ontstoken tandvlees

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wies31, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb vandaag ineens last van ontstoken tandvlees. Ik las of hoorde dat het een symptoom is, maar wist het niet zeker. :( Weet iemand van jullie dit? Ik had vanmorgen een tempstijging van 0,2 graden, :D (zit op 7dpo of 10dpo,weet niet zeker) dus kunnen symptomen nu al komen? Of kan de innesteling al eerder geweest zijn? Hoop dat iemand iets weet. Alvast bedankt! ;)

    liefs wies
     
  2. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ik weet niet of het al zo snel kan komen.

    Maar 1 ding weet ik zeker, je kan van een zwangerschap last van tandvleesontsteking krijgen door je hormonen.
    Advies ga om de 3 maanden even langs bij je tandarts, mondhygieniste of preventie assistente, ze kunnen het voor je onder controle houden.
     
  3. Niet meer actief

    Ik val bijna van mn stoel hier! Ik heb ook ineens lanst van ontstoken tandvlees! Ik snapte er al niks van.
    En bovendien nu 3 dagen overtijd, al 1 test gedaan vrijdag, maar negatief.
    Ik ben wel super chagie en last van een opruimmania. Dat kunnen zowel symptomen zijn van zwangerschap maar helaas ook van :evil: :evil:
    Ik blijf vandaag nog maar even in onzekerheid en vaak naar de wc lopen om te kijken hoe de stand van zaken is, en dan morgenochtend weer testen!

    x Malina
     
  4. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik heb het afgelopen week ook gehad, hele zere gespannen plek in mn mond.
    Ben helaas wel ongi geworden.... :(
     
  5. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spannend malina. haha, opruimmania, ook herkenbaar, ben nu net bezig met de kelder aan het uitruimen. Moest ook persé iets doen vanavond. Tandvlees is minder ontstoken dan gisteren.
     
  6. Niet meer actief

    Nou, ik ben nog niet ongesteld maar had ook weer een negatieve test in mn handen vanmorgen. Ook geen heeeeeel licht streepje...

    Ik snap er niks meer van! Als ik niet zwanger ben, dan wil ik nu toch wel graag ongesteld worden...

    Ben voorheen altijd aan de prikpil geweest, en ik kon daarna heel moeilijk ongesteld worden. Na een aantal Shiatsu-behandelingen ben ik in jaren weer ongesteld geworden. En ik ben nu bang dat het weer uitblijft.
    Ik probeer relaxed te zijn, maar het is wel erg moeilijk... :rolleyes:

    Gr Malina
     
  7. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    malina; ben je ondertussen ongi geworden?(je banner) Hoop het niet voor je en dat je vandaag of morgen nog positief test.
     
  8. Niet meer actief


    Haaai,

    nou zoals je aan mn banner ziet ben ik ongesteld geworden!
    En niet zo'n beetje ook...
    Ik denk zelf dat er misschien wel iets geweest is maar dat het niet is blijven zitten. Ik ben nog nooit zo erg ongesteld geweest, ik ben zelfs naar huis gegaan van mijn werk...
    Nou ja, het zou zo moeten zijn... :rolleyes:

    Op naar de volgende ronde!

    Liefs Malina
     
  9. Niet meer actief

    Ik heb nu ook ontstoken tandvlees maar dat komt meer omdat ik te fanatiek ben geweest met mijn elektrische tandenborsten :D
     
  10. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik moet even lachen om je tandenborsten :) :) Kan me dr niet veel bij voorstellen en al helemaal niet bij electrische... He, flauw, sorry, maar von het gwoon ff grappig
     
  11. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    haha ja erg grappig!
    jammer trouwens, op naar de volgende denk ik maar,
    ik heb zo ongeveer elke maand dat ik krom sta vd pijn, en dan opeens een maandje niet, dus ik weet niet of er dan misschien wat gezeten heeft en of dat dan de reden is dat t zon pijn deed zeg maar....

    liefs
     
  12. Niet meer actief

    hahahah ik lees het nu pas ik bedoel natuurlijk tandenborstel hahahah!
     
  13. Choco

    Choco Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Nou..ik heb dus geen last van ontstoken tandvlees.
     
  14. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Kwam bij mij pas veel later!
     

Deel Deze Pagina