nog 1 ;) hoe snel woonde jullie samen?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wij hebben wel een tijd apart gewoond, maar in die tijd maar één keer apart geslapen, hihi. (behalve als we apart van elkaar op vakantie/kamp gaan) Maar pas na 2 jaar ofzo trok hij echt bij mij in, omdat mijn huisgenootje verhuisde en ik een nieuwe huisgenoot nodig had :)

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.831
    3.628
    113
    Na een jaar

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ben ik nou echt de enige hier die nog nooit heeft samengewoond voor ze ging trouwen :)

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Na een paar dagen zijn we eigenlijk niet meer zonder elkaar gaan slapen zeg maar haha, dag in dag uit. Heb zelf nog 1 nacht ergens anders geslapen in het begin en dat weet ik nog als de dag van gisteren.. helemaal niet leuk:( het was of ik bij zijn ouders of hij bij mij. Uiteindelijk na een paar maanden en flatje gekregen:) nooit meer zonder elkaar, moet er niet aan denken haha:)...

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Na ruim 17 maanden ben ik afgelopen maandag hier naartoe gekomen.. De afstand werd een te grote hindernis, anders had ik het pas gedaan als we een appartement voor onszelf hadden..

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wat grappig om te lezen, veel meiden zijn wel snel gaan samenwonen. Wij zijn pas na 6 of 7 jaar gaan samenwonen. Ik leerde mijn man kennen vlak voor ik begon met studeren in Zwolle (ik ging op kamers wonen). Mijn man studeerde ook en woonde in Utrecht bij zijn ouders. Ik heb mijn studie gewoon afgerond en zelfs nog twee jaar gewerkt in Zwolle, hij woonde met een vriend. Toen hij zelf een huis kreeg in Utrecht, heb ik mijn baan opgezegd en ben ik van mijn studentenkamertje bij hem gaan wonen.

Bij veel van mijn vriendinnen is het eigenlijk wel zo gegaan. Eerst ieder op zichzelf in studentenhuizen en studeren en pas ruim na de studie samenwonen. Maar ok, dat ligt er natuurlijk ook aan wanneer je elkaar ontmoet, hoe oud je dan bent etc.

7. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Vriend leren kennen tijdens mijn studie.
    Hij woonde al alleen in dezelfde stad.

Na ongeveer 1 jaar 9 maanden gaan samenwonen.
    Omdat ik mijn kamer kwijtraakte, toch 3 maand later afgestudeerd zou zijn en ik toch al bijna continu bij hem zat :).

Mijn ouders vonden het "vroeg", maar zagen mij tegelijk ook niet terug naar huis komen. En ze betaalden mijn kamer, dus zo kwaad waren ze er niet om ;).

Ons eigen huisje hebben we vorig jaar gekocht, na ruim 6 jaar samen zijn. Ons mini-appartementje (alé ja, officieel zijn huurappartementje) begon toch iets te klein te worden. En we verlangden naar iets van onszelf.

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Na 3 maanden ben ik bij hem ingetrokken.

9. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Na 6,5 jaar ( wij waren jong toen we wat kregen :))

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Na een halfjaar, wonen nu bijna een jaar samen. Ik woonde al op mezelf, dan gaat het al wat sneller.. Nog steeds super happy;)

11. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Na ongeveer een jaar.

12. Laaarrr

Laaarrr Actief lid

20 dec 2012
    196
    0
    16
    NULL
    Rotterdam
    vanaf dag 1. :)

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik was 19 en hij 24, we waren toen 4,5 jaar samen.
    Nu wonen we al 6 jaar samen.

14. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Wij bleven vanaf dag 1 eigenlijk al elke nacht bij elkaar slapen. Na 5 maanden zijn we officieel samen gaan wonen. Scheelde die dubbele huur en reiskosten. Ondertussen zijn we alweer bijna 6 jaar samen.

15. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Vanaf dag 1 :cool:

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wij waren binnen een paar weken al elke dag samen en na een halfjaar zijn we gaan samenwonen.

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Binnen 4 maanden.

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Officieel na 4 jaar, maar vl werkte overver (door de Weeks in de kost in een hotel) int weekend woonde hij dan zo'n beetje bij mijn ouderlijk huis.. Hij leverde alleen thuis de vuile was af, dus onofficieel na 1,5 dan..

19. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Wij woonde al heel snel samen.

Mark heb ik leren kennen via internet.
    Ik had al een poosje een TMF account, en uiteindelijk reageerde hij daarop. Daarna hebben we stiekem afgesproken en ik was eigenlijk meteen al verliefd.
    Helaas hebben we daarna heel lang niets meer afgesproken omdat mijn vader me altijd streng controleerde.
    In februari 2006 kregen we verkering. Met de kerstvakantie in 2006 ben ik 2 weken bij mijn vriend blijven logeren. De laatste dag was ik zo verdrietig en wilde niet meer naar huis. Ik mocht gelukkig blijven :)
    Wel woonde mijn vriend toen nog bij zijn ouders thuis. Maar omdat zijn ouders door de weeks nooit thuis zijn woonde we eigenlijk een soort van samen. Ik heb dus + - 5 jaar bij zijn ouders in huis gewoond en nu hebben we ons eigen stekkie alweer een jaar :)
    We gingen na + - 10 maanden al samen wonen, haha. Was voor beide wel erg wennen maar gelukkig helemaal goed gekomen. En we houden ontzettend veel van elkaar en ik ben nog steeds net zo verliefd op hem als vroeger :)

20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    We zijn na 2,5 jaar gaan samenwonen..Maar alleen omdat ik onverwachts zwanger raakte! Anders had hij nu nog bij papa en mama gezeten en ik in mijn studentenwoning:p

Deel Deze Pagina