op vakantie) - dat Got weer is begonnen - lekker in mn bedje kruipen na een lange dag - gezellig uit lunchen met mn oudste dochter - knuffelen en tutten met mn jongste dochter
Happy; 1: dat ik vanochtend kon uitslapen tot 9 uur! 2; dochter die altijd vrolijk is 3; vriend 4; mijn moeder die altijd voor ons klaar staat 5; dat ik weer werk heb 6; de zon (die hier gewoon schijnt ) 7; een opgeruimd huis 8; 9; 10; Niet happy 1; dochter die alweer ziek is 2; dat ik op mijn vrije dagen aan huis gekluisterd zit omdat ze zoveel slaapt 3; reistijd naar mijn werk 4; vriend die heel veel moet overwerken 5; 2 strontvervelende katten 6; hoofdpijn aanvallen 7; eten koken 8; mensen die afspraken niet na komen 9; 10; Kan er even geen 10 van elk bedenken
Niet happy: - dat het weer mijn humeur zoveel beïnvloed - dat onze citytrip voor mijn gevoel te kort was (en al voorbij) - dat mijn zoontje superveel energie heeft en ik superweinig - geen inspiratie voor het avondeten - Zalando pakket dat ik retour had gestuurd lijkt verdwenen Happy: - nog een tripje gepland voor over 2 maanden - zoontje heeft zijn haren zonder problemen laten knippen - koffie! - spaarzegel boekje van de supermarkt is vol - zoontje is voor de 3e dag op rij luiervrij en zonder ongelukjes