Noesjes nieuwe mmm avontuur (14-12-2009)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou de operatie mag niet als ik ongie ben en ook niet na mijn ei, dus vandaar die hele berekening:(
    Maandag ga ik nog eens bellen voor de planning....

@marnat, ja indd maar dan kies ik de gene die het meeste betaald en voor langere tijd, er zijn 2 banen bij met doorgroeimogelijkheden.

@Mounia, hoe is het nu met jou meid??
    Kun je de spanning nog een beetje aan?

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Oke ik zou het dan doen nadat je net klaar bent met menstrueren, maar ja nu dus nog een datum berekenen, ik hoop dat je dat snel mag weten.

Hier gaat het eigenlijk nog steeds hetzelfde :( het gaat, maar nog steeds veel angst en onzekerheid!

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja dat moet ook in de 2e week van mijn cyclus, maar goed afwachten of er dan plek is.

Ik las het in je eigen topic meid, wel lief van je moeder dat ze vanuit haar werk 2 testjes haalt.
    Mijn kaarsje brand voor je hoor en mijn duimen draaien op volle touren dat de test morgen positief is.

*knuffel*

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Dank je wel, je bent een schat!

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    net thuis van een verjaardag....het was best gezellig tot het onderwerp kinderen ter sprake kwam. Een koppel bij ons in de vrienden groep is zwanger.
    Het ging over kinderopvang, oma's, kinderbijslag enz. Allemaal discussies.
    Waarbij ik wijs mijn mond heb gehouden tot er een opmerking kwam dat ik mijn mond niet meer dicht kon houden.
    Een uit de groep riep ineens:
    Joh ik neem pas kinderen als ik 30 ben en ik neem alleen kinderen zodat ik weet dat er later voor mij gezorgd wordt:x
    en weer een ander maakte de opemerking:
    Als je 28 bent wil toch nog geen 2e kind man, dan is heel je leven vergald,
    toen was mijn emmer even over gelopen en snauwde ik:
    Iedereen maakt de keuze voor zichzelf hoe oud hij als hij aan de 2e begint en trouwens ook bij de 1e, als ik het voor het kiezen had dan had ik er nu al 2 gehad en ik wil geen kind omdat er dan later voor mij gezord wordt, IK wil een kind om van te houden en alle liefde te geven....dat jij er zo over denkt best maar er zijn nog meer mensen op de wereld en ook in deze kamen die heel veel moeite moeten doen om 1 kindje te krijgen, we zijn niet allemaal getroffen met het mooie geluk van ....en....!!!!

Daarna heb ik mijn drankje opgedronken en ben naar huis gegaan, manlief zit er nog lekker met zijn biertje want hun gaan zo nog stappen met de mannen onder elkaar maar men wat was ik pist zeg.
    Ik weet wel iedereen denkt er anders over maar als het dan al de hele tijd over haar zwangerschap gaat en kinderen en dan worden er zulke opmerkingen door de kamer gegooid ja sorry maar dan gaat het bij ff fout.
    Ze hoeven geen medelijden te hebben met ons maar ze kunnen er toch wel een beetje rekening mee houden....of zie ik dat verkeerd.

Wat me nog het meeste pijn deed was dat manlief er smakelijk om zat te lachen maar ja hij en bier, hij is na 2 biertjes al zat en kan dan de gesprekken al niet meer volgen maar toch deed het me pijn.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    vlinder@ tjee wat zijn dat voor mensen met zulke uit spraken meis ik zal ook boos geworden zijn en weg gaan
    en nee ze hoeven geen medelijden met ons meiden te hebben maar wel begrip

ik mag dit niet zeggen maar ik gun ieder een kind die dat wil

maar zulk hoop ik dat ze heel lang moeten wachten of dat ze ze niet kunnen krijgen sorry dat ik het heb gezegt maar mensen die er zo makelijk over denken grr

knuf meis

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Inderdaad, zo makkelijk praten maar als hun er ooit voor staan dan verwachten ze wel dat wij voor hun klaar staan of dat iedereen hun begrijpe....

Vandaag een heerlijke luie dag gedah samen met mijn ventje, hij had een katertje hihi, lekker heel de middag films liggen kijken op de bank allebei in ons huiskloffie. Zalig vind ik dat af en toe, nergens naartoe niet aankleden en opmaken enz en lekker heel de dag hangen. Komt niet vaak voor met zn 2tjes dus op zo'n moment genieten we er allebei van.

Morgen ga ik het zh weer bellen, of ze al aan planning hebben.

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Heb een belafspraak gemaakt met mijn gyn, 22 januri tussen 12 en 1 uur
    Dan kan ik eens precies vragen hoe en wat of hij de cystes gaat verwijderen ja of nee en wat hij eventueel voor behandeling na de operatie in gedachten heeft.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    vlinder@ heerlijk he even genieten van elkaar. wij gister gedaan veel lopen en dan ook genieten en dan s avond filmpje kijken heerlijk.

een bel afspraak fijn meid dat maakt je weer rustig toch?

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Inderdaad heerlijk zo'n dag.

Vind het indd fijn dan kan ik eens goed vragen wat nu allemaal precies de bedoeling is.
    manlief zei 22 januari pas?
    Ik zei joh maakt toch niet uit, voorlopig geen operatie gepland en dit zal toch pas over een maand zijn dus heeft geen haast.
    Ik wil gewoon voor mezelf even goed weten of hij de cystes gelijk gaat verwijderen want dat weet ik eerlijk gezegd niet meer zeker, en wat onze kansen zijn en voor welke behandelingen ons eventueel te wachten staat.

Hoe is het met jou meis, al beter?

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ja hoor gaat heel goed geen pijnen meer wond ziet er goed uit korsjes gaan er al af dat jeukt op wat dipjes na

wachten word ik zo moe van he
    en niet mogen klussen word al moeilijker nog even vol houden maar toch

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    En........nog steeds geen planning grrrr

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ziet niet op zo he ga gooien met sneeuwballen misschien helpt het
    je frestratie weg te nemen .
    ik ga straks ook gooien

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    haha zou ik wel kunnen doen, maar hier is het allemaal aangevroren dus worden ijsballen en daar zal ik maar niet mee gooien haha.

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

ik zie dat ik ook al niet meer kan typen lol
    ziet moet schiet zijn
    hier kunnen we nog wel sneeuw ballen gooien ik gooi er straks ook wel 1 voor jou goed:D
    ligt er niet veel sneeuw meer bij jou?
    hier niet veel meer

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    haha ja is goed wel een grote dan he.

Er ligt nog wel veel maar is allemaal aangevroren dus echt sneeuw is het eigenlijk niet meer, het is meer een dik pak ijs haha.

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier nog niks wijzer....nog een week tot nod.

Morgen eindelijk mijn 2e sollicitatie gesprek wat nu eindelijk doorgaat, want hun hadden het al 2x afgebeld en het 1e gesprek is nu al 1,5 maand geleden.
    Nu hopen dat het wat wordt en dat ik een baan heb en snel kan beginnen:) wordt een beetje gek van hele dagen thuis, ben ik niet gewend;)

Dus meiden, ik ben er morgen een hele dag niet:)
    Het gesprek is op het hoofdkantoor in Rotterdam en dan rij ik s'ochtend met mijn ventje mee, die werkt in Rotterdam en scheelt ons weer bezinekosten ( 160km heen en terug ),
    en die zet me af bij zijn ouders en dan rij ik er met hun auto naartoe om 10 uur.
    Daarna me schoonmoeder de stad even in:)

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    succes morgen meis gezellig met schoonmoeder stad in luek veel plezier

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je meis, nou ja je moet wat he, anderd wordt een hele dag binnen zitten bij hun en daar heb ik geen zin in haha.

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou, ze belde net van een andere sollicitatie, daar moet ik volgende week dinsdag naartoe voor een gesprek haha gaat goed, straks moet ik een keuze gaan maken.
    Nee, het bedrijf waar ik morgen mijn 2e gesprek heb is mijn 1e keus ivm uren en branche
    Als dit uiteindelijk niks wordt dan heb ik altijd nog wat waar ik terug kan vallen;)

Deel Deze Pagina