Wij hebben al 2 dochters, Lisa en Nikki, en verwacht nu de derde! Wie weet er nog een leuke, lieve en vooral stoere meisjesnaam die goed bij de andere 2 past? We denken zelf nog na over Fenne of Fenna, vinden we allebei heel leuk, maar onze achternaam is Fens.... Is het dan ook nog leuk??!
leuke namen, maar idd fenna of fenne fens moet je ff goed over nadenken... (soort beertje van beers idee) stoere namen verder: liv liz /lizze puck noucky britt saar tess manouk Bo Evi Floor Gaya
In combi met jullie achternaam zou ik het niet doen.... Lisa, Nikki & Maud Lisa, Nikki & Ilvy Lisa, Nikki & Dewi
Fenna of Fenne zou ik dan inderdaad niet doen... Lisa, Nikki & Jenna Lisa, Nikki & Nina Lisa, Nikki & Mila Lisa, Nikki & Tara Lisa, Nikki & Romy Lisa, Nikki & Iris Lisa, Nikki & Tessa Lisa, Nikki & Demi Lisa, Nikki & Sascha Lisa, Nikki & Amber Lisa, Nikki & Esmee Lisa, Nikki & Ilse Lisa, Nikki & Danique Lisa, Nikki & Anniek Lisa, Nikki & Milou Lisa, Nikki & Elles
Jee, dat is snel, zoveel namen! Er zitten zeker een paar mooie tussen, Anniek en Manouk springen er op dit moment wel tussenuit. Zal het is voorleggen aan manlief vanavond. Vind zelf Anouk ook leuk, maar hij denkt dan meteen aan de zangeres.... Sanne is ook leuk, maar zit helaas al in de familie!
Anouk vind ik er ook heel mooi bij passen! Lisa, Nikki en Dana Lisa, Nikki en Eline Lisa, Nikki en Nina Lisa, Nikki en Roos Lisa, Nikki en Inge Lisa, Nikki en Marij Lisa, Nikki en Noa Lisa, Nikki en Bo Lisa, Nikki en Anne Lisa, Nikki en Emma Lisa, Nikki en Amy Lisa, Nikki en Meike
Evi Vera Eva Anne Yara Fay Myra Dana / Dina Robin Julie Sanouck Zinzey Linsey Ilse Iza Romy kayla Kaylee
Ik vind namen als Sam, Bo, Tessa echt heel stoer. Namen als Anouk, Maud, Eva vind ik gewoon klassiek mooi.
Mijn man kwam ook met de naam Sam. Ik dacht eigenlijk dat het vooral een jongensnaam was, maar ik zie dat jullie die ook nogal eens noemen! Zal er toch nog eens over denken! Ondertussen hoop ik eigenlijk ook dat hij Anouk nog mooi gaat vinden..... Het blijft echt erg moeilijk!!!
- Lisa, Nikki en Isis - Lisa, Nikki en Jenna - Lisa, Nikki en Britt - Lisa, Nikki en Ava - Lisa, Nikki en Ella - Lisa, Nikki en Sara - Lisa, Nikki en Mara / Mare / Maura - Lisa, Nikki en Dewi / Demi - Lisa, Nikki en Gaby - Lisa, Nikki en Hanna - Lisa, Nikki en Imre - Lisa, Nikki en Roxy - Lisa, Nikki en Tara
Hoi allemaal, We zijn toch ook nog steeds aan het denken over Fenne. Mijn man is daar al over uit, die vind Fenne Fens helemaal geweldig, ik vind het nu heel leuk maar ben ook bang dat ik daar later spijt van ga krijgen. Zijn er toevallig ook mensen die dat wel een leuke combi vinden??? Groetjes, en bedankt voor alle reacties!