Ik vroeg me af wanneer jullie het gaan vertellen / hebben verteld dat je zwanger bent! Tegen mijn moeder heb ik het al verteld, ze was zo blij! En héél erg blij dat ze ''eindelijk'' oma wordt! Verder aan mijn schoonbroers verteld gisteren maar nu........ nog aan mijn ''lieve'' schoonmoeder haha! *hoest*. Hoe was dat voor jullie ? En hebben jullie gewacht tot na de 12de week ? (tot je het hartje hebt gehoord?) ben benieuwd dames!
Ik zou best nog willen wachten tot een week of 9 maar ik denk dat het deze keer moeilijk gaat worden met de feestdagen in aantocht. Vooral ook omdat onze ouders, broers, zussen weten dat we voor een 3e gingen. Misschien dat we het dan dus met Kerst maar gaan vertellen
wij zijn nu bijna 8 weken,maar hebben het onze ouders en zussen wel verteld.. voor de buitenwereld vertellen we het pas na de eerste echo.
wij hebben onze ouders en broers/zussen verteld een week na de positieve test. We hebben het wereldkundig gemaakt met 11 weken.
We waren van plan nog even te wachten, maar vonden het erg moeilijk om niets te zeggen. We zijn nu nog maar net 5 weken zwanger en heb het samen met mijn vriend al aan mijn ouders verteld. We hadden geen idee hoe er gereageerd zou worden, maar ze vonden het meteen heel leuk. Vanavond vertellen we het aan zijn ouders. Met kerst vertellen we het aan mijn schoonzus en haar vriend en aan mijn schoonbroer. Aan de rest van de mensen (kennissen, collega's ed.) vertellen we het pas na de eerste echo. Ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zo zijn om het voor ons te houden, want je wilt het zo graag delen.
hi meiden, hier vanmorgen positief getest! alleen zit ik nu in Spanje, bij mijn ouders (zijn hierheen verhuisd) en zit mijn mannetje thuis! Dus vanmorgen ben ik naar de slaapkamer gerend, op bed gesprongen en haar haar vervroegd cadeautje voor haar 50ste gegeven (22 dec jarig). Onder het praten begon ik al te huilen en dat hebben we samen nog ongeveer een half uur gedaan haha! ik wil het alleen niet over de telefoon vertellen tegen mijn vriend. ik wil er graag bij zijn zodat we elkaar kunnen vasthouden en ik zijn reactie kan zien. Ik zie hem alleen pas de 24e! op kerstavond! wat vinden jullie wat ik moet doen?
Toen we positief getest hadden, hebben we het die avond direct aan onze ouders verteld. Met 7 weken kregen wij onze eerste echo en na een kloppend hartje te hebben gezien, hebben wij het onze zwagers en schoonzussen verteld. Met ruim 10 weken hadden wij weer een echo en ook deze was heel mooi. Daarna hebben we besloten het niet langer meer geheim te houden. De "cruciale" 12 weken hebben wij dus niet afgewacht.
Wij willen proberen echt te wachten tot een 12/13 weken. Enkele vriendinnen weten het, maar mijn (schoon)moeder weten nog niks, die weten niet eens dat ik gestopt was met de pil Zolang het nog niet te zien is houden wij het lekker stil des te groter is de verrassing
mijn vriend wil ook bij de 12 weken het vertellen. ik wil t eigenlijk eerder haha...zo moeilijk af en toe..al moet ik zeggen, ik kan het nu goed verzwijgen, want bij L zagen ze gelijk dat er wat was met me haha.. dusja.. 2 collega's weten het , dat is dan wel fijn dat je dingetjes kan bespreken wbt de echo's.. enz.. maar toch maar even wachten ... hihi...
Met 7 weken aan ouders, schoonouders, zussen verteld en met 10weken 1e echo gehad en die zag er goed uit. We hebben het toen gewoon iedereen verteld.
Wij hebben het meteen aan mijn ouders verteld en mijn beste vriendin en verder weet nog niemand het. We gaan het met kerst aan de schoonfamilie vertellen en aan mijn oom, tante, neefje en oma. Wereldkundig (dus collega's en facebook) wachten we wel tot na de eerste echo...
Mijn moeder, zusje en broertje wisten het bij 5 weken. En mijn beste vriendin en haar ouders gelijk na het doen van de test hihi. Ik stond met de testen in mijn hand af te rekenen toen haar ouders binnen kwamen. Verder nog een paar hele goede vrienden van beide kanten. manlief kon zich ook niet stil houden.
Hier weet zo'n beetje iedereen het voor de 12e week. Ouders en vrienden zo'n beetje direct. Binnen een week of 2/3. Daarna langzaam aan collega's en vanaf een week of 12 aan de rest van de wereld..!
Wij willen het 2e kerstdag aan mijn ouders, zus en zwager vertellen, dus nog een weekje wachten. Misschien vertel ik het ze straks al wel, zie wel.
Wij gaan het met kerst aan de beide ouders broer en zus vertellen,dan ben ik bijna 10 weken.29 december gaan we voor het eerst naar de verloskundige en hebben we ook de echo,wij kunnen niet wachten!Dan gaan we daarna s`middags een rondje opa en oma,oma`s doen..en vrienden vertellen!Kijk er èrg naar uit om het te vertellen!Vd week nog even opzoek naar leuke cadeau`tjes om het te vertellen.
Ik ben ruim 5 weken zwanger, weet het sinds gisteren. Gelijk aan beide ouders verteld, positieve reacties gelukkig! Met kerst vertellen we het de broers en zussen. Verder willen we wachten tot 12 weken als dat lukt, want ik heb nu al een klein bolletje op mn buik! Oja en 2 vriendinnen weten het....
Ik heb vanmorgen positief getest. Mijn borsten zijn de laatste 2 weken enorm gegroeid en mijn buik ziet er ook erg opgezet uit. Van de week meteen maar even met de VK bellen en hopen dat de intake snel is zodat we het bericht bij de naaste familie kunnen verspreiden. Ik ben bang dat mijn lichaam het zelf gaat vertellen komende weken
Sinds vrijdag weet ik dat ik zwanger ben. Omdat we niet in de buurt wonen van mijn ouders ,en ze met kerst weer zien, vertellen we het ze dan. Ook mijn schoonouders, zwagers en mijn zusje horen het dan. We willen dit doen door ze leuke cadeautjes te geven. Zo roept mijn vader dat hij stopt met roken zodra mijn zusje of ik met het nieuws komt dat hij opa wordt. Hij krijgt dan ook een pakje niquitin