hey lieverd, zorry dat ik nog niet gereageerd heb, voel me steeds niet lekker en wordt dizzy en duizelig achter de pc. maar jeetje dus toch ongi waarom nou nooit een wonder... ben erg benieuwd hoe het vandaag is gegaan en ik hoop zo dat je wat rustiger bent geworden want het is allemaal niet niks he. hopelijk heb je een goed gevoel na het gesprek. ben erg benieuwd wat eruit is gekomen. fijn weekend alvast!!!
Nou geen gesprek gehad, nou breekt helemaal mijn klomp, de gyn zou me vandaag bellen tussen half5 en 5 uur, maar ik heb zelf om 5 uur gebeld omdat ze nog niet gebeld had, krijg ik te horen dat ze allemaal al naar huis zijn:x:x:x:x Dus ik toen ik thuis kwam gelijk de voicemail van mijn huistel afgeluisterd en ja hoor heeft ze naar mijn huistel gebeld terwijl ik duidelijk had gezegd dat ze naar mijn mobiel moet bellen omdat ik op het werk ben en mijn mobiele nummer doogegeven. Ik ben maandagaochtend de eerste die aan de tel hangt want ik wordt er een beetje moe van daar, hoe ze het allemaal doen He Linda, balen dat je je zo slecht voelt, knuffel voor je xx
dat MEEN je niet!!! gggrrr hier wordt ik zo shagi van, als ze dan al zo dom zijn, kunnen ze ook nog nadenken als je thuis niet opneemt!!! duh misschien even mobiel bellen??? alsof je als je p zo'n telefoontje wacht naar de supermarkt bent ofzo. Lekker makkelijk ook, geen moeite doen of er nog een ander nummer is. Nou dat was wel genoeg van mijn kant, zet 'm op maandag, verspil je energie maar niet aan dit gedoe, hou je taai en hopelijk kun je nog een beetje van het weekend genieten...
Dank je Linda, je bent niet de enige hoor die er chago van wordt. Hou je je eigen een beetje rustig meis, ik las dat je je niet helemaal top voelde, he getsie vanmiddag de belafspraak met de gyn (waar ik in het begin veel bij ben geweest en me t prettigst bij voel) ze was ook geschrokken dat die andere de operatie zo snel heeft gepland en is er geen voorstander van, zij doet liever eerst 3 IUI of meer, omdat ik tussen mijn ongie totaal geen last heb van de cystes en een mooie eisprong rechts heb en de cystes ip een zwangerschap niet in de weg staan. Ze vind de operatie een beetje overbodig Ze zei ook dat de andere gyn het met haar niet overlegd heeft Maarrrr, ik moest ook maar nog een belafspraak met de gyn maken die het gepland heeft:x , dus morgen weer een belafspraak en weer niet wijzer geworden. Ik was op mijn werk en was zo kwaad toen ik ophing dat ik me telefoon van de ene kant naar de andere kant van de keuken heb gesmeten:x Niet alleen kwaad maar ook gewoon weer dat heen en weer duwen van mij, het lijkt wel of ze me in het ziekenhuis aan een elastiekje hebben gehangen en heel de tijd op en neer trekken. Ik word er gek van. Ja dus meiden ik ga de operatie zo ie zo niet door laten gaan en wacht af wat de gyn morgen zegt. Anders stap ik misschien over naar het ziekenhuis in Roosendaal want ik heb geen vertouwd gevoel meer bij ziekenhuis Lievensberg. na de belafspraak heb ik even mijn man gebeld, en we hebben besloten om even een kleine pauze te nemen, we gaan er in september weer helemaal tegenaan maar nu eventjes rust, geen ziekenhuizen en gynaecologen en heen en weer gestuiter. Mijn man zei: dat is misschien wel even het beste want anders kan ik je binnenkort opvegen.
ppppfffffffffffffffff heb er geen woorden voor vind het eerlijk gezegd ook raar dat jij nu met die andere gyn in gesprek moet........... sta geheel achter jullie keuze, denk dat het voor nu even het beste is. heel veel sterkte en ik vind dit echt niet normaal!!!
nee wij ook niet, we gaan ook kijken om na de pauze ergens anders opnieuw te starten, want anders is het na de pauze toch weer hetzelfde gezeik daar.
Jeetje Noesje, hier wordt je inderdaad niet vrolijk van zeg. Ik denk dat het heel goed is dat jullie voor even rust gekozen hebben. En misschien is het verstandig om een ander ziekenhuis te zoeken als het op deze manier gat en je er geenv ertrouwen in hebt. Sterkte en succes ermee! Liefs Zora
nou meiden, het wordt een ander ziekenhuis voor ons. vandaag dus de belafspraak en toen ik zei dat de andere gyn er ook niet achter stond zei ze: ja dan moet je luisteren naar wie je wilt he:x Op een niet echt vriendelijke toon. Toen was ik het helemaal beu en zei: Sorry hoor maar hoe jullie mij behandelen vind ik niet normaal stik maar lekker in je k#t ziekenhuis en cancel alles maar want mij zien jullie daar niet meer!!!! Met dat op en neer gejojo van jullie. Dus zo ie zo eventjes rust en op zoek naar een ander ziekenhuis of kliniek, want als ik terug naar dit zh ga dan begint het gez##k weer van voor af aan. Ik pikte echt niet de toon waarop ze tegen me praatte. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu wel wat rustiger voel, haha heb ff lekker kunnen galspugen tegen mijn basin, want ik was op het werk.
