Wat een gedoe weer. Het zou ook eens allemaal van een leien dakje gaan. Ik hoop dat je het allemaal snel kunt regelen en dat je snel je eerste afspraak kunt maken bij de gyn. En dan schouders eronder en volle goede moed beginnen
wat goed dat jullie weer aab de slag gaan ik zal voor jullie duimen! maar wat een gedoe erom heen zeg dat moet ook heel emotioneel zijn geweest
het zit ons iedere keer niet mee inderdaad, en dat is emotioneel niet echt fijn. het lijkt wel of alles ons een beetje tegenzit op dat gebied. maar hopen een snelle afspraak en dan inderdaad schouders eronder en poot stijf houden
Waar ik het meeste van baal is dat ik thuis kwam van de dokter en dacht ok ik ga bellen en z.s.m. een afspraak inplannen, en dan krijg je dat weer te horen. Nu moet ik dus wachten tot het ziekenhuis mij belt. maar ja, wachten word beloond zeggen ze dus.... Ik heb vanmiddag een cadeautje gekocht voor mijn goede zwangere vriendin, ik dacht echt toen ik in de winkel stondoooh wanneer mag ik nu spulletjes voor onszelf kopen ipv een ander
Dat zeggen ze wel.... Ik moet die ervaring zelf ook nog altijd ervaren. Maar het komt goed meid. Wij met zijn allen moeten meer geduld opbrengen als een ander. Maar de beloning voor dat zal ontzettend groot zijn.
De beloning zal zeker extra groot zijn. Sinds gisteren buikpijn, de ene keer meer als de andere. Het zit echt bij mijn schaambot en baarmoeder, eigenlijk een soort ongie pijn maar dan anders. Afgelopen zaterdagavond had ik best hevige steken links, maar dit was 4 dagen na positieve ovutest (digi CB) dus kan mijn eisprong toch niet geweest zijn? Pffff, wordt weer gek van mezelf
De buikpijn is er nog steeds, niet zo heftig maar het is er wel Belde ze net weer van het oude ziekenhuis, van de pospoli om een nieuwe screening te doen voor de operatie:x Dus ik zeg tegen hun voor de 4e keer, dat ik de behandelingen heb stopgezet bij hun. Zegt ze oooh want de gynaecalogoe had gebeld waarom je nog niet opnieuw ingeschreven en gescreand was. Ik zeg dan bel je maar terug naar de gyn om te zeggen dat dat niet meer hoeft omdat ik in een ander ziekenhuis ga beginnen. Daar wordt je toch moe van, na 4x dit te moeten zeggen nog blijven bellen.:x Echt een ongeregeld zooitje daar, blij dat ik daar weg ben.
hey noesje, heb even(naja niet helemaal even want het is een lang verhaal) je verhaal gelezen..en wat ik al zei ik ben er stil van... wat balen dat het nu zo moeilijk gaat met het maken van de afspraak. mag ik je iets vragen? heb je bij het uitzoeken van een nieuw ziekenhuis ook gekeken naar de onderzoeken die het ziekenhuis zelf voert? hebben ze een goed fertiliteits programma? ik heb onderzoeken gehad in het elisabeth ziekenhuis in tilburg en daar zijn ze ver met onderzoek en ook elke dag bezig met onderzoek. Fertiliteit.info - Fertiliteitscentra misschien heb je er iets aan. het is wel iets verder weg maar niet zo ver weg dat het niet haalbaar is.. ik vind het zo knap dat je zo lief en positief reageert op de zwangerschap van je vriendin.. dat geeft wel aan dat je ook zo in het leven staat.. je kwaaltjes lijken idd wel op ... nu nog even afwachten.. ik hoop echt voor je dat je snel voor jezelf kleertjes en andere spullentjes mag gaan kopen...
bedankt meis, ik heb van een vriendin die daar ook liep de tip gehad, ze was er heel tevreden over. Dus ik ben benieuwd hoe het daar loopt. Heb je echt alles gelezen?? Phoe dan ben je wel even bezig geweest, als je ook mijn andere topic hebt gelezen....
Noesje wil je heel veel succes en sterkte wensen en hoop dat je snel een afspraaak hebt en weer aan de slag kan.
Nou de afspraak staat 14 december om 10 voor 2, dan eerst een echo en dan gelijk afspraak met de gyn. Roosendaal werkt samen met Bergen op Zoom zeiden ze tegen mij, maar ze zorgde ervoor dat ik niet bij de gyn kwam die daar ook lopen. we gaan weer van begin af aan beginnen , dit willen wij omdat we willen weten hoe hun omgaan met de endometriose enzo. pfff, het hakt er best wel weer even in, het is nu gelijk weer allemaal zo definitief.
Hey meis, toch wel weer fijn toch, dat er een datum staat. heb je toch weer een datum om naar uit te kijken. Sterkte met alles! Liefs Zora
Dank je meiden, inderdaad wel fijn dat er een datum staat nu. Nu kunnen we er weer een beetje naartoe leven en staat het vast dat weer voor de volle 100% voor een wondertje gaan
noesje ik wil je van deze kant ook alle geluk en succes wensen wat maar nodig is meis kom op we gaan er voor dat wondertje komt er hoe dan ook
Ik zie eigenlijk het meest tegen de echo op, dan zien ze hoe het met de cystes en de endometriose is, ik ben zo benieuwd hoe het eruit ziet.... Mijn mannetje komt zo lekker thuis, kunnen we er even over babbelen, vind ik wel prettig.
Gisteren met mijn man over gebabbeld, we vinden het allebei weer best spannend, wat komen ze deze keer tegen hoe is het met de endo en cystes, moet ik geopereerd worden enz enz. Ik heb toevallig ook uitgerekend op welke dag van mijn cyclus ik dan zit bij de afspraak en de echo....ik zit dan ong tussen de 3 en de 6 dagen na mijn eisprong. Eisprong schommelt een beetje. Dan kunnen ze misschien wel op de echo zien of mijn eitje gesprongen is ja of nee.