Welk liedje was dit ook alweer???

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Athina, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hoi meiden,

ik ben al dagen aan het graven in m'n hoofd en op internet naar een nummer van 'vroeger' - misschien wel 15 jaar geleden?

Van de clip herinner ik me het begin: Een donkerharige (zwartharige?) stoere vrouw die voorbij loopt, met zo'n schuine lok..

Ze zingt vrij laag en een tonig - en nét wat langzamer dan de muziek gaat (of was het sneller?)

Feeling (?) my adrenalin that's not over .... me - don't make a foul of me baby... so i'll be what i be (?)

En volgens mij kwam er nog iets in voor van Boys don't cry - maar hoe of wat?

Iemand die het bekend voorkomt...? Ik weet het.. Het is váág...Maar het was gewoon zo'n lekker nummer :) !

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Wacht, hier is een vermoeden...wordt even gecheckt :D

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Jennifer Paige met "Crush"?
    Alleen is zij blond...? :cool:

Kwamen een aantal dezelfde woorden overeen :D

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    qua tekst denk ik ook aan jennifer paige. MAar idd zij is blond

5. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    #5 Niboma, 23 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
    Misschien Gala met Let a boy cry?

GALA - Let A Boy Cry (Official video HD): GALA - Let A Boy Cry (Official video HD) - YouTube

Donker haar, laag zingend ( bijna vals?), tekst komt aardig overeen met wat jij zegt, en uit 1997 dus qua jaren terug ook bijna goed.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik had per ongeluk 2 topics geplaatst - wilde het eigenlijk in de lounge hebben.. grappig dat deze antwoorden eigenlijk een match zijn..

Ik heb wat dingen door elkaar gehaald in mijn herinnering. De tekst was inderdaad van Crush van Jennifer paige - maar het nummer wat ik eigenlijk bedoelde was (ook inderdaad) van Gala - maar dan Freed from Desire :)

toch bedankt voor het meedenken nog :)

Deel Deze Pagina