Zoals de meeste hier opzoek naar een naam.. Wij krijgen een jongentje en vinden het erg moeilijk. Onze dochter heet N.ynke en we willen weer graag een jongensnaam met een y, x, z of een c er ergens in of beginnend met. Maar ook een beetje een naam die stoer is. Ik vind Boyd, Riley, Joey leuk. Maar mijn man dus niet zo.... En we vinden het ook moeilijk om van die y af te stappen, maar dat mag dus wel! Suggesties? Kom maar door.....!
Zayn Zion Davey Flynn Floyd Lloyd Jax Dex* Dax* Nicky Ricky Rico* Ricardo* Myron* (mie-RON) Jackson Rocky Sylvester Sylvan* Xem Xam Alexander* Xander* Maxim Maximus* Mylo (maj-loo) Quin / Quinn* Chris* Cas* Casper* / Caspar Joachim Jochem* Persoonlijk vind ik alleen de namen met een * bijpassend omdat ik de rest veel te engels vind klinken naast het nederlands klinkende Nynke.
Xavi Troy Trey Bradley Kyle Floyd Ziggy Royce Bryce Cruz Nox Colin Carter Craine Nikay Dex Chaz Diaz Zack Tyler Lyle Bronx Jinx Jax Daryl Chase Colt Cash Yael Rhys Wyatt
Julyan Aylan Benyamin Bowy Boyke Bryan Byron Caylan Caylen Cayden Cody Jaimy Flynn Feye Fayden Eyse Kylian Leroy Lyam Mitch Mikay Sytze Sytse Syan Steyn Rhys Thoby Thygo Tyas Tygo Yannick Yari
Ons lijstje Wij hebben bij onze meiden beide een Y erin dus dat hebben we nu ook gedaan. Het is soms zo moeilijk om iets te zoeken wat passend is bij de andere namen. Ayven- Ayvin Bodhi Rhys Lloyd Revan- Revin Lenn Boyd Kaylen Boaz Daley Raff- Riff- Riv
Heel erg bedankt! Hebben er weer een paar kunnen toevoegen aan ons lijstje. Nog niet echt een favoriet helaas. En ook nog het samen eens worden!
Jax Tygo Chiem Clim Remy Sybren Steyn Ryan Livay Vince een heel afwijkende naam die bij mij opkwam is Fedde of Jurre
Jack, Axel en Maxim zijn de eerste namen waar ik aan denk Verder: Ace, Alec, Alex, Boyd, Dylan, Camel, Cas, Casper, Collin, Connor, Cooper, Jace, Kyler, Luca, Lux, Marnix, Quin, Quinn, Quint, Quinten, Renze, Scott, Sylvan, Tycho, Victor, Xavi, Xavier, Yanick, Youri, Yves, Zeger, Zeno, Zias
Jacky, Jackx, Jayson, Jadyden, Dex, Flynn en Boyd hebben we toegevoegd. We merken voornamelijk dat we naar namen beginnend met een J neigen.... Wat vinden jullie van J.essy? Uitgesproken op zijn nederlands met een J en geen DJ... Of is dat meer een meisjesnaam?
Ik ken een een vrouw die Jessie heet, dus ik heb er een vrouwenassociatie mee. Overigens zou ik wel kunnen wennen aan Jessy voor een jongen. Wellicht dat Jesse ook nog een optie is? Dat vind ik persoonlijk beter klinken bij de Nederlandse naam van je dochtertje.