Noesjes nieuwe mmm avontuur (14-12-2009)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja kan er ook wel bij de hoop ellende het afgelopen jaar....
    Maar gisterenavond ongie geworden, kreeg ineens heel veel pijn en gelijk naar de wc gegaan en ja hoor eindelijk, gelukkig mag ik vandaag afkloppen vd pijn, heb vandaag geen pijn gehad.

Vanavond lekker steengrillen, manlief had een mooie vleesschotel van zijn werk gehad maar we kunnen hem echt niet met z'n 2tjes op, zo veel vlees, dus hebben we goede vrienden uitgenodigd en die komen helpen met opeten.
    Gezellig, en morgen naar Rotterdam (schoonouders) daar liggen altijd megaveel cadeautjes onder de kerstboom, dan voel ik me eigen net een klein kindje hihi, vorig jaar zijn we 4 uur bezig geweest met cadeautjes uitpakken. We zijn met 6en en iedereen koopt voor iedereen dus loopt aardig op dan haha.

Ik hoop dat we met oud&nieuw alle ellende achter ons kunnen laten en met frisse moed het nieuwe jaar ingaan.

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zo weer een hoop cadeau's gehad, kerstavond kreeg ik een
    nieuwe fotocamera van mijn mannetje een roze:D.

Gisteren bij schoonouders geweest.
    Het was gezellig tot ik 1 vd cadeautjes open maakte van mijn schoonouders, voor ik het uitpakte zei schoonmoeder:
    "het is eigenlijk een hint"
    Ik maakte het open en er zat een knuffelbeer met een roze pakje in........
    Nou mijn hart brak echt eventjes, ze weten hoelang we bezig zijn
    en ze weten dat de operatie in aantocht is en dat het bij ons tot
    nu toe niet spontaan zal lukken.
    Dus mijn opmerking was gelijk:
    "nou die kan volgende maand mooi mee naar het ziekenhuis voor
    de operatie he...."

Oooh wat was ik boos en teleurgesteld, heb de rest vd dag
    en avond met een lach met kiespijn gezeten.
    Toen we eindelijk naar huis gingen, heb ik flink zitten huilen en
    manlief begreep het heel goed, die had ook na het eten in de keuken tegen zijn moeder gezegd:
    "hoe kom je erbij om te zeggen dat het een hint is ma, je weet dat
    het bij ons niet lukt en hoelang we bezig zijn, dit deed Noes echt
    pijn dat merkte ik gelijk."

Sjongejonge zeg hoe komen ze erbij om zoiets te zeggen:x
    Mijn 1e kerstdag was daardoor flink verpest.

Vandaag nog steeds verdrietig van, ik voel me echt onbegrepen
    door hun en het deed echt pijn vanbinnen:(:(

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zo kerst zit er weer op....ik heb nog nooit zo'n k*t kerst gehad zeg bah.

Zie lounge daar staat alles in

Nu een nieuwe cyclus en kijken wanneer ik ongie wordt zodat ik weet wanneer de definitieve datum is voor de operatie

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    :(:(
    Ze belde net van het ziekenhuis, de operatie die gepland staat kan niet doorgaan, het kom wel 4 dagen eerder en dan door een andere gyn.
    Dat gaat niet want dan ben ik zeker ongie en ik wil niet bij een andere gyn, ik voel me nu net zo op mijn gemak bij mijn eigen gyn.
    Nu bellen als ik ongie wordt en dan kunnen ze een planning maken, nu hopen hopen hopen en nog eens hopen dat het dan in de 1e week van februari kan anders moet ik nog een maand wachten:(:(

Zal het ons ooit een keer meezitten....

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nee dus want ze belde net ook van het bedrijf waar ik morgen mijn 2e gesprek heb, het gesprek is voor de 2e keer uitgesteld.
    Ze bellen me donderdag voor een nieuwe afspraak, zal dus pas het nieuwe jaar worden.

Ook is er weeeeer iets met onze nieuwe auto, en ja hoor de garage is gesloten tot 2 januari.

Ik begin er nu aardig aan onderdoor te gaan hoor meiden, er zit werkelijk niks mee de laatste tijd.

Hopelijk begint het nieuwe jaar beter dan dat dit jaar eindigt.

