Precies, als het voor 1 van jullie iets toevoegd (om een reden of gewoon omdat je het mooi vind) en het maakt de ander niet veel uit, dan gewoon doen. Inderdaad is het dan bij jullie qua post enzo wel makkelijk. Daarnaast misstaat Sophie helemaal niet bij Jenthe. Ik vind Sophie een lieve en zachte naam, dus daar zul je niet verkeerd aan doen. (Ben ondertussen wel nieuwsgierig geworden naar de eventuele jongensnaam, wij waren er voor een tweede meisje heel snel uit, maar hebben juist lang gedubt over de jongensnaam. Ik vind jongensnamen sowieso behoorlijk moeilijk...Meisje zou Malon hebben geheten)
Malon, ook een mooie en leuke naam zeg! Jongensnaam houd ik nog even voor mezelf, maar we hadden nog een paar namen over van de vorige keer. En daarom was de keus minder moeilijk. Maar ik moet zeggen dat we de vorige keer ook niet zo getwijfeld hebben (nou ja, ik dan). We zijn er nu wel uit dat we voor Jenthe gaan. Maar ik twijfel nog steeds wel een beetje eerlijk gezegd. Waarom weet ik niet. Ben zo bang dat we op de naam uitgekeken raken ofzo... Omdat ik de naam ook niet ken als 'naam' (ondanks dat de naam dus heel populair blijkt te zijn), vind ik het extra moeilijk. Net of het raar is ofzo. Maar goed, ik kan me na de bevalling nog altijd bedenken
Bedankt voor je reactie. Ik twijfel het meest tussen Esmee en Jenthe op dit moment. Vind Esmee ook een erg lieve en leuke naam. Misschien beslis ik pas na de bevalling, want vind het heel moeilijk en geloof niet dat ik er voor die tijd echt uit kom! Neig nu het meest naar Jenthe maar stiekem maakt Esmee ook nog een kleine kans
In de nacht van zaterdag op zondag ben ik bevallen van een gezonde dochter: Jenthe Sophie! Bedankt allemaal voor jullie reacties en meningen! Dit onderwerp mag gesloten worden.