nog 1 ;) hoe snel woonde jullie samen?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Na ruim een jaar samen.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wij zijn een jaar samen en hebben het nu heel voorzichtig over samenwonen. Hadden het veel eerder willen doen maar wilden niks overhaasten ivm mijn dochtertje.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is toevallig wij ook :D
    We kochten nogal een bouwval, dus verbouwen duurde even

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Euhm.... na 1 dag door omstandigheden ;) Nu 8,5 jaar verder, getrouwd, koophuis en prachtige zoon van 20 mnd.

5. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Toen we 10 maanden samen waren, tekenden we het huurcontract van ons huisje, 1 jaar samen toen we er echt gingen wonen. In juli zijn we 3 jaar samen en hebben nu een knap meisje van 7 weken :)

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ehhmm we woonde binnen een maand samen en hadden in 3 maanden tijd al een huis gekocht :$ hihi

7. Na 9 maanden zijn we gaan samenwonen... Nog 8 maanden later getrouwd, 3 maanden daarna huis gekocht en nog eens 2 maanden later zwanger :)

8. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Na 7 jaar!

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Na een jaar gingen we samen wonen

10. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    6 dagen noodgedwongen we waren bang dat het te snel ging allenmaal maar heb nog nooit zo'n goede keuze gemaakt we zijn nou 3 en een half jaar verder onze kleine meid is intussen geboren en we zijn alweer 3 jaar verloofd in augustus trouwen we.

11. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    kennen elkaar iets meer dan 5 jaar. in jan 2010 huis gekocht en samen gaan wonen, in 2011 getrouwd.

12. sjak

sjak Niet meer actief

Hmmm, eigenlijk binnen een week! Maar we waren 'zo goed als buren', hij op de ene hoek ik op de andere... Officieel is mijn kledingkast na drie maanden verhuist :)
    Nog drie maanden later samen naar een grote eensgezinswoning gegaan. Nu vijf jaar later in een (heeeeel mooi!) koophuis met ons dochtertje! Heel tevreden en gelukkig!:)

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    binnen 2 weken trok manlief bij mij in.:D

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Na 1 jaar samenwonen

Maar hij was al elke vrije dag bij mij ( ik woonde al alleen) en hij werkte bij de Marine en was daar intern door de week. Daar zat nog een reis van een paar maanden tussendoor

15. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Na een maand zijn we gaan samenwonen, na vier jaar zijn we getrouwd en na vijf jaar krijgen we ons eerste kindje:)

16. knap

knap Niet meer actief

Binnen een maand. Binnen vier maanden zwanger 12 maanden later precies onze zoon geboren en 13 maanden later getrouwd. Idd drie weken na de geboorten van de oudste.

Binnen 13 maanden dus heel het leven op zijn kop.

Samen wonen had ik willen uit stellen achter af net zo als een kindje krijgen had mijn partner achter af beter willen leren kennen en ik denk hij ook.

Er zijn redenen geweest waarom het zo snel ging. Niet de zwangerschap. Maar hij had geen verblijfsvergunning en dat is nog een hele toestand geweest.

Achter af zeg ik dus het is te snel gegaan allemaal.

Wel geen spijt van de beslissingen maar wel het tempo uiteindelijk.

Zal dan het dan ook niet snel iemand aan raden gelijk te gaan samen wonen kind krijgen en je vast leggen in een relatie.
    Vind het gewoon achter af beter als je eerst dus elkaar beter leert kennen.

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 6 maanden en dat terwijl ik altijd tegen anderen riep dat ze noooooit zo snel moesten gaan samenwonen:D

18. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Amper 2 weken...

Ik was 20, enigskind en het zat er echt niet aan te komen zeg maar. Begrijp nu eigenlijk pas waarom mijn ouders zo intens verdrietig zijn geweest, en waarom ze zich zoveel zorgen hebben gemaakt in het begin.

Als ik het nog een keer moest doen, had ik mijn tijd genomen en had ik (veel) langer gewacht.

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Na 3 maand gaan samenwonen.. na een half jaar zijn woning te koop gezet.. om uiteindelijk na 1 jaar samen in ons nieuwe koophuis te gaan wonen.. waar het jaar daarop onze dochter is geboren.

Als ik nu nadenk.. wat veel er in deze 3 jaar is veranderd. Tuurlijk, het is heel snel gegaan.. en veel mensen vonden het allemaal te snel gaan en maakten daar ook geen geheim van. Maar voor ons voelde en voelt het nog steeds goed!

20. Eriva

Eriva Niet meer actief

Na 5 maanden samenwonen. Toen we 15 maanden samen waren een huis gekocht, na 16 maanden getrouwd :). Nu bijna 4 jaar samen en ontzettend gelukkig met onze dochter!

Deel Deze Pagina