Hoi allemaal, ik vind het zo lastig, daarom vraag ik even jullie mening. De eerste naam van onze dochter staat vast, Mila. Omdat dit zo'n populaire naam is denken we erover om een tweede naam te geven, Sienna (uitspraak Siejenna). Wat vinden jullie hiervan?
Ik zou het persoonlijk niet doen omdat de initialen dan MS worden. En dat staat me tegen. De naam opzich vind ik wel mooi!
Ik vind het niet mooi. 2 Namen eindigend op A vind ik niet fijn klinken, en bovendien vind ik Sienna een jongensnaam.
Ik vind de namen beide erg mooi en de combinatie ook prima. Neem aan dat de roepnaam gewoon Mila wordt en je er geen dubbele naam van maakt. Onze dochter heeft 4 namen waarbij alle namen op de -a eindigen. Maar haar doopnamen gebruik je alleen bij officiele gelegenheden en de namen aanpassen was voor ons geen optie (vernoemd naar oma's en overgrootmoeders)
Mila Vienna vind ik mooier. Maar het kan wel hoor, het is niet storend. Al klinkt de combi Mila Sienna wel erg jongensachtig inderdaad
Ik vind de combinatie erg mooi. Wel jammer alleen dat initialen MS worden. Wij hebben 2 mensen in onze omgeving die deze ziekte hebben dus ik zou er zelf niet heel snel voor kiezen. Maar zou het ook niet raar vinden als andere mensen dit wel doen.
Ik vind het erg mooi zo samen! Ik vind Sienna trouwens echt een meisjesnaam, zie echt geen jongetje/man voor me bij deze naam
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga nog eens goed nadenken. Sienna een jongensnaam zie ik ook niet helemaal...
De namen zijn niet mijn smaak, maar het kan prima samen. Ik vind Sienna echt een meidennaam hoor. Senna voor jongens.
Ik vind Sienna ook echt een meisjesnaam hoor. Past wel bij Mila en het klinkt ook best lekker, maar ik vind het niet zo mooi. Ik vind Sienna wat zeurderig klinken en ik vind het vooral een Italiaanse stad, al schrijf je dat als Siena. Ook m'n dochter de initialen M.S. of M.E., wat ook een ernstige ziekten zijn, meegeven zou ik niet doen.. Hier wat andere ideetjes. Mila Aimee Mila Alana Mila Alisa, Mila Alissa Mila Anissa Mila Aurora Mila Carice Mila Celeste Mila Celine, Mila Celina Mila Charlize Mila Daniek / Mila Danique Mila Dominique Mila Fabienne Mila Felize Mila Florine Mila Ilana Mila Imani Mila Inara, Mila Inaya Mila Ines / Mila Inez Mila Isolde Mila Jasmine Mila Joanna Mila Joëlle, Mila Joëlla Mila Juliëtte / Mila Juliette Mila Kyara / Mila Kiara Mila Larissa Mila Leanne, Mila Lianne Mila Leona Mila Lorena Mila Louise, Mila Louisa Mila Marina Mila Méline Mila Melisa, Mila Melissa, Mila Melisse Mila Noé Mila Philine Mila Philou Mila Robine Mila Romée / Mila Romee Mila Rosanne Mila Vanessa Mila Viënne, Mila Vienna / Mila Viënna Mila Vivian Mila Yaël
Mile Sienna vind ik erg mooi! Ik heb bij Sienna totaal geen jongens idee, Sienna voor een jongen zou ik heel vreemd vinden...
En vbw de initialen, tja jammer hoor. Ik zou de namen alleen aanpassen als het heel gek was. Natuurlijk is het een verschrikkelijke ziekte, maar het staat los van de naam van je dochter denk ik