Hallo meiden, Ik was benieuwd wie net als ik 1 dag voor testen zit! En hoe het met de stress en/ of symptonen zit!
So wow! Wanneer heb je getest? Ik krijg morgen de testen binnen dus weet niet wanneer ik het ga doen!
Ik zit twee dagen voor testen, en ik krijg ook morgen de testen pas binnen.... Met de symptomen, daar zal ik maar niet over beginnen Verder vind ik het spannender dan de vorige 2 keren.... Ik hoop dat je snel een posi test in handen hebt! groetjes Jollie
hahhaha... nou vooruit dan hihi Ik ben bang dat ik het me weer allemaal inbeeld en dat ik me weer lekker maak met een dode mus... Ik heb vaak last van steekjes in mijn linkerlies en had laatst ook een pijn in mijn rechterlies (was de eerste keer dat ik rechts voelde) tijdens het ergeren aan iets... last van maar 1 borst/tepel daar af en toe een scherpe pijn. ook last van lichte misselijkheid en veel hoofdpijn, maar dat kan net zo goed van andere dingen komen.... En wat zijn jouw symptomen?
Oke meid, zijn weer hele andere dan de mijne, hihi. Het schijnt dat pijn in je lies een goed teken is toch! Ik heb de laatste dagen wat krampen gehad in mijn buik, vandaag eigenlijk niet. Heb dit vooral als ik lang sta. Verder hele zere borsten. Veel plassen. Een dikkere buik voor mijn gevoel! En ja gewoon een ander gevoel zeg maar. Normaal zou ik niet denken over het kopen van baby dingen, het vertellen aan mijn ouders etc. maar nu durf ik het aan daarmee bezig te zijn.
Jouw symptomen klinken wel heel goed, ik blijf jouw volgen..... hopelijk is het raak... en dat van opgeblazen buik gevoel dat heb ik ook sinds vandaag .. ik heb me al extra de riem afgedaan
Bij mij is het ook bijna zo ver! Maar heb al beslist om pas zaterdag te testen als ik niet ongi ben... want ik denk dat ik echt wel wat tijd zal nodig hebben om terug bij positieven te komen moest ik een positieve test hebben en dan ga ik liever niet werken Met de zenuwen is het behoorlijk goed gesteld... vorige week had ik heel vreemd gevoel in mijn buik. Drukkend gevoel en frequent steekjes. Nu is dat iets minder. Heb dit weekend met verhuis ook wel aan heel andere dingen gedacht, dus was mijn aandacht er ook beetje van weg. Heb wel nog af en toe gelijkaardige pijntjes maar minder frequent en minder sterk. Ook wel idee dat mijn buik gezwollen staat. Maar heb niet het gevoel van 'ja nu ben ik zwanger' (wat ik vorige maand wel had). Dus wordt het afwachten! Ik wens jullie allemaal super veel succes met testen! Laat zeker iets weten hé! Twins
hoi meiden spannend zeg ik ga voor jullie duimen dat het raak is en de symptomen van een zwangerschap zijn succes!
Ik kan morgen testen en ik ga ook morgen testen!Mijn vriend kan niet wachten en die heeftook vrij dus als de test positief is dan kunnen we samen de hele dag glunderen!Ik heb ook al vanaf mijn ei ongeveer krampjes in mijn baarmoeder dus ben benieuwd!Duim voor ons allen dat we door mogen naar de januari-mama's!Succes! [-o<
ik kan over 2 dagen testen maar doe het pas zaterdag als de duivels er nog niet zijn mijn symptomen zijn had veel last van mijn borsten ze zijn ook een stuk groter volgensmij en krampen in mijn buik dacht gister al ongi te worden en nog steeds afentoe en van het weekend had ik pijn in mijn lies aan de linkerkant zie ook kleine rode adertjes op mijn tepels zijn niet heel goed te zien maar heb het nooit eerder gezien ook nooit echt opgelet dus weet niet of het er altijd al zat dat was het zo een beetje wel ik duim voor ons allemaal [-o< [-o< [-o< liefs diane
ik dacht al die maanden ook steeds dat ik zwanger was maar deze maand denk ik dat helemaal niet echt raar michien bang voor teleurstelling ik weet het niet
nou meiden word echt spannend zeg ik ben benieuwd hou dit topic de komende dagen goed in de gaten [-o< [-o< hopen dat het raak is
Hallo allemaal, Ik heb net getest. Helaas negatief. Nu is het zo dat mijn eisprong op dag 17 en 18 was misschien kan dit er iets mee te maken hebben en anders is het maar weer eens jammer de bammer!
He zeg balen, maar misschien is het toch raak alleen duurt het wat langer voordat je positief test... geen bloed geeft moed en ik blijf voor jou duimen. ik ga morgen ook testen, normaal zou ik wachten tot zaterdag omdat ik dan lekker thuis kan luieren, maar ik ben nu veel te nieuwsgierig.. ook heb ik er weer kwaaltjes bij vandaag en als het niet raak zal zijn ga ik geen kwaaltjes meer opschrijven. Jollie