Hoi, Wij overwegen over te stappen van ziggo naar telfort glasvezel (scheelt me best veel geld namelijk!). Wat zijn jullie ervaringen met telfort op het gebied van internet en telefonie? Ben erg benieuwd Groetjes
Wij overwegen juist over te stappen van telfort glasvezel naar Ziggo. De tv app voor de tablet is waardeloos (vinden wij). Hier werkt hij vaak niet en moeten we vaak opnieuw verbinding maken dmv een code. Ook is de app voor veel apparaten niet eens beschikbaar. Alleen op onze oude tablet, en die is langzaam aan het overlijden...😕
Wij hebben ook Telfort. Bevalt tot nog toe prima, geen storingen oid. Heel af en toe is internet wat traag maar als je internet opnieuw opstart, is het vaak al verholpen.
Tv en Internet is prima. We hadden voor het glasvezel abonnement ook al tv en Internet van Telfort. Dat werkte wel beter en sneller. En dan bedoel ik vooral de reactiesnelheid van afstandsbediening naar tv kastje. Uhm...lekker duidelijk 😂
Ik denk dat je de slechte verbinding houdt als je naar Ziggo gaat. Hoor vanuit m'n omgeving ook veel slechte ervaringen door.. Zelf zijn we ook bij ze weggegaan omdat mijn man altijd problemen had met online spelen via xbox. Nu KPN en 0 problemen