Wij zijn een jaar samen en hebben het nu heel voorzichtig over samenwonen. Hadden het veel eerder willen doen maar wilden niks overhaasten ivm mijn dochtertje.
Euhm.... na 1 dag door omstandigheden Nu 8,5 jaar verder, getrouwd, koophuis en prachtige zoon van 20 mnd.
Toen we 10 maanden samen waren, tekenden we het huurcontract van ons huisje, 1 jaar samen toen we er echt gingen wonen. In juli zijn we 3 jaar samen en hebben nu een knap meisje van 7 weken
Na 9 maanden zijn we gaan samenwonen... Nog 8 maanden later getrouwd, 3 maanden daarna huis gekocht en nog eens 2 maanden later zwanger
6 dagen noodgedwongen we waren bang dat het te snel ging allenmaal maar heb nog nooit zo'n goede keuze gemaakt we zijn nou 3 en een half jaar verder onze kleine meid is intussen geboren en we zijn alweer 3 jaar verloofd in augustus trouwen we.
Hmmm, eigenlijk binnen een week! Maar we waren 'zo goed als buren', hij op de ene hoek ik op de andere... Officieel is mijn kledingkast na drie maanden verhuist Nog drie maanden later samen naar een grote eensgezinswoning gegaan. Nu vijf jaar later in een (heeeeel mooi!) koophuis met ons dochtertje! Heel tevreden en gelukkig!
Na 1 jaar samenwonen Maar hij was al elke vrije dag bij mij ( ik woonde al alleen) en hij werkte bij de Marine en was daar intern door de week. Daar zat nog een reis van een paar maanden tussendoor
Na een maand zijn we gaan samenwonen, na vier jaar zijn we getrouwd en na vijf jaar krijgen we ons eerste kindje
Binnen een maand. Binnen vier maanden zwanger 12 maanden later precies onze zoon geboren en 13 maanden later getrouwd. Idd drie weken na de geboorten van de oudste. Binnen 13 maanden dus heel het leven op zijn kop. Samen wonen had ik willen uit stellen achter af net zo als een kindje krijgen had mijn partner achter af beter willen leren kennen en ik denk hij ook. Er zijn redenen geweest waarom het zo snel ging. Niet de zwangerschap. Maar hij had geen verblijfsvergunning en dat is nog een hele toestand geweest. Achter af zeg ik dus het is te snel gegaan allemaal. Wel geen spijt van de beslissingen maar wel het tempo uiteindelijk. Zal dan het dan ook niet snel iemand aan raden gelijk te gaan samen wonen kind krijgen en je vast leggen in een relatie. Vind het gewoon achter af beter als je eerst dus elkaar beter leert kennen.
Na 6 maanden en dat terwijl ik altijd tegen anderen riep dat ze noooooit zo snel moesten gaan samenwonen
Amper 2 weken... Ik was 20, enigskind en het zat er echt niet aan te komen zeg maar. Begrijp nu eigenlijk pas waarom mijn ouders zo intens verdrietig zijn geweest, en waarom ze zich zoveel zorgen hebben gemaakt in het begin. Als ik het nog een keer moest doen, had ik mijn tijd genomen en had ik (veel) langer gewacht.
Na 3 maand gaan samenwonen.. na een half jaar zijn woning te koop gezet.. om uiteindelijk na 1 jaar samen in ons nieuwe koophuis te gaan wonen.. waar het jaar daarop onze dochter is geboren. Als ik nu nadenk.. wat veel er in deze 3 jaar is veranderd. Tuurlijk, het is heel snel gegaan.. en veel mensen vonden het allemaal te snel gaan en maakten daar ook geen geheim van. Maar voor ons voelde en voelt het nog steeds goed!
Na 5 maanden samenwonen. Toen we 15 maanden samen waren een huis gekocht, na 16 maanden getrouwd . Nu bijna 4 jaar samen en ontzettend gelukkig met onze dochter!