nachtmerries

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mejosje, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik heb de laatste tijd ontzettend veel last van nachtmerries, veel meer dan voor ik zwanger werd. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Mijn voorbeelden:
    - radeloos wakker worden omdat je kind gepest wordt;
    - je moeder wordt vermoord;
    - je zit in een doolhof met allemaal gekken en komt er maar niet uit;
    - etc etc.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    ik weet precies waar je het over hebt. Zo is mijn moeder ook al een keer dood gegaan en vannacht heb ik de meest rare scenario's van echo's voorbij zien komen. Het zijn ook gewoon geen normale dromen meer. Maar het zal el wel bij horen.

3. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik heb ook sinds kort de raarste dromen... leuke dromen of heel nare en beangstigende dromen, die ik me allemaal nog levendig kan herinneren toen ik wakker werd (en nu nog steeds...). Voordat ik zwanger was, kon ik me mijn dromen zelden herinneren.
    Ik heb ergens gelezen dat het bij je zwangerschap hoort, die heftige dromen. Het gaat vanzelf over als de kleine er is :D

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik slaap nu al bijzonder slecht... moet er niet aan denken dat de enge en bizarre dromen nog weken doorgaan, pfff!

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    He Mejosje, ja dat hoort er helaas bij, die dromen.
    Soms droom je leuk, soms vreemd en soms erg eng. Dat komt omdat je lichter slaapt als je zwanger bent en daarom droom je meer. Als je meer info wilt, ook over betekenis van je dromen kun je eens kijken op droominfo.nl

gr Lonneke

6. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik droom altijd al levendig en sinds ik zwanger ben helemaal!! Echt hele verhalen, soms eng, soms niet, maar sommige lijken hele nachten te duren... erg vermoeiend, haha

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik kan me helaas nog geen leuke droom herinneren... alleen de minder leuke of hele rare situaties.

Ik geloof niet echt in betekenissen achter dromen, zoals een beetje wordt gegeven bij droominfo Ik geloof wel in verwerking van de dag. Maar als mijn moeder wordt vermoord is dat niet iets wat ik ergens aan terug kan koppelen van de zaken die ik de dag heb meegemaakt, enkel zou het gekoppeld kunnen worden aan een angst dat ze uit mijn leven verdwijnt...

8. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    hahaha nou ik droomde vannacht dat mn moeder allemaal mensen had neergeschoten en dat ze vast zat.........
    werd zoo raar wakker dat ik er nog een uur over heb liggen piekeren..:s

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    De mijne leeft gelukkig nog... hoop dat de jouwe geen crinmineel is ;)

10. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    hahaha nee hoor:) ben blij dat t slechts dromen zijn..!

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier ook de meest vreemde dromen zo nu en dan, ene keer heel leuk en de andere keer eng of alleen maar heel raar.

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik droom altijd al vrij heftig, maar nu is 't helemaal absurd dus... Ik kan wakker worden van 'n droom, bij mezelf denken 'dat gaan we dus even anders doen', weer in slaap vallen en met dezelfde droom weer verder gaan, om daadwerkelijk in m'n droom e.e.a. anders te gaan doen...

Vannacht drie van dat soort dromen achter elkaar gehad... Het nadeel is, dat ik er over 't algemeen wakker van word...

Deel Deze Pagina