Nouja, niks heel geks ofzo, maar t voelt heel raar. Vanochtend om 7 uur op, kon niet wakker worden. Besloten om me n beetje op te kalefateren (heb dikke rooie ogen van verkoudheid) en dan om 8 uur naar de supermarkt te gaan. Daarna naar bed en dan zou mn buuv als elke maandag op de koffie komen. Maar die komt maar niet . Alles is vloeiend doorlopen en ik zit met hete koffie te wachten op mn buuv, die ik net de straat heb zien uit lopen...?
Dat kan ik nou nooit he, s'ochtends vroeg eruit gaan even boodschappen doen en dan weer mn bed in. Als ik er eenmaal uit ben kan ik daarna dus echt niet meer slapen. Tijdens deze zw. schap voor het eerst dat ik af en toe s'middags een half uurtje op de bank kan slapen. Misschien ging je buuv wel een lekker gebakje halen Mmmm ik krijg meteen trek in slagroomtaart
hahaha, nou mafkees hier hoor! Ik was dus degene die in de war is. Toen ik t bericht geschreven had, ging ik naar de wc. Keek ik op de kalender en bleek dat ik n koffie afspraak had met de andere buuv, bij haar! Dus ik heb Giulian snel n jas en sloffen aangetrokken en mezelf in n jas en daarheen gegaan. ff n uurtje klesten. Morgen heb ik n afspraak met de buuv die ik de straat uit zag wandelen, hihi. En, ja, ik ben echt strontverkouden! Maar gisteravond had ik er pijn in mn botten van (mn voorhoofd en kaak en zo) en vandaag al niet meer.Dus we zijn aan de beterende hand . Zorra, als je zo jed kindje hebt, verandert het misschien. Je bent dan alle dagen vroeg wakker,maar ik kan je alleen aanraden om jezelf zo vroeg mogelijk aan te raden om een slapie te gaan doen, wanneer je uk ook op bed ligt.