Noemt dat zich een vriendin?

Discussion in 'De lounge' started by Majaaa, Mar 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Vervelend dat je dit meemaakt. Ik kan goed begrijpen dat je het niet leuk vindt, maar heb je hier wel eens over gesproken?
    Je leven veranderd zo erg na de geboorte van een kindje, dat het misschien onbewust gebeurd. Waarschijnlijk zal ze van haarzelf ook wel weten dat ze best meer interesse kan tonen, maar als ik naar mijzelf kijk dan denk ik vaak, oh vanavond even die en die appen, alleen dan is het avond en dan sta ik er weer helemaal niet bij stil.

Ik hoop dat je vanmorgen een positieve test hebt gehad :).

2. Majaaa

Majaaa Lid

Mar 4, 2015
    19
    0
    0
    Drenthe
    Bedankt voor alle reacties, hierdoor begrijp ik het ook beter van de andere kant :)
    Heb haar vandaag geappt, en t was allemaal weer goed gelukkig.
    Ik denk dat ze (zoals iemand hier al eerder zei) een andere 'soort' vriendin is geworden, ipv het zorgzame meisje dat er altijd voor me was, in een vriendin die alsnog zorgzaam en geinteresseerd is, maar minder contact is ook ok! bedankt allemaal!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Wat fijn, dat je het besproken hebt en dat het nare gevoel is weggenomen.

4. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

Nov 1, 2013
    1,207
    534
    113
    NULL
    Fijn dat je het besproken hebt en dat het goed is!

5. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Deze ervaring heb ik ook gehad. Ze had me via een mail, cc naar andere vriendinnen, gedumpt (ik was zwanger van mijn derde).
    Vriendschappen krijgen vaak een andere betekenis en volgens mij hoort dat bij het leven.
    Super dat jullie toch nog vriendinnen zijn, al wordt het op een andere manier ingevuld. Dat zegt veel over je, super!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    :$:$:$:$
    Wat LAF zeg!
    Sowieso via mail het contact verbreken, vind ik laf, maar dan ook nog zodat anderen mee kunnen lezen? :$

Wat was de reactie van de rest hierop?

7. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Super dat jullie met elkaar gesproken hebben.
    het is altijd lastig als de een heeft wat de ander ook graag wil, maar wat helaas nog niet lukt. Het wederzijdse begrip is inderdaad zo ongeveer het belangrijkst.
    Ik vind/voel/krijg het idee helpt je verder. Jij bent/doet zorgt voor ruzie. Let daarom inderdaad altijd op hoe je iets verteld. Wat doet het jou in plaats van een verwijt.
    Ik wens je nog een super vriendschap

Share This Page