Nou pas als we besloten hebben om de HSG eerst te doen, dan pas weten we wat we erna gaan doen dus daar kan ik je nu geen antwoord op geven sorry, dat vijandig slijm kom wel terug maar alles is dan goed schoongespoeld. maar goed we hebben nog niks besloten en als we besluiten om het te doen, moet ik eerst weer naar de gyn en dan bespreken we het goed door en dan kan ik antwoord geven.
Natuurlijk weet ik dat een HSG heel pijnlijk kan zijn en ga daarom ook geen verhalen opzoeken Ik heb gewoon echt geen goed gevoel bij de operatie en ook voor de kans op overgeven na de narcose, ja overgeef-fobie is echt niet fijn hoor je lijkt wel een klein kind dan en gewoon het hele gebeuren vind ik eng. Ik heb het net met mijn ventje besproken en die zei gelijk, als ze daarbij kunnen zien dat je eileiders open zijn doe dan eerst zo'n foto. Dan kun je daarna altijd nog denken over de operatie. Je ziet er al zo tegenop en hij beld niet voor niks dat het eventueel ook via deze weg kan, dus ik sta achter je als je voor de foto wilt gaan. Ik zou het eerlijk gezegd ook prettiger vinden als we eerst dit proberen voor ze gaan opereren. Heb het er 2x over gehad met mijn ventje en ook een vriendin gebeld en hebben besloten om eerst de HSG te proberen, ook via die weg kunnen ze zien of mijn eileiders open zijn alleen kunnen ze de dan de endo niet vaststellen. Maar alles is dan weer even goed schoongespoten en wie weet is dan de operatie niet eens nodig. Er valt wel een flinke last van mijn schouders hoor moet ik zeggen, ik zag zo tegen die operatie op. Maandag de gyn bellen om een afspraak te maken om te bespreken hoe, wat waar en wanneer. Normaals sorry meiden maar ik ben nu eenmaal een onzeker en angstig meissie
Je hoeft toch geen sorry te zeggen Vlinder. Het is trouwens je eigen Topic, dus je mag zeggen wat je wilt (en ook in een ander Topic mag je dat hoor ). Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. Je zegt dat een HSG heel pijnlijk kan zijn. Ik heb het ook gehad ..... ik zal ook niet zeggen dat je het niet voelt, maar het onderzoek duurt niet lang en daarna had ik nergens last van. Hopelijk kan je snel terecht voor de HSG. Ik wens je een lekker en rustig weekend toe!
Dank je wel meid. Jiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaa ik heb een baantje Ik ga voor 12 uur per week werken bij een grote winkel met de slogan: Ik ben toch niet gek.... Ze zeiden dinsdag tijdens het gesprek al: We weten genoeg, je past perfect bij ons, je bent een pittige tante en dat kunnen we goed gebruiken achter de service balie. Maar dan is toch dat bevestigende telefoontje heel belangrijk. het zijn niet veel uurtjes maar al iets, dus kan ik altijd nog verder zoeken naar iets met meer uur.... Maar ik kan weer aan de slag
Net een afspraak gemaakt met de gyn, op 25 februari gaan we bespreken hoe en wat met de HSG. Hopelijk kan dat snel. De operatie blijft voorlopig staan op 2 maart, als de HSg ervoor nog kan en de uitslag is slecht, kan ik de operatie alsnog laten doen.
Gefeliciteerd met jouw nieuwe baan. Goed zo! Wanneer ga je beginnen? Gelukkig de afspraak voor de HSG staat. Mooi dat 2 maart nog ff voor de zekerheid gereserveerd blijft! Zit nu overal een beetje schot in. Dat zal je een goed gevoel geven.
Ik heb nog geen datum voor de HSG, dit gaan we bespreken op 25 febuari maar ik hoop dat het snel kan en nog in deze cyclus, anders heeft de datum van 2 maart ook geen zin..... Donderdag moet ik naar nieuwe baan en dan contract tekenen, dan hoor ik wanneer ik kan beginnen.
O sorry verkeerd gelezen. Eerst een afspraak. Ja dan moeten ze de HSG wel heel snel na de afspraak van 25 februari maken ..... er blijven dan nog maar 4 dagen over tot 2 maart. Maar als de gyn heeft gezegd om die datum te laten staan, dan zal de HSG wel direct gepland kunnen worden. Succus donderdag met het tekenen van je contract.
Zo, gisteren goed geklust. Ik had vruchtbaar slijm en veel ook. Vanmorgen ook nog een beetje rekbaar en steken rechts. Lang geleden dat ik ei-pijn rechts heb gehad. Het zit altijd links bij de cystes. Nu hopen dat mijn vijandig slijm deze keer een "wapenstilstand" heeft gehouden
Zometeen gaan werken bij mijn nieuwe baan, ik ben heel benieuwd maar heb er wel zin in. na 2 maanden weer aan het werk. Verder eigenlijk niks te melden....
Inmiddels zal je wel op je werk zijn ..... ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad en dat je leuke collega's hebt.
Ja het was echt leuk en hele leuke collega's. De hoofd van de service balie vond dat ik het heel goed deed en alles snel oppakte. Ik moest gisteren eerst hun systeem leren kennen en reparaties nakijken en invoeren. Ze wilde mij donderdag pas echt achter de service zetten maar ik heb de laatste 2 uur er al gestaan en morgen mag ik het alleen proberen. Het is echt een leuke functie, met administratieve taken zoals, reparaties invoeren en controlleren, factureren enz. En klanten te woord staan met een klacht en kijken hoe we het kunnen oplossen. Ook zei ze dat ze haar best ging doen om meer uur voor me te krijgen en zei ze ook dat ik wel de ambitie heb om leiding te geven. Dus ik heb natuurlijk gelijk aangegeven dat ik bereid ben een opleiding te volgen of andere cursussen. Hopelijk blijft het zo goed gaan en zit ik eindelijk op mijn plekkie.