Pregnyl en bruinbloedverlies

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bianca, Mar 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

ik heb net mijn 2de ronde erop zitten met Clomid, Menopur en Pregnyl.
    Van zondag op maandag had ik lichtrood bloedverlies dus ik dacht mijn regels te hebben. Mooi op tijd, spijtig natuurlijk maar toch op tijd!
    Ik bracht een tampon in en ging terug slapen. Toen ik 's morgends opstond deed ik de tampon uit en zag dat het alleen nog bruinbloed was. En dat is nu nog steeds zo! Enkel bruinverlies en niet genoeg voor een tampon.

Door de Pregnyl is een thuistest niet betrouwbaar maar heb nu juist één gedaan. Hij is heel licht positief (je moet echt goed kijken maar je ziet een roze lijntje!). Maar dat kan van de Pregnyl ook zijn, he!
    Alleen vorige maand deed ik op hetzelfde tijdstip als nu ook een testje, gewoon uit nieuwsgierigheid en die was echt volledig negatief. Dus de Pregnyl was dan al uit mijn lichaam. Maar toen had ik wel gewoon roodbloedverlies de dag na de test.

Zou dat dan nu ook het geval zijn en KAN de test betrouwbaar zijn? Morgen moet ik zowiezo om een bloedonderzoek dus dan weten we het zeker.

Bij Keano had ik ook bruinverlies toen ik net zwanger was.

2. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Bianca, alles is mogelijk naartuurlijk maar ik zou idd nog niet op de test vertrouwen! Zoals je al zei moet je morgen bloedprikken en daaruit zou blijken of het echt zo is! Hoop het voor je, hou nog even vol!

Liefs

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik vertrouw het ook niet echt, maar vind het raar dat ik nu wel een streepje zie en de vorige maand op hetzelfde aantal dagen na de laatste Pregnylspuit helemaal niets. En daarbij dan het bruinverlies....

Pffff, morgen is nog ver weg.... ;)

4. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Lieve schat, probeer nog even vol te houden en zoek afleiding! Ook ik moet tot morgen wachten en vindt het lang duuren maar het moet! Ik zoek lekker wat afleiding dan gaat het iest sneller!

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hihi, tuurlijk zoek ik afleiding en dat heb ik ook. Mijn zoontje is zalig deugeniet net of hij weet da hij mij moet bezighouden...de schat.

Ik duim voor je! Hopelijk krijg je positief nieuws. Je verdient het na je lange weg....

Groetjes

6. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Jullie ook, hoe oud is jullie zoon?

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hij word op 2 april 2 jaar. Echt een super leeftijd. Wel wat vermoeiend maar zalig.
    Ze zijn al zelfstandig op die leeftijd dus dat is wel leuk. 't is een echte schat.
    Hij weet dat we bezig zijn aan een broertje of zusje voor hem en vraagt er ook af en toe naar. Als ik mijn spuit moet zetten komt hij mij een kusje geven op mijn buik. Dat doen wij bij hem als hij zich ergens pijn gedaan heeft. LIEFFF.

Super, dat staat jou ook nog allemaal te wachten! Wacht maar af...

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Wanneer heb je de Pregnyl gespoten dan? Het duurt ongeveer 10-12 dagen voordat 10.000 IE Pregnyl uit je lichaam zijn.

9. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ik hoop het Bianca! Het lijkt me zoooo heerlijk om zo'n klein mensje van ons tweën te hebben!

10. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik spuit 5000 I.E. verleden week woensdag heb ik mijn laatste spuit gezet. Dus 6 dagen geleden. De test was echt bijna niet zichtbaar positief maar als je hem goed in het licht houd zie je wel een streepje lopen.

Ik weet zeker dat het jullie ooit wel eens lukt. Geef de moed niet op!Het is het echt helemaal waard. Maar plezant is het niet natuurlijk... Veel sterkte en goeie moed, meid!

Daarnet heb ik even geslapen en toen ik rechtstond had ik toch terug een beetje roodbloed verlies. Nu is het terug over... raar toch, he.

11. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    5000 IE Pregnyl duurt ongeveer een week voordat het uit je lichaam is, dus de test reageert zeer waarschijnlijk nog op de Pregnyl. Succes met je bloedonderzoek morgen, ik ben benieuwd naar de uitslag!

12. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Vorige cyclus teste ik ook eens de dag voor mijn bloedonderzoek, dus na evenveel dagen na de Pregnylspuit als nu, en toen was hij volledig negatief.
    Nu zag ik een heel heel licht streepje staan.
    Dus het kan zijn dat het de Pregnyl nog is aangezien het nog zo licht is, he!

Idd, morgen weten we meer!

13. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

De ene keer en de andere kan verschillen, kan dat je lichaam het de ene keer sneller weg gewerkt heeft dan de andere!

14. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Idd, net daarmee dat ik er niet teveel hoop op zet!
    Ik denk dan ook dat het niets zal zijn. Dan komt het morgen ook niet zo hard aan als ik de uitslag hoor en die negatief is.
    Het is zo moeilijk, he! Maar kijk voor ik het weet zit ik bij de ferti-arts morgen. Al zal ik waarschijnlijk de uitslag pas in de late namiddag weten... of zou hij mss al eens kijken met een echo...

We zien het wel, he!

15. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Op een echo is nog helemaal niks te zien als je wel zwanger zou zijn. Pas met 5 weken zie je een zwangerschapsring en nog vaak niet eens echt een vruchtje. Dus de uitslag van het onderzoek maar afwachten...

16. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hmmm, raar de mevr zei aan de telefoon dat de dokter eens zou kijken ook!

Ach, we zien het wel...

Share This Page