Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Vandaag 2 dagen overtijd, maar vanmorgen een test gedaan en negatief. Laat ze nu maar komen:x Linda, ik vind het zo super voor jullie, geniet er lekker van meis
@ Noesje..... Houd er wel rekening mee.....Geen bloed, geeft moed! Ook omdat je normaliter een regelmatige cyclus hebt. En sommige mensen testen na een week pas positief. Ik ga in elk geval flink duim-duim-duim-duimen voor je! Zou toch super zijn? Ik hoop het zo voor je....! En als het niet zo mag zijn, dan hoop ik uiteraard dat je zo snel mogelijk ongesteld wordt, zodat je niet opeens onregelmatige cyclussen krijgt.
nou, ik ben gisteren ongie geworden Gelukkig valt het met de pijn deze keer wel mee. De 2 cyclussen voor de 1e IUI was mijn cyclus ook aan schommelen toen was het: 32 en 26, bij de IUI was het netjes 28, en deze cyclus weer 32. Ik hoop niet dat ik zoals Be Happy al zegt, onregelmatige cyclussen ga krijgen.
hi ladies, hier weer eens een berichtje van mij. Vanavond weer ongie geworden en heb nu volgens mij ineens cyclussen van 30 ipv 28. Maar ja niks aan te doen. Ik heb voor mezelf besloten om voorlopig nog niet opnieuw te gaan starten met gynaecologen enz. Ik denk dat er de laatste afgelopen 3 jaar te veel gebeurd is en er nu even helemaal genoeg van heb voor mijn gevoel. Ik voel me nu we er niet zo strak mee bezig zijn goed bij.
Noesje, goed van je dat je duidelijk aangeeft dat je besloten hebt voorlopig nog niet opnieuwd te gaan starten. Neem vooral de tijd voor jezelf en het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt!