Noesje als het goed is hebben ze nu de planning ik kon gisteren pas een afspraak maken voor de echo ik had ook al weken aan een stuk gebeld en kreeg het zelfde antwoord het is nu ff een rommeltje maar dit komt door dat het nieuwe gedeelte nu open is heel veel succes
Zo hehe, ze belde me vandaag van het ZH en ze hadden eindelijk de planning Februari wordt het niet maar ik sta nu gepland op 2 maart, dit is op dag 11 van mijn cyclus, als mijn 2 aankomende cyclussen regelmatig zou dit perfect zijn, dus hopen dat het zo is en dat hun niet weer afbellen. Dus 2 maart de operatie en dan hopen dat we een goede uitslag krijgen en dat we snel aan de slag kunnen met verdere behandelingen.
@Minimuis, bedankt voor reactie meis, ik zie het nu pas Wel een beetje jammer dat dan alles een beetje in de soep draait bij het openen van het nieuwe gedeelte, maar gelukkig begint het nu weer een beetje op orde te komen. Hoe is het met jou meis? Ben toch wel een beetje bang.... Bang voor de operatie (ben nog nooit geopereerd) Bang voor de uitslag Bang voor wat ons na de operatie te wachten staat de enige manier om van deze angst af te komen is de wachten op de operatie en de operatie ondergaan.... Dit wordt een hele lange en spannende 1,5 maand voor ons.
Waarom zijn er zo wienig mensen in onze omgeving die ons begrijpen? Iedere keer als we een verjaardag hebben of als we visite krijgen of ergens op visite gaan is het weer hetzelfde verhaal....gepraat over kinderen. Ik vind het niet erg maar als er dan allerlei opmerkingen door de kamen vliegen heb ik moeite om mijn mond te houden Gisteren hadden we visite en ja hoor het onderwerp kinderen begon weer, het zijn iedere keer de koppels die net een huisje hebben maar sinds mijn beste vriendin zwanger is praat iedereen in onze vriendenkring over kinderen.... Eentje zei ik wil echt geen meisje, die wordt ongie en al die vriendjes.... Dan denk ik in me eigen, ik wil een kind en maakt me niet uit wat het is als wij ooit maar het geluk vinden. Toen volgde er weer een andere opmerking, ik vind het nu al leuk om voor baby spulletjes enzo te kijken en me eigen ermee bezig te houden.... Nou toen gaf ik wel een antwoord, ik doe het niet meer naar spulletjes kijken en boeken aanvragen, voor ons is het allemaal niet makkelijk en we gaan onszelf niet iedere keer confronteren met dat onderwerp, ik ga pas weer kijken als ik ooit zwanger ben en dan maakt het me ook echt niet uit of het een jonge of meisje is. Dit heb je niet voor het kiezen en wij zijn al gelukkig als we OOIT zwanger worden.:x Toen kregen we het over de operatie, een vriend had iets opgevangen en vroeg ernaar, prima als er iemand naar vraagt leg ik het uit. Toen vroeg zijn vriendin, wanneer is de operatie dan? Ik zei 2 maart, toen zei zij:ooooooooh das nog 1,5 maand joh lekkerrrrrr. Toen zei ik: Nou lekker ik had hem liever al gehad dan waren we nu misschien met behandelingen gestart voor IUI of IVF.... Ik baal er iedere keer weer van, de laatste tijd kan niemand over iets anders praten en ik ga dus met steeds meer tegenzin naar verjaardagen oid. Waarom moet iedere keer dit onderwerp ter sprake komen? IK snap dat nu er iemand in de vriendenkring zwanger is dat iedereen een beetje de "kriebels" krijgt maar ze weten ook van onze situatie nu, dus waarom iedere keer het "inwrijven". Zo voel ik het....:x Vandaag dus weer een dip dagje.............
Nousje ik begrijp wat je bedoel als ze het er nu even over hebben maar het lijkt wel of ze het nergens anders meer over kunnen hebben, in de fam van mijn vriend gaat dat ook zo dan sta ik op en ga ergens anders zitten, ik probeer die gesprekken te mijden nog steeds en zal ook als ik zelf zover ben en weet dat er zijn die problemen hebben met zwanger worden/blijven proberen het een beetje te vermijden. De reactie van oh nog 1,5 maand lekker joh die is goed bedoeld maar dit komt voort uit onwetendheid het is ook te hopen dat ze er nooit achter komen hoe groot je frustratie is als het niet lukt op wat voor manier dan ook. Ik hoop dat die wacht tijd heel snel voorbij gaat en dat je na je operatie een positieve uitslag krijg ik ga hard voor je duimen dat je erna snel zwanger ben en leuke dingen kan gaan kopen. Hoe het hier gaat ik voel me wel goed, maar soms bekruipt me het gevoel van het zal wel eerst zien dat het goed is daar durf ik nog niet op te hopen, mijn gevoel zegt het zit goed maar mijn verstand wil daar soms niet helemaal aan.
Heb jouw naam in diverse topics voorbij zien komen en weet door jouw handtekening een beetje jullie verhaal. Heel begrijpelijk jouw dipdag! Ik blijf me er over verbazen hoe mensen reageren, niet nadenken en alles maar zeggen wat ze denken. Goed dat je zo hebt gereageerd hebt hoor. Fijn dat je nu een datum voor de operatie ..... alleen jammer dat het nog zo lang duurt. Hier schijnt het zonnetje lekker .... hopelijk bij jou ook ..... misschien fleur je daar een beetje van op.
@Minimuis, dank je meis, ik begrijp jouw onzekerheid ook goed, maar volg je gevoel. Natuurlijk hou je altijd in je achter hoofd de vele * die je hebt maar meid ik geloof echt dat het wonder deze keer lekker warm in je buik blijft zitten en dat jullie over 7 maanden een mooi kindje in jullie armen sluiten om nooit meer los te laten. Op 9 februari zul je dan ook een mooie echo hebben en kun je er echt met volle teugen van genieten. Knuffel @ I S, ook jij bedankt meis, hier scheen gisteren ook lekker het zonnetje, heerlijk. Jullie hebben ook al het een en ander meegemaakt aan je onderschrift te zien. Ik zag ook dat je een afspraak hebt in een nieuw ZH, spannend meis. Ik hoop voor jullie dat ze je daar goed kunnen helpen. Ik ben ook overgestapt naar een ander ZH en had dit veel eerder moeten doen.
nou ik kan weer afbellen hoor pfffffff net ongie geworden. Ik heb vanmiddag een afspraak met de annastesist, dan loop ik gelijk langs de planning om af te zeggen en ik ga wel afsrpeken dat ik mijn volgende ongie bel want dit schiet niet op zo...
Normaal heb ik altijd een regelmatige cyclus, daarop is het ook gepland. Maar vorige keer was ik 6 dagen overtijd en nu 3 dagen te vroeg. Als de operatie op 2 maart door zou gaan en heb een regelmaat, dan is dit op de dag van mijn eisprong en dat mag niet. Maar misschien dat ik de datum gewoon laat staan hoor want misschien ben ik volgende keer wel weer overtijd. Als dat niet zo is dan kan ik altijd nog afbellen, ik heb nu eindelijk een datum. Ik ga zo wel even het ZH bellen, wat ik het beste kan doen.
Ik heb gebeld en 2 maart blijft "gereserveerd" staan. Nu hopen dat mijn volgende cyclus een beetje meewerkt.
@ IS, ik kan geen krabbel bij je plaatsen dus doe ik het even zo op de hoop dat je het leest hihi. Klopt ik heb nog een soll staan die was normaal vandaag maar is verplaatst naar volgende week, dat wordt mijn 1e gesprek daar. De soll die nu niks is geworden, daarvoor ben ik nu dus 3x voor jan *** heen en weer naar Rotterdam geweest. (Is 3x 160 km)
Ja hoor, ik lees het (heb ff iets gewijzigd in mijn instellingen v.w.b. de krabbels, weet niet of ik het goed heb gedaan). Achteraf is dat best wel balen ja als je dan 3x voor Jan met de korte achternaam hebt gereden. Ik neem aan dat het naar een hoofdkantoor was en niet dat je daar dan ook had gaan werken (gezien de afstand)? Nou alle hoop maar vestigen op volgende week dan. Ik duim voor je. Ben je al lang op zoek naar een baan?
Ik heb vandaag alweer 3 brieven de deur uit gedaan, afwachten of ik ergens uitgenodigd wordt. Mwah valt mee sinds december ben ik op zoek. het was indd op het hoofdkantoor de vacature was voor in Bergen op Zoom, maar ja.
Als ik vragen mag: Heb je hiervoor een andere baan gehad? ... als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat ook wel hoor. Ik hoop dat je in ieder geval heel snel een hele leuke baan hebt.
ja heb ik gehad, daar ben ik weggegaan ivm onwijs k*t sfeer om in te werken en momenteel in conflict met werkgeefster ivm loonbetaling en loonstroken van afgelopen 3 maanden die ik steeds niet krijg. Ik werk al vanaf dat ik 15 ben. Niet altijd bij de zelfde werkgever maar heb altijd gewerkt en af en toe zo spijt dat ik nooit door heb geleerd, maar van huis uit werd gestimuleerd, ga werken, geld verdienen, school heb je niet nodig. Ben dus al blij dat ik minimaal mijn middelbaar wel heb afgemaakt anders had ik helemaal geen diploma's.
Zo en weer on-topic.... Ik loop echt leeg vandaag, het blijft stromen echt niet normaal. Ook flinke ongiepijn weer, zal blij zijn als het over een paar dagen weer over is. Manlief zei ook dat het een goed idee was om de geplande datum voor de operatie te laten staan. Hij zei misschien ben je de volgende keer wel weer later en dan dan het gewoon doorgaan, anders moet je weer een maand wachten en dan blijf je er tegen op zien. Schiet niet op en we willen ook verder toch schat? We kregen het ook nog over de operatie en de dagopname en dat hij er niet bij mag zijn ezno. Hij zei: Dat zullen we nog weleens zien of ik er niet mag zijn, ik wil bij je zijn als je wakker wordt. Ik weet hoe bang je bent, als je naar de HA of tandarts moet ben je zenuwachtig en een beetje shaky, dus ik wil jou echt niet droppen en ophalen hoor, ik wacht er gewoon op je tot je mee naar huis mag. Wat een scheetje is het ook he hihi.
Morge Vlinder, Goed van je dat je bent weggegaan bij je oude werkgever. Je werk moet wel leuk zijn, als je met lood in je schoenen elke dag naar je werk moet, dat is niks. Vervelend dat je nog zo'n gedoe hebt over je laatste maanden loon. Hoop dat dat snel is opgelost. Je zou nog 's-avonds naar school kunnen gaan, maar daar moet je wel helemaal achter staan. Maar op dit moment met het zoeken naar een andere baan en de kinderwens is dat mss niet zo'n handig moment. Lief van je man, doet je dan heel goed hè. Hoop dat de ongiepijn snel weggaat. Fijne dag!
noesje, mischien kan je regelen dat je op een 1persoons kamer mag dan kan je man er wel bij blijven, meestal kan dat wel teminste ik heb bij mij curettage's een 1persoons kamer gekregen en mijn vriend mocht me mee van de ok halen. Ik hoop dat je voor 2maart je ongi heb gehad zodat je operatie nu eindelijk door kan gaan.