Mijn man en ik hebben besloten een pauze te nemen tot minimaal september, dus zal niet zo vaak online zijn. Na de pauze gaan we kijken hoe en waar we verder gaan om onze kinderwens te vervullen. We ga lekker van de zomer genieten en van elkaar en proberen om er eventjes helemaal niet mee bezig te zijn. Ik was de laatste tijd zo chago, kortaf, en liep op de puntjes van mijn tenen, dat het voor nu even goed is om rust te nemen. Zodra we weer gaan starten, zal ik het laten weten hier. Liefs Noesje
Hier even een kort berichtje, Ik merk nu we hebben besloten eventjes rust te nemen, ik mezelf daar heel rustig bij voel, de spanning is weg. Gisteren met mijn man besloten dat we pas weer verder in de malle molen gaan als het bij mij weer gaat kriebelen zeg maar. Mezelf kennende zal dat niet lang zijn hoor hihi We moeten natuurlijk ook nog op zoek naar een ander ziekenhuis. Van de week belde ze van het ziekenhuis, ze wilde een nieuwe afspraak maken voor de operatie, dit wilden ze volgende week plannen Ik natuurlijk gelijk in de aanval "Ik heb tegen de gyn gezegd dat we zo ie zo tot minimaal september rust nemen, en dat de operatie helemaal niet doorgaat omdat het niet noodzakelijk is en ook dat ik niet meer in dit ziekenhuis behandeld wil worden, omdat ze mij op gynaecologie absoluut niet netjes behandeld hebben en constant van het kastje naar de muur wordt gestuurd. En het feit dat jullie me nu weer bellen om volgende week te opereren maakt toch weer duidelijk hoe er geluisterd wordt naar de patient" De assistent van anastesie zou het gelijk doorgeven aan de gynaecologie en ze heeft er een melding van in het dosier gezet, mocht de gyn weer een afspraak willen maken kan ze gelijk zien dat dat niet meer moet. Tjongejonge zeg, echt een stelletje kippen zonder koppen daar zeg. Overleggen met elkaar ho maar en luisteren naar de wensen of mening van de patient is er ook niet bij. Wat ben ik blij dat ik daar weg ben gegaan zeg. Maar zoals ik al zei, gelukkig na dat besluit ben ik weer rustig en kalm
Goed te lezen dat het goed met je gaat, daar ben ik echt blij om, je was zo van slag!!! Goed dat je ze de waarheid hebt verteld en dat je andere stappen gaat nemen!!! Dikke knuf van mij, zorg lekker voor jezelf dat is voor nu het belangrijkste!!!
Nog 2 weekjes en dan 2 weekjes vakantie, mijn mannetje word 12 aug 30 en hebben 8 aug het feest voor hem met bbq enzo, bij ons achter de garage. Wordt weer gezellig dus haha En ik heb de motoren van mijn basin en baas kunnen regelen, die mogen we dan 12 aug lenen en dan gaan we weer eens lekker een eindje rijden samen, lang geleden. In de middag gaan we dan naar het noordzeestrand (als het weer meezit) en dan zorgt een kennis van ons dat hij er is met zijn boot, dan kan manlief ook zijn eigen weer lekker uitleven op het water. Wordt een lekker dagje dan voor ons, eerst lekker motorrijden, dan hij varen en ik op het strand liggen. Nu maar duimen dat het weer een beetje meewerkt haha. gewoon weer eens een dag nergen naar te kijken en vrij en blij op de motor heeeeerlijk.
Nou dit weekend moet ik helaas werken haha. Basin is een paar daagjes weg dus moet ook lange dagen draaien omdat alleen zij en ik af snachts mogen sluiten. Dus vandaag de langste van half 10 s'ochtends tot de laatste weggaat en dat is op vrijdag meestal uurtje of 1 s'nachts. Maar ja ik vind het niet erg en heb zelf voor de horeca gekozen. Ook even extra uurtjes draaien voor me vakantie
hier zitten we toch weer in spanning, ondanks dat we "rust" zouden nemen. Vandaag is mijn NOD en nog niks te bekennen, maar de vorige keer kwam het ook ineens op zetten dus afwachten maar weer. Afgelopen weken wel wat rare dingen gehad. Ong 8 juli: eisprong 12 juli: 2 nachten flinke diaree en 5 dagen zeurende en pijnlijke darmen 16 juli: 1 uur flinke steken in baarmoeder en 1 druppel bruin, 17 juli: vrijdag na drukke lange werkdag steekjes in baarmoeder, vandaag vaaaak plassen en geen ongie. Ondanks we rust zouden nemen, blijf ik ermee bezig, zeker nu ik weer overtijd ben.