Nog 1 maand, 19 december uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ach, er is al een 4 nov topic hiervan maar daar is inmiddels iedereen bevallen! ;)

Pfff, nog een maandje, kan ook 2 weken zijn! Hopelijk geen 6 weken... ben best wel heel erg moe nu.

Vannacht ook weer geen oog dicht gedaan doordat ik veel pijn heb aan op mijn heupen met liggen...ik kan wel janken! Zo moe zijn en niet kunnen liggen... maar ja, het zal er allemaal wel bij horen.

Wie nog meer ongeveer een maandje?

Liefs Guusje

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Yup, ikke.. ik hoop trouwens minder hoor. Van mij mogen ze komen met 37 weken!

Hier ook heel veel last van mn bekken (instabiliteit) en kan er s nachts ook moeilijk van slapen, is het dat niet, is het wel rusteloze benen of ieder half uur ^^ moeten plassen.. zal er allemaal wel bijhoren vrees ik.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vannacht bijv pas om half 3 kunnen slapen en half 7 wakker door mn man (ik slaap al weken beneden ivm alle kwalen). Duik er zo weer even in. Zoonlief is naar het KDV.

4. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook nog iets meer dan een maandje pppfff die weken kunnen me niet snel genoeg gaan! Als de kleine iets eerder vanaf 37 weken komt vind ik ook prima. Ik ben 24 december uitgerekend.

Slapen wordt inderdaad een steeds groter probleem, maar probeer nog maar even vol te houden. Is het niet slapenloosheid, dan is het de kleine die me beurs trapt, harde buiken of plassen.

Ik ben ook zo nieuwsgierig naar de kleine, kan echt niet wachten!

liefs Megan

5. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook nog iets meer dan een maand. Heb het helemaal gehad, de 2e is echt een stuk zwaarder dan de 1e. Ik heb ook last van mijn heup en alles wat daaronder zit, vooral draaien in bed is geen pretje. Voel me dan ook net een aangespoelde walvis. Ach ja, het is voor een goed doel:)

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    echt...die laatste loodjes wegen echt het zwaarst he! Ik hoop eigenlijk dat onze meid er over 2 weekjes klaar voor is dan ben ik alweer bijna 38 weken zwanger..zo niet dan wacht ik uiteraard veel liever maar als ik zou mogen kiezen...helaas werkt het niet zo he...

We moeten elkaar maar door de laatste loodjes heen helpen! Verhalen van elkaar horen vind ik ook altijd wel fijn hoor, dan weet ik tenminste dat ik niet de enige ben....

7. MissSnoopy

11 mei 2009
    45
    0
    6
    België
    Hier uitgerekend voor 18 december! Ben ook al aan het aftellen...
    Rugpijn, slecht slapen, misselijk (nog steeds!), blehh genoeg geweest ;) Ik kom hier lekker meeklagen, kan deugd doen he!

Nog ff volhouden en we hebben onze schatjes in onze armen...

8. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ik ben ook 19 dec. precies uitgerekend, heb een dreumes van 14 maanden rondlopen :) Ben heeeeeeeeeeeel erg moeeeee, slaap 's nachts redelijk alleen ben rond 5 uur klaarwakker en dan begint de dag...

Leuk zo'n topic!!!

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen! Ik hoop ik...haha..:D

10. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik ben ook van december.2 december uitgeteld
    kan nu al komen kan ook nog 4 weken duren
    ben ergggg moe heb enorme nesteldrang en heb last van voorweeen

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    oh, spannend meis! hoop voor je dat je snel bevalt!

12. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik heb ook nog een maand te gaan, 17 december uitgerekend. Ik hoop echt dat het wat eerder komt. Gek idee zeg, dat vanaf volgende week mag komen!! Ik ben ook wel erg moe, heb een erg actieve peuter rondlopen :)

Leuk om elkaar een beetje te volgen met de laatste loodjes!

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ben 17 dec uitgerekend !!!!!!!!!!!!!

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    oooo leuk zijn samen tegelijk uitgerekend :D
    kan je ook niert meer wachten

15. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik moet ook nog een maandje :D
    22 december uitgerekend.
    Ben benieuwd wanneer iedereen bevalt!

Hebben jullie al veel last van voorweeen harde buiken en dat soort dingen?

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ja, harde buiken continu, de ene dag meer dan de andere dag. En het maakt niet uit of ik nou veel doe of weinig, de harde buiken komen zoiezo..

17. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik ook 20 december.. ook ongeveer 4 a5 weken...
    ben het helemaal zat... liggen is niet meer te doen... pijn pijn pijn... maar ja...

voor mij mag hij over 3 weken al komen!

18. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    hahahahaha hier ook hoor... en ze doen soms ook nog pijn..:D
    hoort erbij.... gisteren zat ik in de auto achter het stuur... en ineens een harde buik... ik kon mijn been haast niet tillen om op de koppelingpedaal te trappen...:$

ik had dinsdag een hart filmpje gehad van mijn kindje en toen kwamen de harde buiken ook steeds... vond het een eng idee dat het hart van je kindje daarop reageert...

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Voorweeën heb ik een paar weken geleden heel erg gehad. Nu zijn t meer harde buiken alleen gelukkig.. Ben helaas gisteren verkouden geworden, blllg kan er ook nog wel bij. Ben al zo benauwd/kortademig en kan nu ook niet meer door mn neus ademen. Eerste zwangerschap danste ik er door heen tot 36 weken ongeveer. Toen moest ik bedrust houden ivm bloeddruk. En deze zwangerschap is stukken zwaarder!

20. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben 18 december uitgerkend en als ik me bedenk dat ik vanaf volgende week zaterdag thuis mag bevallen dan heb ik wel even weer de schrik te pakken hahaha alles in huis is klaar voor de komst voor de kleine nu ikzelf nog hahaha.

Er staat ons een hele drukke tijd te wachten eerst de komst van de kleine dan 1 januari sleutel van het nieuwe huis en dan mijn zoon die 10 januari naar een nieuwe school gaat dus we hebben het nog druk genoeg en zijn nu al langzaam aan het inpakken voor de verhuizing straks.

Dus aan de ene kant mag de kleine zich snel melden en we het nog lekker rustig aan kunnen doen.

Slapen is hier echt slecht overdag zo vreselijk moe en dan lig ik in bed en dan kan ik niet slapen etc en oh men bekken die spelen nu ect op en dat allemaal zonder partner breekt nu wel ben moe en er komt niet zo veel meer uit men handen en heb sinds 1 maand iemand in huis die me helpt met het huishouden en dat bevalt even erg goed kan ik me rust meer pakken en mijn huis is toch aan kant.

Nog even en dan zijn we weer mama haha.

Deel Deze Pagina