Ik heb nooit samengewoond Ik ben netjes getrouwd. De eerste keer natuurlijk vanuit huis, na 14 mnd verkering, waarvan ook nog 3 mnd verloofd (dat moest van mijn moeder, want dat hoorde zo) De 2e keer ben ik na 4,5 jaar verkering en zonder verloving getrouwd.
ik kwam bij mijn partner om weer eens na lange tijd bij te kletsen... nu 5,5 jaar later zit ik er nog steeds hahaha enige keren dat k niet thuis heb geslapen was omdat ik in het ziekenhuis moest overnachten ivm operatie of zwangerschap hahaha dus uuuh... heeeel snel dus... maar ontzettend blij met onze keuze
Met 8 maanden. Woonden beide nog thuis daarvoor, man ging toen op zichzelf wonen en ik ben meteen bij hem ingetrokken.
Ergens eind oktober/begin november hadden we ergens "officieel" verkering en in januari kregen we de sleutel van ons eerste huis. Sliepen eigenlijk voor die tijd ook bijna iedere avond bij elkaar.
Na 6 maanden, mijn vriend is Zweeds en verhuisde naar Nederland voor mij. We zagen elkaar die 6 maanden 1 weekend per maand. Maar het heen en weer vliegen werd te duur.
Na 8 maanden redelijk onverwacht... We kregen een kans op een super mooi, nieuw huis.. Het voelde goed, dus de kans met beide handen aangegrepen Inmiddels wonen we ruim3,5jr samen en zijn we 1jr getrouwd
Hokken deden we niet supersnel, wel huishoppen. Ene weekend mijn huis. Andere week zijn huis. Na 8 maanden hebben we een huis gekocht voor ons samen.
na euhm 4,5 jaar geloof ik... Hij woonde noorden van het land, ik zuiden....beide nog bij ouders in. Dus was eerst weekend relatie en toen het steeds serieuzer werd gekozen voor huur huis. Na 2 jaar samen wonen huis gekocht.