Nog 1 maand, 19 december uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanneevelien

11 mei 2010
    47
    0
    0
    Spannend Guusje! Op zich wel lekker toch? kun je naar die datum toe leven en je er op voorbereiden. En ook fijn dat je dan uitgerust bent! Hoe kijk jij aan tegen het inleiden?

liefs Susanne

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Jee Guusje, jij ook al! Heb je er wel een beetje zin in (voor zover je zin kunt hebben in een bevalling), of had je het liever willen afwachten? Maja, alles om een terugval van de MS te voorkomen.

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Pickle en Susan, ja, reuze spannend! zEn ja, het is ook wel fijn om een datum te hebben nu, kan je er naar toe leven.. Tuurlijk heb ik liever dat het spontaan op gang komt (het kan nog wel...) want zo heeft moeder natuur het bedoeld natuurlijk!

Maar mijn lichaam is nu echt op aan het raken en ik heb geen zin om na de bevalling een terugval te krijgen..dan kan ik geen borstvoeding geven want dan moet ik direct weer aan de medicatie... En dat wil ik wel graag gaan doen voor een paar maanden.

Heeeeel spannend allemaal!!

4. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Wat spannend zeg. 2 al die ingeleid worden. veel suc6 dames. Hoop maar dat het lekker voorspoedig kan gaan. Je kan nu in ieder geval je voorbereiden.

5. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :D spannend meid... gaat hard met de dec mamas..:

6. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Hier ook nog geen baby.

Wel veel pijn en zo op we hebben met zijn alles buikgriep gehad van de week zo erg dat ik medicijnen kreeg om niet meer te spugen ivm uitdrogen.

Woensdag weer vk geweest en alles was goed en kleine lag helemaal vast en start klaar.

Volgende week woensdag wil ze me strippen omdat ze ziet dat ik best op men eind loop en helpt dat niet dan mag ik aangeveb of ik ingeleid wil worden.

Heb echt top vk's super meiden zijn het.

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Zo nu gaat het allemaal snel he met de baby;s die gaan komen! Hopen dat het inleiden bij iederee goed gaat verlopen. Ik ga waarschijnlijk dinsdag o donderdag ingeleid worden!.

Liefs Ylona

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Echt he....! Maar ik blijf wel een dec mama, tis in principe maar 5 dagen voor uitgerekende datum.

En maar hopen dat ze zicht eerder meld, gebeurd het toch lekker spontaan!

9. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Heerlijk toch eigenlijk voor de kerst... kan ze gelijk haar eerste kerst meemaken met pa en ma...
    Hier nog niets... alleen voorweeen.. wil ook dat mn kindje in dec komt....

Hopelijk begint mn bevalling snel... inleiden lijkt me eng maar ja heeft ook zn voordeel..:D ben benieuwd... succes meid...

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ola dames
    hier vandaag 38 weken !!
    vandaag de hele baby kamer schoongemaakt
    het is helemaal klaar nu !! !
    :D:D

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    thanks! Tja, ben er ook wel zenuwachtig voor hoor, je hoort er zo veel verschillende verhalen over! Maar ja, het enige wat ik kan doen is het over me heen laten komen..en maar afwachtne hoe het bij mij verloopt!

12. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Komt goed meid :) je zult zien.

13. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vanmiddag 3.5uur na inleiding bevallen! Echt geen pretje maar hij is er! Precies 3kg en apgar van 9 en later 10. Nog 2 dagen blijven nu :) succes dames die nog ingeleid worden!

14. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

HM: Gefeliciteerd! Van harte meid, met je zoon :D
    En in 3,5 uur, das echt enorm snel!

Geniet er van en laat je maar lekker verwennen. We willen natuurlijk binnenkort wel een uitgebreid verslag lezen hoor!

Hier nog geen baby, geen voorwee, niet eens een harde buik... Maar dat had ik bij m'n zoontje ook niet en die is toch keurig met 39+4 gekomen. Wel last van m'n bekken, maandag ga ik naar de fysio, wie weet kan die wat verlichting bieden.
    Qua weer en datum mag ie van mij nog een kleine week blijven zitten, dan zitten we na sinterklaas en is de sneeuw en gladheid hopelijk ook weer weg. Lijkt me niks om nu te moeten glibberen van en naar het ziekenhuis!

Over het niet ingedaald zijn en vliezen die breken: ik hoef van mijn gyn niet te gaan liggen hoor, moet gewoon meteen bellen en meteen komen, maar dat hoeft niet plat. En zo was het bij mijn zoontje vorig jaar ook al.

15. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Whaaaaaa de 1ste dec mama toch? Gefeliciteerd hrm... je bent ervan af...
    Fijn....

16. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Gefeliciteerd hrm. Geniet er lekker van :) pff 3,5 uur is wel erg snel zeg. Als ik zoals mijn moeder ben zou het bij mij ook kunnen gebeuren. Ik weet niet of ik dat wel wil :)

17. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Woei, gefeliciteerd HRM met je jochie!

18. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hrm van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van samen

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    HRM; gefeliciteerd met je zoon!! Ik word ook dinsdag 14 dec ingeleid, ben benieuwd!

20. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    HRM,Wauw, in 3,5 uur. Gefeliciteerd met jullie zoon.

Hier vandaag 38 weken..... Hopelijk hoeven wij ook allemaal niet lang meer te wachten

Deel Deze Pagina