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Gisterenavond toen mijn mannetje thuiskwam heb ik echt zitten huilen als een klein kind zo hard en het wilde maar niet stoppen, ik kon echt niet meer.:(

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dikke knuffel meis manlief heeft je wel getroost toch?

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja hij heeft me lekker beetgepakt en zei tegen me.
    "Lieffie, we hebben altijd elkaar nog, dan kan heel de familie uit elkaar vallen, de auto kapot gaan, onze grootste wens niet in vervulling of later maar we hebben elkaar en dat is voor mij het belangrijkste wat er is."
    Waarop ik weer zei:
    "Ja dat is voor mij ook het belangrijkste maar houd het dan nooit op, alles komt tegelijk en ik kan niet meer:( "

Toen pakte hij me stevig vast en heeft me even lekker goed uit laten huilen, toen pakte hij een glas water en heeft me even met rust gelaten, wat ik altijd wel even fijn vind na een huilbui.
    S'avonds zijn we lekker vroeg saampies in bed gekropen en hebben heel de avond liggen babbelen en leuke herinneringen opgehaald en gelachen en met onze katjes gespeeld, ben wel blij dat ik die katten heb hoor, ik wordt er vaak rustig van om met hun te spelen of te kroelen.

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi meiden, voor degene die hier meelesst.
    Een gelukkig nieuwjaar en dat al onze dromen uit mogen komen.

Ben wel blij dat de feestdagen weer voorbij zijn hoor, ik had echt geen feest-gevoel.
    Maar goed, voor ons weer een nieuw jaar om onze droom waar te maken.

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Noesje, ik wens jou ook een positief 2010, dat al je wensen maar uit mogen komen dit jaar;)

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je lieverd.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    noes hoe gaat het met je meid of moet ik nu vlinder zeggen lol

heb je al een datum wanneer je geholpen word?

hier gaat het goed hoor ik wandel elke dag met manlief dat gaat heel goed

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Blij te horen dat het goed gaat met je meis.

Nee ik nog geen datum, ze hebben de planning voor februari nog niet.
    Ik heb gisteren nog contact met ze gehad, want de afspraak met de annestesist is ook verzet, was normaal gisteren en nu 19 januari.
    Ik hoop dat de operatie in begin februari kan want anders wordt het nog een maand wachten.

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zel belde net van bureau opname, nog steeds geen planning
    Wel weer iets verkeerd gegaan, ze hadden me op de wachtlijst bij een andere gyn gezet....dus ik zei nee het moet door dr Pal gedaan worden en niemand anders.
    Ooh zei ze, dan gaan we dat gelijk aanpassen.
    Dus volgende keer goed vragen bij welke gyn het is anders staat er straks ineens een andere gyn aan mijn bed.

Ik wordt er zo moedeloos van, na nieuwe start in een ander zh eindelijk een gyn waar ik me goed bij voel en zoiezo een goed gevoel bij dat zh, gebeurd er weer dit.
    Kan het nou nooit eens goed verlopen en meezitten.

Wordt er doodmoe van.

Begin vh jaar gaat weer goed, niet dus.
    Operatie nog geen datum, verkeerde gyn ingepland, auto weer storing, conflict vorige werkgever ivm loonbetaling, baan zoeken.
    Bah bah bah bah, alles zit weer tegen.

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ben een beetje aan het rekenen geweest en ik hoop dat jullie
    het een beetje snappen:)

Als ik uitging van mijn normale cyclus had ik de vorige ronde mijn nod op 19 december, dan zou de operatie op 28 januri zijn.
    Dit zou dan op CD 13 zijn van mijn hierop volgende cyclus, dat is kiele kiele omdat mijn ei eerder is dan dag 14 (heb een iets langere LF)
    Maar de 1e cyclis liep uit tot 23 december en als ik dan vooruit tel is mijn volgende nod 21 janurari, als ze dan de datum aan zouden houden zou de operatie op CD 8 zijn, wat helemaal goed zou zijn ivm eerdere eisprong.
    Maar nu hebben ze die datum afgemeld in het ziekenhuis, omdat de operatiesessie van mijn gyn die dag niet door zou gaan.
    Aangezien mijn gyn alleen op de donderdag opereert is de eerstvolgende datum op 4 februari en dit is CD 14 dus dat gaat hem niet worden.
    Dus zou het pas weer een cyclus verder worden, tenzij ik deze ronde ook weer (wat eigenlijk nooit voorkomt) overtijd ben dan zou 4 februari wel kunnen.
    Alleen dan is de grote vraag, is er dan nog plek;)

