nog 1 ;) hoe snel woonde jullie samen?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Op de dag dat we precies 1 jaar een relatie hadden hebben we onze handtekeningen gezet onder het koopcontract, na wat klussen woonden we 1,5 maand later echt samen in ons eigen huisje.

2. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Na 1 jaar. We zaten zo vaak bij elkaar...Leefden bijna niet meer afzonderlijk... Vonden we nogal zonde van de huur. Dus toen ben ik bij hem ingetrokken.

3. Na een week of 6 ;) We waren met koninginnenacht samen weggeweest, op koninginnedag met Damiën naar de kermis geweest en 's avonds sliep hij nog bij mij thuis.. Op 1 mei vertrok hij 's morgens naar z'n werk en heb ik me de hele ochtend kl/ote gevoeld omdat ik die nacht niet bij 'm zou slapen.. Hij dacht er hetzelfde over, dus heb ik de trein gepakt en hij heeft ons na z'n werk van het station gehaald. En tja, toen zijn we dus nooit meer vertrokken :) Damiën is hem na een paar maanden 'papa' gaan noemen en ik ben nog altijd dolblij met die lieve man van mij..

Onze huur heb ik trouwens pas in september opgezegd, voor het geval dat het toch mis zou gaan.

4. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Lekker snel Shaddixxx, mooi verhaal :D

Na anderhalf jaar ben ik bij hem gaan wonen. :)

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik was 15 en hij was 18 jaar toen we verkering kregen. Ik was 20 toen we samen gingen wonen. Dus na 5 jaar.

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Snel!! Na 5 weken of zo. Wel nog mijn woning even aangehouden maar daarna officieel ! Het werkt hier :D

7. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heeeeel snel, na een week of 2... Wel heb ik nog mijn eigen huis aangehouden, kwam daar wel dagelijks voor de katten, maar die nam ik toen al heel snel mee naar zijn huis :) Toen we een half jaar samen waren heb ik de huur opgezegd.

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Na 2,5 jaar,
    ik was 16 en hij 23 toen we iets met elkaar kregen en was nog druk met mijn opleiding en hij woonde ver weg
    toen ik 18,5 was en mijn opleiding klaar was ben ik meteen naar hem toe verhuisd en wonen we inmiddels 5,5 jaar samen

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Na 7 maanden samen bij mijn moeder thuis. We waren 3 jaar samen dat we een huis kochten. Ik was 16 dat we elkaar leerde kennen.

10. Amare

Amare Niet meer actief

Wij woonden na 1 jaar samen

11. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Na 3 maanden al... Ik had net een huisje gekocht en wilde erin gaan wonen en toen kwam hij eigenlijk direct erbij :) Heel erg gezellig

Enige nadeel was dat het een klein huisje was, omdat ik verwachtte dat ik er alleen zou wonen, dus na bijna 4 jaar een nieuw (groter) appartement gekocht!

12. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Officieel: na 9 maanden, onofficieel vanaf dag 1..

13. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hahaha, hier nog zo'n snelle!! :p

Mijn vriend en ik kregen in september verkering, en eigenlijk was ik bijna 24/7 bij hem vanaf die tijd. We woonden ook heel dicht bij elkaar, en hij was druk aan het klussen in zijn huisje, dus ik kon mooi gelijk mee helpen!! ;)

Officieel pas 5 maanden later, omdat toen de keuken kwam, en ik daar ook kon gaan koken, nog eens 3 maanden later heb ik me over laten schrijven op zijn adres. :)

Liefs,

14. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Na 4 jaar pas! Maar we waren dan ook 16 en 19 toen we verkering kregen en woonden allebei nog thuis. We waren al wel een klein jaar samen op reis geweest, dus dat is ook al 24 uur per dag samen zijn. Meer nog dan als je gewoon werkt/studeert.
    Na 3 jaar samenwonen zijn we getrouwd, en nu zijn we al bijna 9 jaar getrouwd :D.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    na 2weken zeiden we beide dat het als lat-relatie niet verder kan gaan. stonden we beide niet achter en dus kwam hij met het voorstel om te gaan samenwonen. ik had mn eigen huisje en hij woonde nog bij zn ma. dus na 4weken, op 2e kerstdag zijn we gaan samen wonen. niet officieel nog. wilden beide eerst weten hoe het zou gaan. en toen ging t allemaal heel snel. werd zwanger(geplanned) trouwen en toen onze zoon was geboren (toen 1.5jaar samen) zijn we officieel gaan samen wonen op papier

16. 2jees

2jees Niet meer actief

niet, verkering-getrouwd

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Echt echt samenwonen na 2.5 jaar. Toen hebben wij ons huis gekocht.
    Daarvoor zat ik al een jaartje bij hem in in zijn studentenkamer. Ik was gevallen en had mijn knie uit de kom, ik kon werkelijk helemaal niets meer.

18. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

heel snel, na 2 maanden.

19. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Officieel na 5 maanden, maar onofficieel al na een maand :D

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier officieel na 1.5 jaar omdat hij toen zijn woning verkocht en wij trouwden.. maar na dag 1 is hij eigenlijk niet meer vertrokken

Deel Deze Pagina