mei 2006 kregen we wat en oktober 2006 woonde hij officieel bij mij in. On officieel sliep hij vanaf augustus minstens 3 a 4 x per week bij me, kreeg nl. mijn iegen huisje in juli
Wij zijn niet gaan samenwonen, maar gelijk getrouwd, maar dat was na anderhalf jaar. Vonden veel mensen in onze omgeving snel, terwijl ze dat niet vonden van mensen die na een jaar gingen samenwonen, dus dat vond ik dan wel weer bijzonder.... Op die feestdag na, is samenwonen toch niet anders dan trouwen, in de praktijk van alledag?
Uhm 1 keer blijven slapen en nooit meer weg gegaan haha. Oja hij heeft nog 2 keer thuis geslapen en dat beviel hem niks
4 jaar! Leerde hem kennen toen ik 15 was, toen ik 18 was kochten we een appartement, en oen ik net 19 was was de verbouwing klaar en gingen we echt samenwonen!
Na 1 jaar en 11 maanden was ons nieuwbouw appartement verbouwd vanaf casco door mijn man. Hier zijn we vanaf 1,5 jaar mee begonnen
mijn ex en ik gingen na 1 maand samen wonen we hebben het bijna 9 jaar samen leuk gehad ben blij we gewoon normaal met elkaar om gaan zal nooit meer zo snel gaan samen wonen
Na 2 jaar verkering trok ik bij zijn ouders en hem in Ik was toen 17 hij 19. Toen ik 19 en hij 21 was kregen we ons eerste huisje
mijn lief bracht me thuis na onze eerste ontmoeting en is nooit meer weg gegaan. Wij woonden samen vanaf de dag van ontmoeten dus.
na 2 maanden. vriendlief had ongeluk gehad bij mij en kon niet lopen dus bij mij gebleven en het duurde 2 maanden voor hij hersteld was dus toen maar gelijk voorgoed gebleven
Precies op de dag dat we 'officieel' 2 jaar samen waren zijn we in het appartement gaan wonen. Maar we waren al een tijdje op zoek en daarvoor woonde hij bijna 2 maanden bij mij en mijn ouders in.