Even een schemaatje
    -1e NOD 19 dec operatie 28 jan
    uitgelopen naar 23 dec
    -2e nod zonder uitloop 16 jan operatie CD 13, 28 jan
    met uitloop nod 21 jan operatie CD 8, 28 jan
    -28 januri afgemeld door zh eerstvolgende operatie sessie mijn gyn
    4 feb, CD 14 dus mag niet tenzij ik overtijd ben;)
    Dus zoals het er nu uitziet en mijn cyclus blijft regelmatig (op de ene uitschiet vorige ronde na) na is mijn 3e nod op 19 feb en zal de operatie op 25 feb of 4 maart zijn.

Hopelijk snappeen jullie het een beetje, het is een soort berekening voor mezelf ook eventjes.

Dus het betekend gewoon dat ik nog een maand langer moet wachten op iets waar ik best tegen op zie en het liefst zsm achter de rug heb:(

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #96 Vlinder3, 7 jan 2010
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
    Ik had net tijdens mijn wc bezoekje, ineens een flinke slijm-loop, toen ik in de pot keek zag ik melkachtig dun slijm het was wit, maar bij het afvegen zat er op mijn wc papiertje een sliert met doorzichtig en stevig elastisch slijm.
    Is dit dan vruchtbaar slijm:(:(

Misschien een stomme vraag als je zolang bezig bent maar ik weet het echt niet....;):)

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nog steeds geen planning van febuari, om :x van te worden....
    Ik zou zo graag wat zekerheid willen, ook omdat ik middenin een sollicitatie zit (eigenlijk 3 ) dan is het wel makkelijk om te weten wanneer ik onder het mes moet;)
    Als het gewoon de 28 januari was geweest, was het niet zo'n groot probleem want dan zou ik kunnen beginnen in begin februari. Nu als ik bij 1 vd 3 aangenomen wordt start ik ook begin februari maar ik denk niet dat ze blij mee zullen zijn dat ik er dan gelijk diezelfde maand minimaal 1 week uitlig....:(
    Ik heb niks over de operatie gezegd tijdens de gesprekken, heb het er met mijn ventje en gyn over gehad, die zeiden allebei:
    Als je de datum weet vd operatie dan zeg je het op je werk en dan zeg dat het is ivm pijnklachten. Dus niet dat hij gepland stond en van de kinderwens....

Eigenlijk best een rotsituatie zo eerlijk gezegd maar ja het is niet anders, ik wil de operatie zsm achter de rug hebben zodat we weer aan de klus kunnen voor een wondertje.
    Heeft zoiezo niet veel nut want met vijandig slijm is er een kleine kans;)

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zo en weer een sollicitatie erbij, ze belde me vanmiddag dat ik door ben naar de 1e sellectie ronde en dat het een voordeel was dat ik ervaring had met servicedesk, het is voor een functie aan de servicedesk....dat zijn er 4 nu.
    Nu kijken wie het eerste is haha

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    '

jeetje meis maak je zo druk en heb je vier keuzes straks stel ze willen je alle vier dan moet je wel kiiezen voor de meeste centjes en die je het langst willen hebben he

succes meid met je keuze knuf

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Zo meis, jij maakt veel mee!
    Wat een rotbegin van het nieuwe jaar, ik hoop dat je vanaf nu alleen nog maar mooie dingen mag meemaken!

Ik heb ook een moment in mijn cyclus dat ik veel slijm verlies, ook voel ik wat krampjes, ik ken mijn lichaam nu zo goed dat ik dan altijd weet dat dat mijn eisprong is (alleen op dit moment snap ik mijn lichaam dan niet, maar dat terzijde).

En dat over je cyclus, wat ik ervan snap (sorry door alles van vandaag ben ik er niet zo erg bij met m'n hoofd) wil je voorkomen dat ze rond je ei een operatie gaan doen,daar ben je bang voor?
    Ik zou sowieso het dan zo willen plannen dat die operatie sowieso vóór de 12de dag van je cyclus is.

Mischien dat ik niet een antwoord hebt voor de vragen die je hebt maar ik wil je veeeel succes en veeeeel geluk en vruchtbaarheid toewensen! Liefs Mounia

Deel Deze Pagina