Tja,m de dagen duren nu echt mega lang!! Echt aftellen nu... En nee, we hebben niks gepland staan, ik ben echt bekaf en continu buiten adem en duizelig. Dus we blijven lekker binnen en genieten inderdaad nog wel ff van het met zijn 2tjes zijn!
nou ik ben geweest.... Ik ben inleidbaar en strippen gaan ze morgen proberen.... Dan geven ze t woensdag en donderdag de tijd of t strippen iets oplevert. Zo niet word ze vrijdag gehaald! Goh wat een heerlijk idee.... Ik snap heel goed dat ze t toch eerst nog zo wille proberen en dat vind ik zelf ook wel fijn aangezien ik de vorige keer ben ingeleid wil ik nu eigenlijk wel ervaren hoe t is om "vanzelf" te bevallen..... in ieder geval spannend spannend spannend!!! Zoete drankjes heb ik ook ;last van! Ik ga zelfs soms s'nachts mijn bed uit voor een glaasje cola light heerlijk! Wat doen we toch gekke dingen he?
Ik heb ook een gigantische honger! Ik vreet de hele kast leeg hier. De koektrommel klinkt ook al hol... Oja! En dat zweten 's nachts! Hier ook joh!! Echt niet normaal! @ Reppie: Wat spannend zeg! Maar ook, wat heerlijk zo'n vooruitzicht!!
Zoete drankjes ja...meer dan een glas frisdrank trekt mijn maag niet, maar Optimeldrink, ranja en zoete thee gaan er met liters door! En inderdaad, na ieder 'nachtplasje' ook weer een glas drinken. Niet al te slim natuurlijk, want zo blijf je bezig, maar het moet gewoon. Iedere slok is ook weer even heerlijk, alsof je al een hele dag niks meer gedronken had haha.
Nou ben vandaag nu bij de gyn.... mijn baby maakt weer een afbuiging... zometeen ctg om de conditie van de baby te bepalen als deze niet zo goed is word ik ook ingeleid... dus hier weer spanning... bah
wat bedoelen ze met afbuiging bij jou dan? In ieder geval te hopen dat toch de ctg goed is.... succes!
Wat een geklets weer hier, gezellig! Wat worden er veel van jullie ingeleid zeg, ik wist niet dat het zo vaak voorkomt. Succes allemaal alvast en hopelijk komen ze toch nog vanzelf voor die tijd De dagen duren hier ook zooooo lang... terwijl ik eigenlijk niet echt wat te klagen heb verder. Beetje moe, slaap niet zo goed meer 's nachts en wat last van mijn bekken, maar eigenlijk gaat het nog wel redelijk. Gister naar de fysio geweest en ze heeft me gemasseerd, maar ik had daarna alleen maar meer last , ga mooi niet terug dus! Ik heb wel een bekkenband te leen gekregen, ik ga straks even proberen of dat wat is tijdens onze dagelijkse wandeling (lees: sloom pinguin waggeltje). Voorweeen heb ik nog steeds niet, vrijwel geen harde buik ook. Ik hoop zo dat ie toch opeens binnenkort komt, liefst deze week nog!
Wat is een afbuiging? Ik duim voor je dat het ctg goed is! En anders wens ik je alvast een fijne bevalling toe!
Ik ben door de gyn overgenomen ivm groeiachterstand Verleden week was alles ok nu buigt de groeicurve weer naar beneden... ctg gehad.. ik zit nog steeds te wachten op iemand.. grrr bijna eeen uur... heb zo een honger word er gewoon duizelig van... grrrrrr hier duurt t altijd super lang echt irri
ik moet nog 2weken het kan ook nog4weken duren ik hoop het niet ben het nu wel een beetje zat slapen gaat ook nu niet meer zo goed , en heb vrijdagavond voorweeén gehad en maandagnacht ook dat is echt geen fijn gevoel wel schijnt het dat als je dat hebt dat de bevalling sneller kan gaan dus toch iets positief om naar uit te kijken
Damiana en Reppie, jeetje, jullie ook al? Zo worden bijna alle decembermama's ingeleid!! Ligt misschien toch aan de maand?
Spannend Damiana, heel veel succes alvast! Het ctg was dus niet zo goed? Dat is wel balen natuurlijk.
Ik word er een beetje jaloers van, jullie kunnen echt allemaal aftellen! Hier veel last van menstruatie-pijnen, maar zet niet door. Pas volgende week weer naar de gyn. Voelen jullie je kleintje nog vaak? Hier wordt het stilletjes...Moet ik me ongerust maken?
Ctg was goed. Maar baby groeit niet meer... Dat is de reden.. had t echt niet zien aankomen 2weken eerder... 08.00uur melden overmorgen en dan kan t beginnen... vind t eng... hoop dat t goed gaat.. Over 2 dagen al... onvoorstelbaar....
Wat schrikken joh. Maar gelukkig gaat het wel goed met hem, ondanks dat hij niet doorgroeit. Moet je baby nu ook nog de couveuse in na de geboorte? Ik wil je iig alvast heel veel succes wensen voor de bevalling, en probeer lekker rustig aan te doen de komende twee dagen he...
Hey meis, jee, dat is inderdaad wel erg snel zeg! Maar de gyn weet het vast het beste en dat doen ze niet zomaar toch..dus komt goed, heb vertrouwen! Heel veel sterkte overmorgen, daarna kan je lekker gaan genieten van je kleintje, denk daar maar aan! Ik volg je een paar dagen later....
Oeh spannend damiana!! Ik heb a.s. vrijdag de groeiecho en als ons ukkie dan niet is gegroeid gaan ze waarschijnlijk ook besluiten om in te leiden. Maar las dat je dus wel weer naar huis mag, gelukkig! Heb je even tijd om je voor te bereiden op donderdag. Succes! Ik ben benieuwd hoe het inleiden verloopt. Hebben ze ook nog gekeken of je baarmoederwand al rijp is???
Spannend! Laat het maar over je heen komen en blijf denken dat je kindje bijna op je buik ligt waar je al die tijd op heb gewacht!