Nog 1 maand, 19 december uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    heee dames
    wat een mooi kindje kwam er voorbij !
    super gefeliciteerd

@ hier
    hier gaat het wel vanacht gerommel gehad
    maar het is weer weg :(

helaas
    nog 6 dagen ... kan niet wachten

2. susanneevelien

11 mei 2010
    47
    0
    0
    Hoi! Gefeliciteerd met je zoontje!
    Wanneer mag hij naar huis?

De artsen schatten hem of haar op 1950 gram nu en zeggen dat het sowieso een couveusekindje wordt. we zien het wel, erg spannend allemaal. mijn buurvrouw hier op de kamer ligt met weeen om de paar minuten die niet doorzetten pfff!! nog maar 2 cm ontsluiting..

3. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ze kunnen er naast zitten maar ja.... bij mij schatte zij
    2437 en dinsdag 2390 de meting van 2weken geleden was dus perfect hij woog 2440 bij de geboorte...

Maar ja... hij is super schattig iedereen wil hem hebben...
    Morgen mogen we naar huis...

4. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

O, wat fijn dat jullie morgen naar huis mogen! Kan het echte genieten beginnen!

idd goede schatting. Ben benieuwd hoe dat straks bij mij is....

5. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    waaah die bekkenpijn :x het wordt nu iedere dag erger dan de vorige, bah

Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis om m'n bloeddruk op te meten. Afgelopen donderdag op controle bij de VK was mn onderdruk ineens 85, terwijl die de hele zw al tussen de 50 en 60 zit, behoorlijk gestegen dus. Ben toen doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar hebben ze een echo gemaakt en bloed en urine gecontroleerd. Dat was gelukkig wel in orde allemaal. Ben benieuwd hoe het er morgen voor staat.

6. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Wij mogen naar huis..:D alleen gaaat mn ex dadelijk ook gewoon naar zn huis :( hij deed t zo goed hoop dat ik t red zonder hem word weer wennen :(

7. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    goed nieuws! dus cristiano doet t goed, helemaal fijn. lekker genieten als je strax thuis bent. Jij red t wel hoor meis, je hebt lieve mensen om je heen en moeder ben je meteen vanaf t begin!
    gaat je helemaal lukken.
    xx

8. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Jawel maar hij stelde me altijd gerust ... zucht nu weer alleen verder maar ja.. we mogen in ieder geval weg

9. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    hee allemaal,

Wat fijn Damiana, dat je lekker naar huis mag. En volgens mij ben jij hartstikke sterk, en red je je wel in je eentje.

Ik ben vanochtend terug naar het ziekenhuis geweest. Had al wel verweking, maar nog geen ontsluiting. Ze heeft het nu wel wat gestript.
    Woensdagochtend moeten we om 8 uur binnen zijn om ingeleid te worden. Vind het erg spannend, maar na 31 weken moe en inmiddels volledig uitgeput te zijn is het wel echt een hele opluchting dat het einde in zicht is.

groetjes Sillybilly

10. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Fijn damiana dat jullie naar huis mogen en je red het wel.
    Ik sta straks voor het grootste gedeelte ook alleen.

Hier erg veel gerommel sinds woensdag maar het zet maar niet door erg veel last van harde buiken ect en slapen is een nachtmerrie dus probeer overdag zoveel mogelijk rust te pakken.

Woensdag weer naar de vk en dan gaan ze nog een x proberen te strippen hoop dat het dan meer effect heeft.

11. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat een verhalen. Mooie foto voorbij zien komen, van een prachtig meisje. proficiat voor iedereen en sterkte voor degene die aan het wachten zijn.

Ik ben 40 weken en 3 dagen zwanger. 10-12 was ik uitgerekend, maar helaas nog niets gebeurd. Ik heb een hele goede zwangerschap, maar sinds een week echt last van mn onderrug en straalt uit naar mn been en bil. De kleine duwt op mn blaas en 'de achterkant'. Lopen, zitten en staan is echt vervelend. het liefst lig ik. Ik deed echt nog zoveel. Alle huishoudelijke dingen gingen me goed af en nu lukt het me niet meer. Ik wil het ook niet meer.
    De vk zei dat ze niet veel voor me kon doen, zijn de wel bekende laatste loodjes. Het gekke is dat het lijkt of het nooit meer gaat gebeuren :) Geduld hebben is niet echt iets voor mij :)
    Als er vrijdag nog niet is veranderd dan gaan ze evt proberen te strippen...Iemand ervaring daarmee?

12. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Nou, ik doe gezellig mee met de trend: ik ga ook ingeleid worden. Ben vanmiddag opgenomen vanwege een veel te hoge bloeddruk en moet in het ziekenhuis blijven tot 24 uur na de bevalling.

Meiden die morgen ingeleid worden: heeeeel veel succes alvast!!

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou zeg,het ligt echt aan december denk ik hoor!

Jij ook heel veel succes!!!

Ik moet over een uurtje bellen om te kijken of er plek is,
    Ik hoop het wel anders heb ik de hele nacht voor niks wakker gelegen!

Liefs Guusje

14. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Hoop dat er plek is. Lijkt me vervelend om dan teleurgesteld te worden!
    Hier weinig slaap, veel harde buiken maar verder niets. Ik hoop niet dat ik flink overtijd ga lopen. Ik wil zooo graag ons zoontje nu eens eindelijk zien :)

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou, moet 2 uur langer wachten! :x Het wordt half 9 ipv half 7... Ik loop al elke minuut van de nacht weg te kijken en dan kan je er eindelijk uit, moet je nog 3 uur langer wachten... maar goed, gelukkig is er wel nog s'ochtends plek, nog erger als je de hele dag nog moest wachten!

16. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    2 uur is nog wel te overzien. Lijkt me echt zo spannend. Nog even proberen uit te rusten. Straks kan het niet meer. Veel suc6 meid.

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    thanks! Helaas niet meer geslapen, ben zoooooo zenuwachtig! Om 8 uur vertrekken we.....aaaahhhhhh!!!!!! :$ :$ :$

18. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Gelijk aan het infuus, of word je ook eerst geprimed?
    Ik kon vannacht ook echt niet slapen, de spanning zit er toch wel in :) vanmorgen geprimed, en ik had al 1 cm ontsluiting.

19. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    ohh wat spannend ik blijf hier wachten op nieuws *ja waar zou ik anders naartoe moeten he haha*

20. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Heel veel succes en geluk Kellyskeezer en guusje. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt. Laat maar weten hoe het is gegaan wanneer jullie er aan toe zijn!!!

Hier nog rustig. Ik lig nu al een paar dagen het liefst op bed. Ik blijk wel een blaasontsteking te hebben en ik kan niet meer naar de wc dus ik heb ook een laxeermiddel gekregen. het zijn echt de laatste loodjes :-S Vrijdag naar week 41...evt dan poging voor strippen en maandag eerste keer naar het zh voor CTG. Eigenlijk wil ik dit alles niet en zou ik dolgraag willen dat de kleine zich vanzelf aanmeld...Durf niet meer te hopen. Gek hoe je je deze laatste weken voelt.

Deel Deze Pagina