Of je stelt voor dat je man altijd vroeg begint. Hoeft ze helemaal niet naar bso. Alleen Vso als jij vroeg begint.
Ik heb hier alleen een meisje rondlopen die wel heel graag naar de bso wil. Ze vraagt de laatste tijd geregeld of ik al werk heb. "Want de héle klas gaat naar de bso behalve ik!" Hahaha Maar goed, net mijn werkgever gebeld, en ik snap werkelijk niet waarom ik zo erom heen zit te draaien. Ze gaat gewoon overleggen of ik altijd om 0930 kan beginnen en ze nam het heel begripvol en positief op!
Begreep pas uit jouw latere reacties dat het maar om 2 dagen gaat, dan zou ik ook voor de baan gaan. Fijn dat ze zo reageerde en hopelijk kom je er samen uit!
Hoop voor je dat het geen probleem is! Zo fijn om een flexibele werkgever te hebben. Ik heb ook ideale tijden, zo fijn!
Ja daarom ben ik ook zo enthousiast over het bedrijf. De leidinggevenden zijn ontzettend leuk en aardig en denken heel erg mee, zoals in dit geval dus
Ik zou VSO doen, maar goed, daar vraag je niet om Gewoon zeggen zou ik zeggen. Zeggen dat je het met je man besproken hebt en dat hij het aan zijn werk gevraagd heeft en dat hij niet kan. Als ze dan nog neen zeggen, voor de andere job gaan. Jammer dan. edit: nu lees ik pas dat het al opgelost is. Fijn zo!
Dit!! Ik doe mijn kinderen (nog steeds niet) graag naar de VSO/BSO of tussenschoolse opvang ..echter vinden zij het fantastisch!