Whaaaaaaaaaaaaah 38 weken baby is officieel Af en mag nu officieel prima buiten de baarmoeder leven... Coooool
wat een mooie datum, want dan ben ik jarig! haha... en word ik 28 joehoee... hihi veel succes dames! en geniet ervan!
pffff, volgende week dinsdag is het al zo ver..... AAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!! Moest ik ff kwijt hoor!
Whaaah Spannend gek he volgens de uitgerekende datum is je dochtertje 1dag ouder dan mn zoontje En je moet bijna je weet t gewoon al zeker wanneer echt cool... hier nog altijd spannend voorweeen erg aanwezig....
Wilde even laten weten dat er gisteren is besloten om vandaag te gaan beginnen met inleiden! Insulinebehoefte was zo gedaald dat het beter is dat de baby komt. spannend spannend spannend!!!! Mika heeft vannacht al bij mijn moeder geslapen zodat ik nu lekker rustig aan kon doen.....maar was al om half 5 wakker grrrr. zal wel een lange dag worden! Zodra ik kan laat ik hier babynieuws weten. Liefs Ylona
Hoi allemaal ik kom ook mee wachten en kletsen! Ben vandaag precies 39 weken en strax een afspraak bij de verloskundige. Ze gaan kijken of ze kunnen beginnen met strippen ed omdat ik veel last van BI heb. Mijn dochter is net voor de 37 weken geboren en dus zit ik al even op wacht Ik zeg vanaf begin af aan tegen mezelf geen rekening mee houden t kan zo anders zijn nu maar gevoelsmatig gaat t er toch niet in..... De weken duren nu wel wat lang. Heb al een week of drie veel last van voorweeen ed maar nog niets wat doorzet. Verder weten we dat we weer een meisje krijgen. Ben heel benieuwd of de verloskundige al wat kan vandaag, maar hou er ook maar rekening mee dat alles nog potdicht zit en dat ze dus nog niets kunnen dan kan t ook niet tegen vallen. @ylona25 heeeeeeeel veel succes vandaag! groetjes leonie
Tja, echt grappig he, zo dicht bij elkaar! Misschien ben jij wel al eerder dan dinsdag! You never know!
Ooooh, Ylona, wat spannend!! Heek veel succes meis! Nog ff en je hebt je kindje straks vast! Liefs Guusje
Hey Leonie, Kan me voorstellen dat het wachten lang duurt als je de vorige keer al voor de 37 weken bent bevallen... Maar tis alleen maar beter voor het kindje moet je maar denken! Ik hoop voor je dat de VK wat voor je kan doen vandaag! Ik moet ook vanmiddag weer... Groetjes Guusje
Spannend Ylona! We wachten het nieuws af! Ik moet zometeen ook weer naar het ziekenhuis voor een CTG en een echo (controle vruchtwater, navelstreng enz.) En dan hoor ik ook wanneer ik de groeiecho heb (donderdag of vrijdag) Aan de hand van de groeiecho, de CTG's, mijn urine en bloeddruk gaan ze dan een besluit nemen over mij. Ben erg benieuwd wat ze gaan besluiten! Guusje nog een weekje! Spannend! maar het kan ook nog uit zichzelf gebeuren natuurlijk?! Zal wel een lang weekje worden? of heb je al van alles gepland nu je nog heel even met zn tweetjes bent? Wij hebben een gezellig weekend samen gepland als ik wel naar huis mag, gourmetten en filmpje kijken en de kerstboom optuigen. Ik lees dat veel meiden last hebben van voorweeen? Is dat hetzelfde als een soort menstruatie achtige buikpijn die lang aanhoudt? want dat heb ik s nachts steeds..
Ylona succes vandaag! Dat heb ik ook, en ik toen ik dat voorweeën noemde bij de VK sprak ze me niet tegen, dus ik ga er maar vanuit dat dat het zijn. Kunnen best flinke krampen zijn, maar ik vind ze prima te verdragen. En dat is eigenlijk puur door de wetenschap dat het voorwerk is en het de boel zeg maar voorbereidt. In tegenstelling tot de pijn van maagzuur bijv, dat is gewoon nergens goed voor, dus dat vind ik veel ellendiger. Grappig, hoe het ervaren van pijn zo tussen de oren zit eigenlijk. Of ben ik de enige die dit zo ervaart? Wat duren die laatste weken LANG zeg. Ik vind het nog goed vol te houden, dus eigenlijk mag ik niet klagen maar de dagen kruipen voorbij en ik wil mijn baby zo graag vasthouden
Ohja, hebben jullie ook zo'n dorst? Ik dus de hele dag nonstop en ik drink zo een liter achter elkaar (weet dat het een symptoom kan zijn van zw.diabetes maar denk niet dat dat het is. ga het wel even aangeven bij de VK)
Nou Pickle... Of je de enige bent die het zo ervaart? Hihihi! Dat berichtje van jouw hadden mijn woorden kunnen zijn. Van begin tot eind. Dus nee, hier nog iemand!
Ik heb ook vaak last van voorweeen bij mij gaat t met - harde buiken - met soms menstruatie pijn (moet dan meteen bellen) - samentrekking in mn onderbuik dat doet zeer Maar het is te verdragen idd... althans nu nog Ik zweet me kapot in de nacht lijkt net of ik een emmer water over me heen heb gehad.
jaa ik drink voor mijn doen in vergelijking met normaal ook wel veel / meer..... heerlijk he... en helaas heb ik vooral heel veel zin in zoetige drankjes...