Mijn zoon is 11 weken oud en ook bij hem gaat het geven van bv erg goed. Alleen drinkt hij al een week onrustig. Vandaag is tot nu toe de moeilijkste dag. Wanneer ik hem wil aanleggen begint hij erg te huilen! Hij slaat om zich heen en overstrekt zich. Ik denk aan de volgende de dingen: -krampjes...Tijdens drinken veel windjes laten en heeft laatste dagen mega volle poepluiers. Soms tot zijn nek! - of spruw? Ik had dagen geleden een beetje last van rode tepels en branderig gevoel...nu weer weg. - of tandjes? Hij heeft twee witte bultjes onderkaak. Hele tijd handen in zijn mond en kwijlen etc.. Verder slaap hij goed en is hij wanneer hij niet hoeft te drinken een vrolijk ventje! Groeit als kool! Wie heeft enig idee? Ik ga morgen misschien even langs de huisarts.
Hoe is je tsr? Misschien die eerst even opwekken en uit laten spuiten. Heb je wat anders gegeten? Misschien een sprongete Je kan beter even een lactatiekundige raadplegen als dit zo blijft, de huisartss kan je wat voor eventuele spruw voorschrijven.
Het is niet de tsr aangezien ik bij een te volle borst afkolf. Ik denk zelf aan spruw of tandjes. Vanavond kwijlde hij veel en was hij driftig zijn vuistjes in zijn mond aan het proppen. Ook had hij 3 volle spuitluiers. Veel last van windjes tijdens drinken en gaat hij vaak onwijs persen dus poepen tijdens drinken. Er is van alles bezig bij hem. Ik zie ook 2 kleine bultjes in onderkaak, plek snijtanden. Hij is 11 weken dus wel vroeg...zijn broer was 17 weken bij eerste tandjes...dus ook best snel. waar hij ook last van heeft...droge rode huid...Vooral in gezicht, op zijn borst, ellebogen, knieholtes. .ben bang dat t eczeem is. Ik smeer hem al in met een goede crème van de apotheek. Ik dronk sojamrlk. ..stop ik vanaf morgen maar eens mee...pff best lastig allemaal, want een baby kan niet even zeggen wat er is. Morgen ga ik inderdaad even langs de huisarts.
Ondanks dat je een volle borst afkolft, kan de tsr nog pittig zijn hoor. Althans, dat heb ik bij mezelf gemerkt. Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt, succes!
Vermoed spruw...heb nu medicijnen. Ben benieuwd. . Hij had vorige nacht 11 uur geslapen en toen hij wakker werd nog een witte waas achterop ze tong.