ik snap het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nieuwbegin, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik snap de nederlandse gezondheidszorg en overheid niet meer.

We hebben de zwemmers laten testen en daar kwam dudielijk uit naar voren dat er te veel zwemmers een te ronde kop hadden dus dat het wat moeilijker zou worden.
    Nu heb ik een bloedonderzoek laten doen en daar blijkt uit dat ik ooit een Glamidia heb opgelopen ( heb een vreemd verledne emt sexueel misbruik ed). Voor zo ver mij altijd vertelt is kan galmidia onvruchbaarheid veroorzaken. Ik mocht net bellen voor de bloedonderzoek uitslag, had de assistente van de gyn en die vertelde doodleuk dat het geen reden was voor verder onderzoek en verder bezoekjes aan de gyn.
    Ik vroeg nog naar hoelang gelden ik nu eigenlijk een eisprong heb gehad, dat kon zij mij niet vertellen en de dokter was in ok ( terwijl ik al 14 dagen geleden deze afspraak heb gemaakt,maar blijkbaar was er al vanuit gegaan dat de dokter mij niets meer wilde vertellen).

Met andere woordne, bij hem zit iets fout, bij mij zit iets fout en ga dan maar eerst 2 jaar zelf proberen om elke maand steeds meer die dip te voelen en dan mag je verder onderzocht worden...

Ben ik nu zo anders, is dit normaal?

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Probeer eens een andere gyn, je hebt recht op een second opinion.

3. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ja andere arts... zou ik ook doen.

Deel Deze Pagina