Ik vind beide namen wel oké, Norah een lieve klank maar tegelijkertijd wat hard, Isabel wat tuttiger, maar ook lief en een vrolijke klank. Aangezien je al een dochter hebt wiens naam met een N begint zou ik eerder voor Isabel gaan. Het woord 'bel' (tuttebel, snottebel) vind ik dan weer minder mooi, dus Isalin of Iselin zou ik nog mooier vinden Maar als het een van deze twee moet zijn dan kies ik nu voor Isabel.
Onze dochter die in juni wordt geboren, krijgt waarschijnlijk ook de naam Isabel. Twijfelen nog tussen Sophia, Eva en Isabel....Dus Isabel krijgt mijn stem
Haha grappig. Eva is de nummer 1 van m'n man, maar heb een collega die zo heet en een nichtje. Daarom is die naam afgevallen! Denk dat er straks 2 Isabelletjes worden geboren in juni !
Ik zou voor Isa(bel) gaan. Norah is wel een beetje een modenaam op dit moment en ik heb er de associatie van Norit bij. Iselin doet me gelijk aan ezelin denken, vind ik niks haha
Bedankt meiden. Mijn voorkeur was ook lichtelijk Isabel, maar nu twijfelen we weer of het Isabel wordt of Isabelle. Haha!
Isabel, leuke naam ! ik denk dat Isabelle toch wel afgekort gaat worden naar Isabel. Linkt ook nog wat vlotter vind ik dan LE erachter. dan wordt het wel erg tuttig, naar mijn idee. Succes !