Nog 1 keer advies nodig, aangenomen bij 2 werkgevers

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaZE, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cabb

Cabb Niet meer actief

Of je stelt voor dat je man altijd vroeg begint. Hoeft ze helemaal niet naar bso. Alleen Vso als jij vroeg begint.

2. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ik heb hier alleen een meisje rondlopen die wel heel graag naar de bso wil. Ze vraagt de laatste tijd geregeld of ik al werk heb. "Want de héle klas gaat naar de bso behalve ik!" Hahaha:D

Maar goed, net mijn werkgever gebeld, en ik snap werkelijk niet waarom ik zo erom heen zit te draaien. Ze gaat gewoon overleggen of ik altijd om 0930 kan beginnen en ze nam het heel begripvol en positief op!

3. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Begreep pas uit jouw latere reacties dat het maar om 2 dagen gaat, dan zou ik ook voor de baan gaan.

Fijn dat ze zo reageerde en hopelijk kom je er samen uit!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoop voor je dat het geen probleem is! Zo fijn om een flexibele werkgever te hebben. Ik heb ook ideale tijden, zo fijn!

5. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ja daarom ben ik ook zo enthousiast over het bedrijf. De leidinggevenden zijn ontzettend leuk en aardig en denken heel erg mee, zoals in dit geval dus:)

6. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Fijn dat je werkgever het zo positief op nam!

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou VSO doen, maar goed, daar vraag je niet om :)
    Gewoon zeggen zou ik zeggen. Zeggen dat je het met je man besproken hebt en dat hij het aan zijn werk gevraagd heeft en dat hij niet kan. Als ze dan nog neen zeggen, voor de andere job gaan. Jammer dan.

edit: nu lees ik pas dat het al opgelost is. Fijn zo!

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    denk dat VSO prima is.. worden ze echt niet slechter van hoor..

9. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Dit!!

Ik doe mijn kinderen (nog steeds niet) graag naar de VSO/BSO of tussenschoolse opvang…..echter vinden zij het fantastisch!

Deel Deze Pagina