dat het deze maand raak is? Ik heb voor het eerst echt het gevoel dat het raar is en ik weet niet waarom. Ik heb alleen af en toe last van een ongi gevoel en steken in mijn buik, maar voor de rest helemaal niets.. Door dit gevoel heb ik helemaal geen geduld meer.. nog 7 lange dagen moet ik wachten
Ik had deze ronde het gevoel dat het juist niet ging lukken, en pas een week voor mijn nod kreeg ik het oer gevoel dat het wel was gelukt. En ja het is gelukt Groetjes Jessie33
ik heb n beetje een dubel gevoel... aan de ene kant denk ik ja, maar aan de andere kant denk ik van nja t zal tog wel weer niet zo zijn.
'k Voel helemaal hetzelfde als jij ! Helemaal zeker dt het niet zo is ... maar doordat ik al 3 dagen heel erge steken in mijn buik heb en ongikrampen en druk op me blaas, begin ik nu weer te twijfelen. Dit had ik de vorige cyclussen ook nooit maar ja 't lijfje is een raar ding hé ! Succes !
jij ook suc6 en idd miss beter ff w88... maar heb 2 tests hier liggen, dus zou t kwaad kunnen als ik er nu 1 zou doen?
Oooooooooo jij hebt testen ? Mag ik er eentje Hmm om zeker te zijn ve positief resultaat als je zwanger bent is het beter te wachten tot je NOD natuurlijk maar er zijn er hier al meerderen geweest die reeds 2d van tevoren posi testen. Dus je weet nooit ... als je al voldoende HCG zitten hebt... Ik durf het nt meer... ik ga nu enkel nog testen als ik 9 maanden overtijd ben
hahaha 9 maanden over tijd lol... dan hoef je niet meer te testen ennuh JAAAAAa je mag er 1 van me ik weet nie, ik wil wel maar durf niet.. me man wil ook dat ik ga testen
Je kan gaan testen... maar 't zou kn zelfs als je zwanger bent dat je nog negatief test wat ev na je NOD wel positief kan zijn.. maarre doen waar jullie je beiden goed bij voelen hoor... enne als je besluit te testen ... laat wat horen hé ! xxx
ik wil wel, egt waar... maar heb t lef niet... ik krijg al zo lang negatieve testen, en heb nu n beetje hoop en ben zo gruwelijk bang voor negatief HELLLUP hehe
haha lief van je vrouwke ik ga ook voor jou duimen ! nja voor jullie allemaal gun t iedereen heel erg van harte
little hope, ben net op je website geweest. Ik hoop echt dat jullie zo snel mogelijk mama en papa mogen worden..
Ik weet het niet hoor. Het is voor mij de eerste keer vol spanning wachten. Ik heb voor de zekerheid een test in huis gehaald. Morgen is officieel mijn ongi dag. Ik wacht maar af. Jullie ook veel succes Liefs Jose
ik had deze maand ook het gevoel van ja!nu hebbik prijs,maar twas niets,ben aan het doodbloeden hihi je lichaam kan je serieus beetnemen,ik hoop niet meer nu.ik wacht af och ja op naar ronde vier wie weet lukt het dan
ik hoop ook dat het deze maand raak is. Ben nu vier dagen overtijd, maar durf niet zo goed te testen. Mijn mannetje zit ook in Amerika, dus ja.... ik hoop dat ik hem positief nieuws kan brengen. Na mijn mk was mijn eerste cyclus een beetje raar, pas na 56 dagen. Ik weet niet of dat nu nog invloed kan hebben. Ik denk dat ik er vrijdag maar een testje tegen aan gooi. Ik heb wel twee weken lang een soort van zeurderig stekerig gevoel gehad in mijn re lies en mijn borsten zijn erg gevoelig. Steken zijn nu wel weg, maar of dat een postief teken is? Ik ga voor jullie allemaal duimen Liefs Mariek en Succes
ik kom me hier ook maar eens melden ben net lekker op vakantie geweest en hebben heel goed ons best gedaan Ik heb ook echt het gevoel dat het raak is die steken in mijn lies heb ik dus ook marieke hoop zo dat het positief is Om eerlijk te zijn heb ik wel vaker een goed gevoel gehad maar heb het idee dat het nu toch anders is dus ik hoop het echt en natuurlijk voor iedereen hier liefs morgaantje
ik was er vorige maand absoluut zeker van en toen kwamen ongi te vroeg. deze maand had ik absoluut geen gevoel voor mijn NOD en heb ik negatief getest. Ben nu een week verder en nu voel ik mijn lijf heel erg reageren en veranderen... maar dan denk ik dat het misschien is van ongi die er te laat zouden doorkomen. Ik hoop dat het een zwangerschap is maar ik heb echt het gevoel dat je niet op je lichaam kan vertrouwen om dit aan te geven... enkel een positieve test geeft zekerheid. Zaterdag testen...
nou ja we moeten nog gaan beginnen maar mijn man heeft nu al het gevoel dat het raak gaat zijn.. hij wilde zelfs wedden als ie gelijk heeft dat ie de voornaam mag kiezen maar dat doen we niet